Országos Marketinggyémánt Díj

forrás: Prím Online, 2017. november 24. 19:26

Marketingszolgáltatói oldalról a Kreatív Vonalak Kft. lett Az Év Marketing partnere 2017-ben, megbízói/ügyféloldalról pedig a Platán Autóház Kft. viselheti az Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2017 címet.

2017. november 15-én került sor a harmadik Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadójára, amelynek az MMSZ 28. Országos Marketing Konferenciája adott otthont.

 

A marketing szakma első számú konferenciáján három napon keresztül csaknem 100 neves előadótól kaphattak inspirációt a munkájukhoz a résztvevők. A rendezvény három napja alatt összesen közel 700 szakember volt kíváncsi a legújabb marketing trendekre és fedezték fel a marketing valódi világát.

 

A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt megalapította az Országos Marketinggyémánt Díjat, amely elsősorban, de nem kizárólag a kis-és középvállalkozások fejlesztésében nélkülözhetetlen marketingtevékenységre kívánja felhívni a figyelmet és a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.

 

Az MMSZ kiemelten fontosnak tartja, hogy a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásoknak is platformot adjon ezzel is támogatva a szolgáltatói oldal legkiválóbb ügynökségeit, megbízói oldalról pedig a marketing-aktív vállalkozásokat, márkatulajdonosokat.

 

 

A marketinggyémánt díj megalapításával a szervezőknek többek között az volt a célja, hogy a marketingszakma kisebb piaci szereplőinek is teret adjanak, hiszen a legtöbb szakmai díj elsősorban a nagy ügynökségek és nagy márkák kiváltsága.

 

A harmadik évben 71 nevezés érkezett a kiírásra 11 kategóriában. Kilenc cég egynél több pályázattal nyert marketing gyémántot, míg 16 cég egy-egy pályázattal nyert. Idén a márkaépítés és az esemény alapú aktivációk kategória volt a legnépszerűbb, amelyre 20 és 14 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Marketinggyémánt Díj gyémánt elismerését.

 

Az idei év fődíjasait az Országos Marketing Konferencia szakmai grémiuma előtt ismerték el. Szolgáltatói oldalon a Kreatív Vonalak Kft. lett az egyik fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketing Partnere 2017" kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Platán Autóház Kft. lett, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2017” kitüntető címet.

 

A Kreatív Vonalak Kft. 10 benyújtott nevezéssel 8 marketinggyémánt díjat nyert el. A Platán Autóház Kft. 4 pályázattal indult, melyből mind a négy részesült marketinggyémánt elismerésben. A pályázat kiírása szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben „Az Év Marketing partnere", és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása”.

 

A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség kiemelt partnerének, a Magyar Telecom jóvoltából. 

 

A Magyar Marketing Szövetség folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar kis– és közepes vállalkozások, illetve az iparág kisebb szereplői szerves részévé válhassanak a hazai és nemzetközi marketing szakmának, lépést tarthassanak a legfrissebb megoldásokkal, és ezáltal új szintre helyezhessék üzletfejlesztésüket, marketingtevékenységüket.

 

Minden marketinggyémánt díjazott kap egy elektronikus védjegyet, melyet fel tud használni az online és offline kommunikációs tevékenységeik során.  

 

Idén egy különdíj is kiosztásra került. „Az Év Marketing Nagykövet” különdíjban azon szervezet részesült, amely a legtöbb pályázatott nyújtotta be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végzett. Az idén a Marketing Store Kft. kapta meg az „Év Marketing Nagykövet” elismerést. 

 

A további sikeres pályázók névsora megtalálható a http://marketinggyemantdij.hu/dijazottak oldalon.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A HONOR bejelentette új márkastratégiáját

A Honor nemzetközi technológiai márka ismertette új márkastratégiáját, melyet az idei évtől kezdődően már önálló vállalatként vezet be. A bejelentésen George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet. A vállalat célja, hogy innovatív, magas minőségű és megbízható termékeken keresztül ikonikus technológiai márkává váljon. Ezt az elhatározást erősíti a „Go Beyond” szlogen.

2021. január 23. 13:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05
online sportfogadás