Exkluzív interjúban vallott terveiről a magyar Iron Lady
Hamarosan újra láthatja versenyezni Hosszú Katinkát az úszósport-szerető közönség. A háromszoros olimpiai bajnok úszónő rövid év eleji kihagyás után újult erővel vetette magát a felkészülésbe és idén júniusban újra rajtkőre áll az egyik legrangosabb nemzetközi megmérettetésen. A Huawei különleges fotózással egybekötött exkluzív interjút készített az Iron Ladyvel, aki szakmai tervei mellett élete egyik legnehezebb időszakáról is őszintén beszélt.
Új edzéstervvel, nagy célokat kitűzve vág neki Hosszú Katinka a 2018-as versenyszezonnak. Az olimpiai bajnok úszónő az év elején kisebb pihenő után kezdte meg felkészülését. Katinka a tavalyi vizes világbajnokságon nyújtott kitűnő szereplése után, öt éve először tartott szünetet. Az Iron Lady a kis kihagyás ellenére is jó formában érzi magát és már elkezdte a megfeszített munkát. Katinka szerint alaposan volt ideje átgondolni a karrierjével kapcsolatos terveit és bár az alapoktól nem tér el, de több mindenen változtattott az előző évek felkészülési rutinjához képest.
Az év eleji szünet sokéves, feszített tempójú felkészülés után következett, amire saját bevallása szerint már nagy szüksége volt. „Amikor benne vagy egy mókuskerékben, egyik verseny után jön a másik, akkor nagyon nehéz leállni és újragondolni. Az úszók általában négy évre terveznek, egy olimpiai ciklusra, de nekem ez most kitolódott öt évre, mert a budapesti vb miatt nem akartunk belekezdeni valami újba, úgyhogy ez egy rendkívül hosszú és fáradságos időszak volt. Épp jókor jött ez a kis szusszanás. Habár sürget az idő, mert már csak két év van Tokióig!”
A versenypályák világa mellett Katinka a social média felületeit sem hanyagolja el. Az Iron Lady elmondta, a feltételezésekkel ellentétben nem vonult háttérbe, és továbbra is egyedi, saját személyiségét hűen tükröző tartalmakat oszt meg a rajongóival. Az úszónőről - idén ismét a Huawei márka nagyköveteként – a francia fővárosban készültek lélegzetelállító felvételek, amelyekkel tovább színesíti közösségi média oldalait. „Szerintem azért működik jól a közösségi médiám, mert soha nem gondolkoztam túl, mit posztolok. Ha úgy érzem, van valami, amit szívesen megosztok másokkal is, akkor megteszem és meg fogom tenni a jövőben is. Persze némi segítség mindig jól jön, mondjuk a csodálatosan szép küllemű és fantasztikus kamerával rendelkező Huawei P20 Pro telefon, amelynek kampányához nemrég készítettünk közös anyagot a céggel Párizsban.”
Hosszú Katinka exkluzív interjújának további részleteit – köztük magánéleti válságának tanulságait és legközelebbi versenyszerepléseit- a Huawei Technologies Hungary oldalán, az alábbi linken olvashatják: https://consumer.huawei.com/hu/campaign/katinkavisszater/
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben
- Április 15-ig előrendelhetők a Huawei legújabb készülékei
- Gal Gadot is a Huawei márkanagykövete lett
- Vezeték nélkül is tölthető a sportautó vonalait idéző Porche Design Huawei Mate RS
- Az új P20 Lite-tal stúdióminőségű portréfotók készíthetők
- Tripla Leica-kamerával érkezik a Huawei P20 és P20 Pro okostelefon
- A MediaPad M5 3D hangzását az AWS zenekar gitárosa is tesztelte
- A Huawei közel 2400 szabadalmi bejelentést tett Európában
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- Mesterséges intelligenciával irányít önvezető autót a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.