Magyar hallgatók a L’Oréal Brandstorm nemzetközi döntőjén Párizsban

forrás: Prím Online, 2018. április 17. 17:28

Április 10-én rendezték meg a L’Oréal Brandstorm innovációs versenyének regionális fordulóját, ahol magyar, cseh, illetve szlovák felsőoktatási hallgatók mutatták be ötleteiket a zsűrinek. A résztvevőket összesen három kategóriában díjazták, amelyből kettőt magyar csapat nyert. Ezen felül az egyik magyar csapatot az a megtiszteltetés érte, hogy a nemzetközi döntőben egyedüliként képviselheti a régiónkat.

Idén rekord mennyiségű regisztráció érkezett a magyar, cseh, szlovák régióból – összesen 282 hallgató, vagyis 94 csapat jelentkezett a versenyre. Közülük 14 csapat vehetett részt a pozsonyi regionális döntőn, ahol három kategóriában lehetett díjat nyerni. Azonban a párizsi nemzetközi döntőre csupán egy csapat juthatott tovább. 

 

Az idei feladat a vállalat professzionális termékeihez kapcsolódott. A csapatoknak a jövő L’Oréal szalon élményét kellett megtervezniük. A zsűri innovatív, digitális és fenntartható megoldásokat várt.

 

A regionális fordulón összesen három kategóriában osztottak díjat: a nyertes Zenina nevű csapat tagjai a budapesti Corvinus Egyetemről érkeztek, ötletükkel a Brand-díjat nyerték el, amelyet május 17-én a nemzetközi döntőn is bemutathatnak. A tét nagy, ugyanis ha az ő ötletük tetszik leginkább a zsűrinek, 10 000 eurós nyereménnyel távozhatnak. A Brand-díj mellett két további díjat osztottak ki a regionális döntőn: a CSR-díjat fenntartható szalon koncepciójával a Corvinus / ELTE tagokból álló Zseb csapat kapta, míg a Tech-díjjal a cseh Hairy Tale csapatot ismerték el.

 

 

 

A L’Oréal Brandstorm a kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, amely 26 éves története során a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát. A Brandstorm egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a versenyzőknek valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L’Oréal zsűrijének prezentálhatnak.

 

A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felkutatása is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően. 

 

A magyar csapatért május 17-én szurkolhatunk majd a párizsi nemzetközi döntőn.

 

Az esemény 2018-as trailere: 

 

Összefoglaló videó a 2017-es eseményről:

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Gyerekek is adományoztak beteg és rászoruló társaiknak a UPC segítségével

Összesen 57 zsák, vagyis közel 7000 darab plüssfigura gyűlt össze annak a jótékonysági akciónak a keretében, amelyet a UPC Magyarország tatabányai munkatársai indítottak a helyi gyermekkórház és a hátrányos helyzetű családok támogatására. 

2018. június 18. 17:41

Bátor Táboros gyerekekért eveztek a Morgan Stanley kalózai

A június minden évben az önkéntes munkáról szól a Morgan Stanley-nél, a karitatív programok látványos nyitó eseménye pedig hagyományosan a vállalat dolgozóinak sárkányhajó versenye. 

2018. június 4. 08:23

Honor és FISE extrém sport kihívás indul “A bátraknak”

A Honor, a trendszetter, fiatal okostelefon e-brand szponzorálja a FISE World Series (Festival International des Sports Extrêmes), a világ legnagyobb extrémsport fesztiváljának jelenleg Montpelierben tartott francia szakaszát, amely 2018 május 9-én indult. 

2018. május 22. 14:55

Így telnek a sikeres emberek éjszakái

Pacsirták kontra éjjeli baglyok, néhány óra után kipihenten ébredők kontra tíz órákat alvók. Ahány ház, annyi (alvási) szokás. Bár a Nemzetközi Alvás Szövetség tájékoztatása szerint a 18-64 év közötti felnőtt lakosság ajánlott alvásideje 7-9 óra*, a hétköznapokban ritkán érjük el az optimális időtartamot: a magyarok például átlagosan 7 óra 2 percet töltenek szunyókálással**. Inkább éjszaka élsz, vagy akkor vagy a leghatékonyabb, ha korán fekszel és még a nap előtt kelsz? És hogy csinálják ezt a hírességek? Lessünk be a hálószobájukba és nézzük meg, hogy telik egy éjszakájuk!

2018. május 22. 10:10

Netes zaklatás elleni programot indít az UNICEF Magyarország

Az UNICEF Magyarország elindítja #nemvagyegyedül kampányát, amelynek fő célja, hogy a netes bántalmazás fiatal áldozatai felismerjék: van kihez fordulniuk a bajban. Másodsorban pedig szól az általában szintén fiatal elkövetőkhöz is, hogy nézzenek szembe sokszor meggondolatlan tetteik következményeivel.

2018. május 1. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23
cloudappsportal.com