Holnap kezdődik a Mobile Hungary konferencia
Rapid randival, kriptovaluta bányászattal, GDPR workshoppal és esport bemutatóval várja a résztvevőket az idei rendezvény
Holnap megnyitja kapuit az idei Mobile Hungary konferencia, amelynek a jelmondata a Kezedben az életed! Szó lesz a GDPR-rendeletet érintő változásokról, a kriptovaluta bányászatról, szerveznek esport versenybemutatót és rapid randit is.
Holnap kezdetét veszi az hatodik Mobile Hungary konferencia. A rendezvény célja, hogy bemutassa, hogy a mobil- és okostechnológia hogyan jelenik meg mindennapi életünkben és milyen hatása van a kereskedelemre, a gazdaságra és a kommunikációs folyamatokra. A szervezők előszeretettel nevezik a rendezvényt edukációs workshopnak, ahol esettanulmányokkal, gyakorlati példákkal mutatják be a magyar piac sajátosságait. „Az idei konferencia jelmondata a ’Kezedben az életed’, amely azt jelképezi, hogy az okoseszközeink már-már a személyes chipünkké váltak, gyakorlatilag egész életünket irányítani tudjuk készülékeink segítségével.” – mondta Csermely Ákos az esemény főszervezője.
Az idei rendezvény egyik legérdekesebb témája a Fintech témakörben szóba kerülő kriptonvalutáké, amelyeket a jövő pénzeszközének is neveznek, s amelyet bányászni is lehet most már nem csak saját programon keresztül van lehetőségünk, de már felhő alapú alkalmazás keretében is. „A GDPR (Egységes Európai Adatkezelési Rendelet) valamint a PSD2 (egyszerűen nevezzük pénzügyi liberalizációnak) bevezetésével óriási változások várhatók a pénzügyi piacokon, a kereskedelemben és ennek következtében a marketing és a média világában” – mondta el Csermely Ákos az esemény egyik legjelentősebb változást hozó témájáról. Az új adatvédelmi szabályzat nem csak a kereskedelemre lesz hatással, hanem a munkahelyeken alkalmazott okoseszközök használatára is, mint például a céges autóba telepített GPS-es fedélzeti kamera, a geolokációt lehetővé tevő céges “okos” eszközök, vagy az olyan felhő alapú alkalmazások, amelyekkel a munkavállalók számítógépes tevékenysége részleteiben is nyomon követhető.
A komoly témák mellett az idei Mobil Hungary-n szórakoztató programokkal is várják a résztvevőket, ugyanis ismét lesz rapid randi lehetőség, valamint visszatér az esport téma is, amelynek keretében egy rövid esport verseny bemutatót rendeznek, ahol bárki betekintést nyerhet az esport világába. „A Mobile Hungary konferencia tartja a lépést az elődökkel, igyekszünk teret biztosítani az innovatív témáknak. Erdemes lesz ellátogatni az idei rendezvényre is.” – összegez Csermely Ákos, a Mobile Hungary konferencia tulajdonosa.
Az esemény programja az alábbi linken érhető el: https://www.mobilhungary.com/program-2017-10-18-mobil-reklam
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2017: munkaerőhiány tombolhat a digitális iparágakban
- Kevesebb mint egy hét és érkezik a Mobile Hungary konferencia
- Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra
- Érkezik a Mobile Hungary 2017 konferencia
- Félelem és Védelem – konferencia az IT biztonságról
- Humán vs. Robot – ideje felébredni!
- A tudás szerepét keresi a XXI. században a TEDx Budapesten
- Így lehet sikeres a vállalkozása!
- Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!
- 5G: Akár ötvenmilliárd összekapcsolt eszköz 2025-re
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.