Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

forrás: Prím Online, 2018. február 8. 10:28

Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik. 

Bemutatásra kerül például, hogy miért érdemes saját kommunikációs csatornákat létrehozni és üzemeltetni illetve, hogy milyen országos, vagy azon is túlnyúló hiper-szupermarketet alapíthatunk szinte zéró tőkebevonással. Górcső alá veszi, hogy mikor érdemes marketing- és mikor ún. értékesítési kampányokat szerveznünk. Az is megvitatásra kerül, hogy mikor kell magunknak cselekednünk, és mikor kell szakemberek, vagy ügynökség segítségét kérnünk. És persze szó esik a hétköznapi üzemelésben rejlő akadályokról is, mint például a reputációmenedzsment, a kríziskommunikáció, vagy akár egy influencer alkalmazása. Lehetetlen mindet felsorolni. 

 

A konferencián Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese is előadást fog tartani, az első napon (2018. február 28. szerda) 15:30- 15:45 között. Az előadás témája pedig: Attitűdök mérési eszközei. Módszertani kérdések a perszionalizáció felállításainál. Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre az attitűdök meghatározására? Milyen méréseket végezhetsz el saját magad, és honnantól kell már szolgáltatót keresned. 

Kulcsszavak: Evolution konferencia

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Elindult a Vodafone Netszülő képzése

Szülők számára kialakított online kurzusokkal bővíti e-learning képzéseit a Vodafone Alapítvány. A Netszülő program két korcsoportra optimalizált, szakemberek segítségével kidolgozott képzései rövid, interaktív modulokon keresztül nyújtanak segítséget a szülőknek a digitális neveléssel kapcsolatos kérdések megválaszolásában. 

2020. november 26. 17:55

A Fujitsu új platformmal ösztönzi a partneri együttműködést

A Fujitsu bemutatta SELECT Partner Programja fejlődésének következő lépését: az Ecosystem Platformot. A partnerek adatvezérelt korszakban való boldogulását segítő platform olyan dinamikus teret bocsát rendelkezésre, ahol az ügyfelek meglévő és új partnerekkel együttműködve innovációkat hozhatnak létre és új üzleti értéket teremthetnek. A platform funkcióival a partnerek többféle szinten léphetnek interakcióba: népszerűsíthetik saját értéknövelt megoldásaikat és innovációikat vagy „kihívásokat” hirdethetnek meg a partneri együttműködésben lebonyolítandó, új ügyfélprojektekhez.

2020. november 26. 13:34

Az automatizálás lehetőségei a tudomány és a kutatás területén

Együttműködő robotok vagy más néven kobotok további automatizálási lehetőségeket teremtenek a tudomány és a kutatás területén. Jellemzőjük, hogy szűkös termelési területen, emberek közvetlen közelében is képesek a munkavégzésre, a feladatok és új feladatokra történő átcsoportosítás gyors kivitelezésére, valamint intuitív a programozásuk és a kezelésük. Képesek laboratóriumi elemzések, tesztek, kiszedés és beillesztés (pick and place) valamint gépkiszolgálási folyamatok támogatására kis- és nagyméretű laboratóriumokban egyaránt.

2020. november 25. 19:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás