Magyarországi Ericsson fejlesztést vezet be a T-Mobile US

forrás: Prím Online, 2018. március 1. 09:40

Az Ericsson sikeresen helyezte üzembe az Ericsson Expert Analytics (EEA) megoldást a T-Mobile US-nél, annak több mint 72 millió előfizetőt kiszolgáló országos hálózatán. Az EEA most került először bevezetésre Észak-Amerikában. A T-Mobile az Ericsson megoldásával felügyeli, és emeli új szintre a felhasználói élményt az összes mobil adatszolgáltatásnál, beleértve a Voice over LTE-t (VoLTE), a Video over LTE-t (ViLTE) és a gazdag kommunikációs szolgáltatásokat (RCS), valamint a mobil szélessávot is.

A VoLTE nem csak fejlettebb hangkódolást és lefedettséget biztosít, hanem azt is lehetővé teszi, hogy a T-Mobile a rádióspektrum nagyobb részét használja fel az LTE szolgáltatásokhoz. Ez a fejlett technológia a T-Mobile ügyfelei számára gyorsabb hálózatot és kiváló hangminőséget biztosít.

 

Mérete és feldolgozásának komplexitása miatt az EAA megoldás egyike a legfejlettebb távközlési analitikai rendszereknek, amely a több ezer, különböző forrásból származó adatot fogadja és feldolgozza. Ez magában foglalja az összes VoLTE hívást és adatátviteli folyamatot a T-Mobile US hálózatán, így naponta nyolcmilliárd rekordnyi előfeldolgozott információt állítva elő. Talán még ennél is fontosabb, hogy az Ericsson egyedi algoritmusai segítségével a T-Mobile képes a hagyományos eszközöknél gyorsabban és nagyobb pontossággal azonosítani a VoLTE hálózatban előforduló problémákat.

 

Az Ericsson és a T-Mobile szorosan együttműködött és együttműködik az EEA fejlesztésében, így lerövidítve a VoLTE szolgáltatás piacra kerülésének idejét a T-Mobile számára. Az együttműködés eredményeként a szolgáltató proaktív módon azonosíthatja és oldhatja meg az ügyfeleket érintő problémákat több szállítótól származó eszközökre épülő hálózatában. Az EEA bármilyen rádió technológiától, 4G, WiFi vagy keskenysávú IoT hálózattól, valamint egyéb más szállítótól származó hozzáférési, illetve csomagkapcsolt mag- és IMS hálózattól kapott adatot képes elemezni.

 

Neville Ray, a T-Mobile technológiai vezetője így nyilatkozott: „Globális piacvezetők vagyunk: az összes LTE technológiával bonyolított beszédhívás 80%-a a mi hálózatunkon át zajlik. Az Ericsson Expert Analytics segítségével pedig képesek vagyunk valós időben megoldani a hívásokkal kapcsolatos problémákat, és így továbbra is biztosítani tudjuk azt a kiemelkedő felhasználói élményt az ügyfeleinknek, amelyet el is várnak tőlünk.”

 

Jan Karlsson, az Ericsson üzleti digitális szolgáltatásokért felelős részlegének vezetője a következőket mondta: „Tovább folytatjuk azoknak az üzleti szabályoknak és adatmodelleknek a meghatározását és kidolgozását, amelyekkel a szolgáltatók cselekvési alapként szolgáló ismeretekhez juthatnak a hálózati adatokból, az Ericsson Expert Analytics pedig az egész iparág számára követendő színvonalat képvisel a felhasználói élmény kezelése terén. A felhasználási eseteink a „Big Data” analitikát a laboratóriumból a valós idejű üzemelésbe ültetik át, és átalakítják azokat a módszereket, amelyekkel a szolgáltatók a szolgáltatásaikat nyújtják az előfizetőknek.”

 

A kezdeti bevezetés több száz műszaki felhasználót szolgál ki, a T-Mobile pedig tervezi a megoldás kibővítését a teljes szervezetére a valós idejű és offline elemzések felhasználási eseteinek támogatásával az ügyfélszolgálat, az üzemeltetés, az eszközök működésének, illetve a „dolgok internetének” elemzése, valamint a marketing területén.

 

Az Expert Analytics az Ericsson budapesti kutató laboratóriumából indult. Itt készült az a prototípus, amelyből több évig tartó folyamatos fejlesztői és innovációs munka eredményeként létrejött az Ericsson Expert Analytics, amely ma az Ericsson egyik kiemelt fontosságú terméke és egyben analitikai platformja. 

 

A termékesítésben kulcsszerepet játszott az Ericsson budapesti K+F központja, amely egyben az EEA globális fejlesztő központjává vált.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05