Technológiai együttműködést kötött a Lenovo és a Ducati MotoGP

forrás: Prím Online, 2018. április 11. 17:58

Többéves együttműködésről állapodott meg a Ducati Team MotoGP világbajnokságon résztvevő csapatával a Lenovo. A partnerséggel a Lenovo célja a márka nemzetközi ismertségének további erősítése és a legkedveltebb márkák közötti pozicionálása. 

Az idei szezon kezdetével a Lenovo vezető technológiai partnerként számítógépeket, tableteket és szervereket biztosít a Ducati számára a versenypályákon és a pályákon kívül egyaránt. A partnerség közös fejlesztési és együttműködési fejlesztésekre is kiterjed a csapatteljesítmény növelése érdekében. 

 

 

„A MotoGP egyre jelentősebb nemzetközi népszerűségét mi sem mutatja jobban, mint hogy világszerte milliók követik. A Ducati 90 éves öröksége, valamint az innovációra, gyorsaságra és kiváló teljesítményre való törekvése, tökéletesen illeszkedik a Lenovo cégtörténetéhez és termékfejlesztéssel kapcsolatos célkitűzéseihez. Nagy izgalommal tölt el bennünket a partnerségnek köszönhető márkajelenlét és az is, hogy a csapatok fejlődését Lenovo termékekkel támogathatjuk” – tájékoztatott Gianfranco Lanci, a Lenovo Corporate elnöke és ügyvezető igazgatója.

 

„Nagy örömünkre szolgál a Lenovóval, a világ egyik legnagyobb személyi számítógépeket, fogyasztói, kereskedelmi és adatközpont technológiát előállító vezető vállalatával kötött együttműködésünk. kötött fontos partnerségünk bejelentése.  Annak érdekében, hogy ne csak a MotoGP-n, hanem a vállalaton belül is képesek legyünk megküzdeni minden új kihívással, gondolnunk kell IT és digitális kapacitásaink fejlesztésére is. Ebben partnerünk, a Lenovo erős és sokoldalú számítógépes hardverekkel segít minket.  A Ducati versenyre és eladásokra kínált motorkerékpárjai mindemellett kiválóan alkalmasak a Lenovo legújabb technológiáinak tesztelésére e gyümölcsözőnek ígérkező partnerség keretében” – tette hozzá Claudio Domenicali, a Ducati Motor Holding vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09