Új élményközpont Budapesten

forrás: Prím Online, 2018. április 3. 09:31

Számos metropoliszhoz hasonlóan hamarosan Budapest is büszkélkedhet egy olyan élményközponttal, amely folyamatos befogadó teret biztosít a világban szerte nagy érdeklődést keltő tudományos, ismeretterjesztő, szórakoztató, interaktív kiállításoknak. Az Andrássy Élményközpontnak a patinás Párizsi Nagyáruház izgalmas belső tere ad otthont.

Korábban a főváros különböző épületeiben, alkalomszerűen és időszakosan bukkant fel egy-egy külföldről érkező nagy kiállítás. Az Andrássy Élményközpont a főváros szívében, az Andrássy út egyik legszebb, egyedülálló stílusú épületében, a Párizsi Nagyáruházban egy olyan centrummá válik, amelyben egymást követik majd a világ legizgalmasabb, változatos élményeket felvonultató kiállításai. Az Andrássy Élményközpont április 28-án nyit majd, egy - a világ számos pontját megjárt - izgalmas, interaktív kiállítással. A Future Park című kiállítás a világ legmodernebb tudományos játszótere. A japán szakemberek által megálmodott, Magyarországon most bemutatkozó interaktív élményközpont egy varázslatos világba kalauzol el, ami az alkotás inspiráló élményével ajándékozza meg a látogatókat.

 

Az Andrássy Élményközpont üzemeltetője a TulipánTündér Produkció, amely 2013-ban azzal a céllal jött létre, hogy olyan egyedülálló produkciókat hozzon létre illetve hozzon Magyarországra, melyek amellett, hogy komoly értékeket képviselnek, minél szélesebb közönségigényt elégítenek ki. A TulipánTündér nevéhez fűződik például az első olyan 100%-ban hazai színpadi megaprodukció, mely méreteivel és egyedi látványvilágával a Broadway előadásait idézi. A Játékkészítő című pop-show-musical egymást követő két évben mintegy 100.000 látogatót vonzott, majd 2017-ben az Álomutazó című családi mese-musical 13 előadásán több mint 50.000 látogatónak nyújtott feledhetetlen szórakozást. A TulipánTündér Produkció nevéhez több nagykiállítás is fűződik, úgymint a legmodernebb technológiákat alkalmazó, lenyűgöző látványvilágot felvonultató, játékos képességtes ztekkel és egy színházi produkcióval is tarkított interaktív családi sportélmény-park, a The Champion – A Bajnok című élményexpo, a Gooól! című egyedülálló futball kiállítás, a labdarúgás történetének legátfogóbb bemutatása a kezdetektől, napjainkig, az űrutazást az elejétől napjainkig bemutató Gateway to Space kiállítás, vagy a Living dinosaurs – Őskori állatkert, melyben a látogatók interaktív módon ismerkedhettek meg a fenevadakkal, bővíthették ismereteiket.

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Gyerekek is adományoztak beteg és rászoruló társaiknak a UPC segítségével

Összesen 57 zsák, vagyis közel 7000 darab plüssfigura gyűlt össze annak a jótékonysági akciónak a keretében, amelyet a UPC Magyarország tatabányai munkatársai indítottak a helyi gyermekkórház és a hátrányos helyzetű családok támogatására. 

2018. június 18. 17:41

Bátor Táboros gyerekekért eveztek a Morgan Stanley kalózai

A június minden évben az önkéntes munkáról szól a Morgan Stanley-nél, a karitatív programok látványos nyitó eseménye pedig hagyományosan a vállalat dolgozóinak sárkányhajó versenye. 

2018. június 4. 08:23

Honor és FISE extrém sport kihívás indul “A bátraknak”

A Honor, a trendszetter, fiatal okostelefon e-brand szponzorálja a FISE World Series (Festival International des Sports Extrêmes), a világ legnagyobb extrémsport fesztiváljának jelenleg Montpelierben tartott francia szakaszát, amely 2018 május 9-én indult. 

2018. május 22. 14:55

Így telnek a sikeres emberek éjszakái

Pacsirták kontra éjjeli baglyok, néhány óra után kipihenten ébredők kontra tíz órákat alvók. Ahány ház, annyi (alvási) szokás. Bár a Nemzetközi Alvás Szövetség tájékoztatása szerint a 18-64 év közötti felnőtt lakosság ajánlott alvásideje 7-9 óra*, a hétköznapokban ritkán érjük el az optimális időtartamot: a magyarok például átlagosan 7 óra 2 percet töltenek szunyókálással**. Inkább éjszaka élsz, vagy akkor vagy a leghatékonyabb, ha korán fekszel és még a nap előtt kelsz? És hogy csinálják ezt a hírességek? Lessünk be a hálószobájukba és nézzük meg, hogy telik egy éjszakájuk!

2018. május 22. 10:10

Netes zaklatás elleni programot indít az UNICEF Magyarország

Az UNICEF Magyarország elindítja #nemvagyegyedül kampányát, amelynek fő célja, hogy a netes bántalmazás fiatal áldozatai felismerjék: van kihez fordulniuk a bajban. Másodsorban pedig szól az általában szintén fiatal elkövetőkhöz is, hogy nézzenek szembe sokszor meggondolatlan tetteik következményeivel.

2018. május 1. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23
cloudappsportal.com