Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

forrás: Prím Online, 2017. december 20. 09:27

A UPC Magyarország a Budapesti Békéltető Testület fogyasztóvédelmi pályázatán elnyerte a „Kiemelkedő fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat. A magyarországi vállalkozások számára meghirdetett, „Jó gyakorlatok a fogyasztóvédelemben” elnevezésű megmérettetésen a telekommunikációs vállalat fogyasztói élményt emelő törekvéseit ismerték el. A UPC nevezési anyagának gerincét a vállalat működését átható, hatékony ügyfélkezelési rendszer bemutatása alkotta.

A Budapesti Békéltető Testület versenyének célja az volt, hogy közös platformot biztosítson a cégek számára a fogyasztóvédelemben alkalmazható, egyedi és jól működő gyakorlataik bemutatására, valamint ösztönözze a cégvezetőket a tudatos fogyasztói magatartás elterjedésének támogatására. A pályázaton a zsűri két kategóriában összesen három díjat ítélt oda, amelyek közül Kozma Zsolt, a UPC vállalati kapcsolatok igazgatója a „Kiemelkedő fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat vehette át.

 

„A telekommunikáció napjainkban a gazdaság egyik legmeghatározóbb ágazata. Vállalatunk számára különösen fontos, hogy olyan folyamatokat alakítsunk ki, amelyekben előtérbe kerül az ügyfél-elégedettség és az ügyfélélmény, és ennek fontos része a tudatos fogyasztói magatartás ösztönzése is. A tudatos fogyasztó nekünk is irányt mutat a fejlődésben – arra motivál minket, hogy rugalmasan, az igényei figyelembe vételével fejlesszük szolgáltatásainkat” – emelte ki a UPC Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.

 

A zsűri szerint a UPC pályázatának egyik legjelentősebb eleme, hogy az ügyfélelégedettségi mutató kulcstényezőként épül be a vállalatirányítási folyamatokba. Ezen kívül olyan innovatív megoldásokat is kiemeltek az értékelés során, mint az ügyfelek digitális edukációját szolgáló Wifipédia.hu oldal, és a vállalat által létrehozott UPC Fórum. Az online platformon nemcsak a vállalat kollégái tarthatnak kapcsolatot a felhasználókkal, hiszen interaktivitásának köszönhetően egy-egy problémás kérdésben az ügyfelek is tudnak egymásnak segítséget nyújtani. Emellett a UPC kiemelt figyelmet fordít a panaszkezelés közben a felmerülő problémák megértésére és megoldására, a felhasználói visszajelzésekre, valamint a sérülékeny célcsoportok elérésére is, hiszen küldetése, hogy a kirekesztetteket bekapcsolja a digitális világba, és ezek mellett ügyeljen a biztonságos internethasználatra is.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Díjazták a legérdekesebb tíz magyar innovációt

Látványos gálaműsor keretében díjazták a legérdekesebb magyar innovációkat Budapesten. A rendezvényen a gazdaságpolitika és a tudományos élet szereplői is képviseltették magukat, az esemény egyben jótékonysági est is volt, amelynek bevételeiből a szervezők a törökbálinti Tábitha Gyermekhospice ház munkáját és bővítését támogatják.

2019. január 17. 17:21

Hazánk jövőbeni teljesítményében segíthet a digitalizáció

Az év végi elemzések szerint Magyarország a GDP növekedésben az uniós országok élmezőnyéhez tartozott 2018-ban. A gazdasági bővülésre ható tényezők közül talán kevesebbet foglalkoznak az elemezések a digitális transzformációval. Az e-aláírás és digitalizációs technológiák fejlesztésére szakosodott NETLOCK szerint fontos és meghatározó szerepe lehet mindennek Magyarország jövőbeni teljesítményét tekintve. 

2019. január 17. 12:44

2018 második felében is határozottan nőtt az álláspiac

Nőtt a hirdetők és a jelentkezések száma is az álláspiacon 2018-ban az előző évhez képest. Legjobban a sofőrök és a gépkezelők jártak a munkaerőhiánnyal, de a szak- és fizikai munkások is napról-napra több lehetőség közül választhatnak. A jó munkaerő megszerzéséért folyó küzdelemben egyre több cég teszi nyilvánossá az adott pozícióhoz tartozó fizetést is. Ez mindenképpen megéri, az ilyen hirdetéseket akár 72 százalékkal is többen nyitják meg.

2019. január 17. 11:03

A digitális korban gyakran összeér a munka és a magánélet

A munka-magánélet egyensúlyának megteremtése kiemelt életvezetési feladat és sokaknak, ha csak időszakosan is, de kisebb-nagyobb problémái adódnak belőle. A munkahelyi feladatokat, más nemzetekhez hasonlóan, mi, magyarok is gyakran engedjük túlnyúlni a munkaidőn, melyet csak egyszerűbbé tesz a folyamatos online aktivitás lehetősége – többek között ez derül ki a Samsung Electronics hazai felméréséből*.

2019. január 17. 09:56

Ezek a várható 2019-es marketing trendek

A 2016 év végén alakult, ma több, mint 20 tagot és 15 márkát képviselő, és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubja ezúttal harmadik alkalommal adja közre, hogy tagjai miben látják az előttünk álló esztendő meghatározó marketing és kommunikációs trendjeit. 

2019. január 17. 08:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Technológiával az örökélet felé

2019. január 14. 10:53

Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart

2019. január 12. 10:47

Új technológiák az online játékgépekhez

2018. december 28. 08:02

123 magyarországi ALDI áruháznál állít üzembe elektromosautó-töltőket az E.ON

2018. december 19. 14:13
cloudappsportal.com