Stratégiai partnerségre lép a VCC Live és az OTP Mobil

forrás: Prím Online, 2017. október 9. 10:26

Elsőként a nemzetközi sajtó adott hírt a VCC Live és az OTP Mobil új stratégiai partnerségének bejelentéséről. Az együttműködés kulcsát a VCC Live Pay, egy egyedülálló fizetési megoldás jelenti, melynek köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatokon az ügyfelekkel történő beszélgetés közben a megállapodás és a fizetés egyidőben történik. A jelentős lépésről több rangos, nemzetközi üzleti portál – köztük a Yahoo Finance, Market Watch, Finanz Nachrichten – is beszámolt.

A szolgáltatást jellemzően telekommunikációval, telesalesszel és követeléskezeléssel foglalkozó vállalatok, közszolgáltatók és webáruházak veszik igénybe. Ezen vállalatok ügyfelei a telefonbeszélgetés alatt a készülék nyomógombjainak segítségével, vagy egy biztonságos, online kártyás fizetést biztosító weboldalra vezető linkre kattintva fizethetnek. A linket a szolgáltatók e-mailben és SMS-ben is elküldhetik az ügyfeleknek, akik így valós időben kifizethetik a termékeket és szolgáltatásokat anélkül, hogy ehhez alkalmazást telepítenének vagy telefonjaikon internet-hozzáféréssel rendelkeznének. 

 

A legújabb fejlesztéseket követően hamarosan webes chatfelületeken és a közösségimédia- oldalakon is megvalósulhat az azonnali bankkártyás fizetés az OTP Mobil one-click payment megoldásával, valamint egyéb pénznemekben történő fizetés is lehetővé válik.

 

Az integrált rendszer gyorsan üzembe helyezhető, és nem igényel jelentősebb informatikai támogatást. Ha a két szolgáltató közül már bármelyik kapcsolatban áll egy adott céggel, a szolgáltatás bővítése – akár contact center megoldással, akár a fizetési opcióval – rendkívül gyors, kevés fejlesztéssel és adminisztrációval jár.

 

A szolgáltatás olyan iparági szereplők számára érdekes – telesales, telemarketing, behajtás vagy ügyfélszolgálat –, amelyek szeretnék kihasználni ügyfeleik vásárlási vagy fizetési motivációját. Ez a motiváció a telefonos ügyfélszolgálati munkatárssal folytatott beszélgetés alatt jóval magasabb. Azok a szolgáltatók például, amelyeknél a kinnlevőség jelentős része az ügyfelek figyelmetlenségéből keletkezik, látványosan javították a befizetések arányát egy emlékeztető telefonhívás és a hozzá kapcsolt fizetési lehetőség segítségével. 

 

A felhasználók többsége két dolgot vár el a kommunikációs csatornáktól és a fizetési megoldásoktól: biztonságot és kényelmet. A VCC Live és az OTP Mobil stratégiai partnerségével megvalósuló szolgáltatás pontosan ezt nyújtja.

 

A fizetés biztonságára nagyon szigorú előírások vonatkoznak. A VCC Live fizetési módja megfelel az öt legnagyobb kártyatársaság – többek között a MasterCard a Visa és az AMEX – szabványkövetelményeinek, a PCI DSS-nek (Payment Card Industry Data Security Standard), valamint a QS tanúsítványnak, amely lehetővé teszi a kártyaadatok kezelését a tranzakciók ideje alatt.

 

A VCC Live Pay technológia segítségével a vásárlások kifizetése az ügyféllel történő első kapcsolatfelvétel után átlagosan öt percen belül teljesíthető, ami potenciálisan kilencszer magasabb megtérülési arányt eredményezhet, mint a telefonhívást követő egy órán belül. További előny, hogy valós időben könnyebb az ügyféligények felmérése, a felmerülő kérdések megválaszolása és a követeléskezelés. 

 

 

A megoldás fogadtatása kedvező volt az utazási irodák, repülőjegy – értékesítők, biztosítók és követeléskezelők ügyfeleinek körében, illetve a rendszeres fizetési lehetőséget is nyújtó szolgáltatások esetében. A kártyás fizetéssel a statisztikák szerint a behajtás sikeressége két százalékról harmincra ugrott, sőt, az ügyfelek az ismétlődő fizetésekről is rendelkezhetnek telefonon keresztül.

 

Dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese szerint: "Nagyon fontos, hogy az ügyfelek egy ötperces időkereten belül döntést hozzanak a kifizetésről, és azt meg is valósítsák. Ez csak akkor lehetséges, ha biztonságos és kényelmes megoldást kínálunk nekik. A közös projektünk bebizonyította, hogy a VCC Live és az OTP Mobil kombinált megoldása mindkettőt biztosítja ügyfélbázisunk számára."

 

"Partnereink visszajelzései alapján a VCC Live Pay szolgáltatást 2016-os bevezetése óta az ügyfeleik közel 30%-a használja a telefonbeszélgetések alatti kifizetésekhez" – mondta el Tóth Szabolcs, a VCC Live ügyvezető igazgatója. „A rendszeres kifizetési funkcióval ez a szám minden bizonnyal emelkedni fog. Ez a lehetőség kínálja a leggyorsabb megoldást az olyan havi kifizetések intézéséhez, mint például a biztosítások, előfizetések, közüzemi díjak vagy akár az adósság-törlesztések és adományok. Alig várjuk, hogy az OTP Mobillal együttműködve professzionális támogatást nyújthassunk ügyfeleinknek."

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Miskolc már 10 éve a Vodafone második otthona

A Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata 10 éve kezdte meg működését Borsod-Abaúj-Zemplén megye legnagyobb városában, azóta pedig rengeteg jelentős eseményhez járult hozzá a régióban. Az összesen több mint 1 milliárd forintos beruházás mára több mint 600 embernek ad munkát Miskolcon.

2019. június 24. 16:44

Mesterséges intelligenciával felszerelt MR készüléket adtak át a Városmajorban

Csúcskategóriájú, mesterséges intelligenciával felszerelt MR készülékkel vizsgálják mostantól a betegeket a Városmajori Szív- és Érgyógyászati Klinikán. A Siemens MAGNETOM Aera készüléknél a legmodernebb technika felgyorsítja az adatgyűjtést, emiatt a mérések és az egész vizsgálati idő rövidül, továbbá lehetővé válik olyan ritmuszavaros betegek vizsgálata is, akiknél erre eddig nem volt lehetőség. Az eszközt sajtótájékoztató keretében adták át.

2019. június 24. 12:39

A pénzügyi informatikában is élen a Corvinus hallgatói

A digitális forradalom a pénzügyi szektort sem kerüli el, ezért a programozási (számítástechnikai) ismeretek a jövő pénzügyi szakemberei számára is elengedhetetlenek. A Corvinus Egyetem hallgatói a Morgan Stanley szakértőinek segítségével egyetemi órákon és diákszervezeti kurzusokon több, pénzügyi szektorban használt szoftverrel és programnyelvvel is megismerkedhetnek. 2019. június 17-én a Corvinus és a Morgan Stanley közös díjátadón köszöntötte az ezeken a kurzusokon legjobban teljesítő hallgatókat. 

2019. június 24. 11:20

Az alternatív valóságok és a gamification határozhatja meg a jövő munkahelyeit

A virtuális valóság a fehér gallérosok munkáját segítheti a jövőben, miközben az Y és X generáció esetében a munkáltatóknak meg kell barátkozniuk a munkakörnyezet játékosításával, azaz a gamificationnal, hogy a munkavállalók minél inkább motiváltak legyenek, hozzásegítve ezzel a vállalatokat a jobb eredmény eléréséhez – mutat rá a jelenlegi trendre az Adecco Csoport, a világ egyik legnagyobb humán erőforrás szolgáltatásokat nyújtó cége.

2019. június 24. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50
online sportfogadás