European Excellence Awardot nyert a Magyar Telekom
A Magyar Telekom „Legyél te is Informatikus! – A kihívás” kampánya European Excellence Awardot nyert.
A legrangosabb nemzetközi PR versenyen Európa legsikeresebb projektjeit és ügynökségeit díjazták. A győztes kampányban a Magyar Telekom az Uniomediaval és a MEC Hungaryvel és a Webdreammel dolgozott együtt.
A Magyar Telekom kampánya a regionális kategórián belül bizonyult a legjobbnak. A Legyél Te is Informatikus! program 2017 tavaszán bővült ki a „Kihívással”, amely egy, a program honlapján elérhető online kalandjáték. A Kihívásban 9-12. évfolyamos középiskolásokból álló csapatok vehettek rész, akiknek olyan feladatokat kellett megoldaniuk, amelyek megkövetelik az algoritmikus gondolkodást és az alapszintű programozói ismereteket. A versenyre az előzetes várakozásokat felülmúlva mintegy 109 iskola csapata, azaz körülbelül 500 fő jelentkezett, és a játék ideje alatt 16 400 sornyi programkód született meg. A nemzetközi díjat a játékhoz kapcsolódó kommunikációs kampány PR megoldásaival nyerte a Telekom. A Kihívás kampányt ismét erősítették GameDay Iroda vloggerei, akik a program elindításában tavaly részt vettek.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom 2017. harmadik negyedéves eredményei
- Nevesse végig a hónapot a Telekom TV novemberi bónuszcsatornájával
- Új, még gyorsabb otthoni net csomagok a Telekomtól!
- Az iPhone X október 27. péntektől előrendelhetők a Telekom kínálatában
- 5G jövő az Ericssontól és a Telekomtól
- Megállíthatatlan hálózatok: gigabites sebességek jönnek a vezetékes és a mobil technológiában egyaránt
- Berlinben működésbe lépett Európa első 5G hálózata
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel
- Átadták a 6. Fenntarthatósági Sajtódíjat
- 5G: Akár ötvenmilliárd összekapcsolt eszköz 2025-re
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.