Rangos elismeréseket gyűjtött be a Logitech
A Logitech a mai napon jelentette be, hogy tizenhat termékét is elismerték a 2018-as iF DESIGN AWARDS versenyen. Az idei győzelmekkel a 2018-as zsinórban a nyolcadik év, amelyben a német dizájnszervezet, az iF Logitech termékeket ismer el.
A termékdizájn kategóriában elért, 13 díj mellett a Logitech kreatív stratégiával és tartalom előállítással foglalkozó csapatát és partnereit a kommunikációdizájn kategóriában ismerték el.
A 2018-ban díjazott termékek listája:
- Logitech Circle 2
- Logitech G413 Mechanical Backlit Gaming Keyboard
- Logitech G433 7.1 Gaming Headset
- Logitech G POWERPLAY Wireless Charging System
- Logitech G Pro Mechanical Gaming Keyboard
- Ultimate Ears BLAST + Ultimate Ears MEGABLAST
- Ultimate Ears WONDERBOOM
- Logitech CRAFT Advanced Keyboard
- Logitech MX Master 2S + Flow
- Logitech MeetUp
- Logitech MX Sound
- Logitech Spotlight Presentation Remote
- Logitech Rugged Combo
“A dizájn áll minden középpontjában, amit csinálunk,” – mondta Alastair Curtis, a Logitech vezető dizájnere. Heidi Arkainstall, a Logitech marketingigazgatója hozzátette: „Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy idén először elismerték munkánkat a kommunikációdizájn kategóriában.”
A Logitech kommunikációdizájn kategóriában győztes alkotásai között megtaláljuk:
- a Logitech G433 "Play Advanced" videót
- a Logitech G POWERPLAY "Play Without Limits" videót
- az Ultimate Ears "Ultimate Speak" kampányt és videót
Az iF DESIGN AWARDS a formatervezés szempontjából kiemelkedő termékeket jutalmazza, többek között olyan szempontok alapján, mint a tervezés minősége, a kivitelezés, az anyagválasztás, az innovációs faktor, a funkcionalitás, az ergonómia és az egyetemes megjelenés. Mint a dizájnbeli kiválóság nemzetközi szimbóluma, az iF DESIGN AWARDS 60 szakértője több min 20 ország termékeit zsűrizi.
Kapcsolódó cikkek
- Nyolc elismerést gyűjtött be a Logitech
- Megkerülhetetlen piaci szereplővé vált a MOTIMENT
- Az Ericssonban nőnek lenni is jó!
- Tovább bővít Budapesten a Morgan Stanley
- Kutas István lesz a Magyar Telekom PR vezetője
- A Xerox a világ legetikusabb vállalatai között
- A Magyar Telekom 2017. negyedik negyedéves eredményei
- 5 millió dolláros tőkeinjekciót kap a legnagyobb magyar big data cég
- 2017 - az eddigi legjobb éve volt a BiXPERT-nek
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.