Van új az app alatt a CIB-nél

forrás: Prím Online, 2018. április 12. 08:19

A CIB Bank kifejlesztette, az ügyfelek megkedvelték –megtörtént az ezredik személyikölcsön-igénylés mobilalkalmazáson keresztül. A tavaly bevezetett szolgáltatás népszerűségét a kényelem mellett a gyorsaság iránti igény magyarázza: a felhasználók rengeteg időt spórolnak a mobiltelefonos igénylés esetén akár 7 perc alatt folyósított kölcsönnel.

Még nincs egy éve, hogy elérhető a lehetőség, de úgy tűnik, a CIB Bank ismét ráérzett az ügyféligényekre: már ezernél is többen kaptak személyi kölcsönt a pénzintézet mobilapplikációján keresztül. Az elmúlt időszak tapasztalatai nemcsak az új megoldás növekvő népszerűségét jelzik, de azt is megvilágítják, kik az online igénylő ügyfelek. 

 

A hitelfelvevők között enyhe többségben vannak a férfiak, de a nők sem maradnak le nagyon mögöttük: az eddigi igénylők között 59% a férfi, 41% a nők aránya. Kétharmaduk vidéken él, a többiek a fővárosban. Az átlagos kölcsönigénylő 40 év körüli, és a déli órákat – sokszor az ebédszünet perceit – választja a mobiltelefonos banki ügyintézésre. Az átlagos kölcsönösszeg valamivel 1 millió forint fölött van, és növekvő tendenciát mutat, így várhatóan hamarosan eléri a fióki igénylések esetében jellemző 1,5-1,6 milliós szintet. A fejlődést a technika nem korlátozza, akár ötmilliós kölcsön igénylésére is van mód az applikációban – 72 hónapos maximális futamidővel.

 

Az egyik tipikus mobilappos kölcsönigénylési szituáció az ügyfelek visszajelzései szerint az autóvásárlás: az ügyfél beleszeret a kiválasztott modellbe, kap egy visszautasíthatatlan ajánlatot a szalonban, és szeretné a lehető leggyorsabban elrendezni a finanszírozást. Emellett sokan áruházakból indítják el az alkalmazást a gyakran költségesebb és időigényesebb áruhitel helyett választva az egyszerűen igényelhető személyi kölcsönt.

 

Az ügyfelek mintegy 40 százaléka segítség nélkül, egyedül csinálja végig az okostelefonján a kölcsönigénylést, a többiek a bankfiókban vagy a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák segítségét is igénybe veszik. Fontos ugyanakkor megjegyezni, hogy az utóbbi esetekben is rengeteg időt megtakarítanak, hiszen a mobilappon keresztül az ügyfélazonosításon túl a hitelképesség vizsgálata is megtörténik, így akár 7 perc alatt az igénylő számláján lehet a kölcsönösszeg.

 

Az igénylők többsége rendszeres applikáció-használó: egy hónapban több mint 17-szer lépnek be a mobilbanki alkalmazásba.

 

Így működik

A banknál számlát vezető ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak a CIB Bank mobilalkalmazásban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig. A folyamaton végighaladva akár 7 perc alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2018. második negyedéves eredményei

2018. augusztus 9. 14:43

Területi értékesítési igazgatót igazolt a Kaspersky Lab

2018. július 25. 15:17

Véget ért a teljesen megújult CEBIT 2018

2018. június 25. 10:09

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17
cloudappsportal.com