A L'Oréal és az okoskütyük

forrás: Prím Online, 2018. június 4. 16:24

Virtuális sminktanácsadás, hajtanácsadás, bőrdiagnosztika és okostükör: többek között ilyen fejlesztéseket és újdonságokat mutatott be a L’Oréal a párizsi Viva Tech-en a hétvégén.

A L’Oréal a mindennapi élet három területén: a fürdőszoba, a hajszalonok és a butikok terén nyújt új, digitális szépségélményt a rendezvény látogatóinak.  Az újdonságok közt olyan személyre szabott termékek és eszközök is megjelentek, amelyekbe az AR (kiterjesztett valóság) és az AI (mesterséges intelligencia) elemeit is beépítették. 

 

A világon elsőként mutatta be a legújabb AR technológiát a L’Oréal, amely a nemrég megvásárolt ModiFace szépség és technológiai cég együttműködésével valósulhatott meg. Az új fejlesztés által a felhasználók virtuálisan próbálhatnak fel személyre szabott sminkeket, és élőben konzultálhatnak egy sminktanácsadóval, aki lépésről lépésre segít a kiválasztott smink elkészítésében. Az alkalmazáson keresztül az online vásárlás is lehetséges, így a javasolt sminktermékek rögtön a virtuális kosárba helyezhetők. 

 

Egy okostükröt is bemutattak, amellyel különböző sminkek próbálhatók fel virtuálisan, illetve a látogatók megtalálhatják az öltözetükhöz leginkább illeszkedő árnyalatokat és termékeket is. A tükör prototípusát kifejezetten a Viva Tech-re készítették, amelyben a korábban említett Modiface és a L’Oréal start up partnere, a MemoMi vettek részt.

 

A professzionális termékek divíziójába tartozó L’Oréal Professionnel is tartogatott újdonságokat a hétvégére. Fejlesztésük által különböző hajszínek próbálhatók ki virtuálisan. A 3D-s mesterséges intelligenciára épülő technológia a fodrászokat és a vendégeket köti össze a minél jobb szalonélmény megteremtése érdekében. 

 

 

Az online vásárlás területén a kínai L’Oréal két innovációt is mutatott be:

  • A L’Oréal Paris férfi kozmetikai márkája, a Men Expert egy hangvezérelt „komornyikot” fejlesztett, amely személyre szabott bőrápolási tippekkel látja el az alkalmazást használó férfiakat, emellett a segítségével az általa javasolt kozmetikai termékek is megvásárolhatók.
  • A másik újdonság a L’Oréal Paris számára fejlesztett, világhálóra csatlakoztatható, hangvezérelt tükör, amelyet a kínai kereskedőcég, az Alibaba együttműködésével dolgoztak ki. A tükör közvetlenül meg tudja vásárolni a fogyasztó által kinézett sminkhez szükséges termékeket a TMall webshopban.

 

Európában először mutatkozott be a L’Oréal és a SkinCeuticals vezető bőrápolási cég által tervezett Custom D.O.S.E, amely egy bőrgyógyász által végzett alapos bőrdiagnosztikai vizsgálaton alapuló, egyénre szabott bőrápoló megalkotását teszi lehetővé.  

 

A La Roche-Posay a tavaly bemutatott My UV Patch szenzor után idén a fürdőszobában, azon belül is a zuhany alatt tartogatott meglepetést. A koncepciót a francia Skinjay start up-pal közösen fejlesztették ki, amely által az érzékeny bőrűek egy speciális kapszulával gazdagíthatják a vizet, így élvezve a La Roche-Posay márka bőrápoló tulajdonságait a zuhany alatt. 

 

A L’Oréal professzionális divíziójához tartozó Kérastase hajápoló márka fejlesztése személyre szabott fejbőr és hajszerkezet-minőség elemzést nyújt. A technológia egy mobil alkalmazás és egy valós időben közvetítő kamera kombinációján alapszik, amelynek segítségével a szakértők a legmegfelelőbb termékeket javasolhatják a felhasználók számára. 

Kulcsszavak: Viva Tech L’Oréal

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB harmadik negyedéves eredményei

Erős, a jövőbeni üzleti növekedést megalapozó teljesítményről számol be az ABB 2020. harmadik negyedéves pénzügyi jelentése.

2020. október 26. 18:35

Covid-díj a pedagógusok munkájának elismerésére

„Kedvenc Online Tanárom” különdíjra várja a jelöléseket a MOL Alapítvány a MESTER-M program keretében. Azokat a tanárokat és edzőket szeretnék elismerni, akik a tavaszi COVID-19 járvány során kimagasló munkát végeztek az online oktatásban. 

2020. október 26. 16:21

Lányok ötleteit várja a Microsoft az MI felhasználására

Elindult a Microsoft DigiGirlz AI Challenge 2020 verseny, amely kifejezetten a digitális világ és a mesterséges intelligencia iránt érdeklődő lányoknak szól. A kvíz-kihívás már elérhető a Logiscool honlapján. Az első akadályt teljesítők 2021 májusáig adhatják be ötleteiket arról, hogy a mesterséges intelligencia miként segítheti a gyermekek életét. A legjobbak díja egy fantasztikus online élménynap a Microsoft Magyarország szervezésében és egyéb értékes nyeremények is gazdára várnak.

2020. október 26. 14:48

A Galaxy Buds Live a Samsung hét ideje alatt Misztikus Kék színben is elérhető

A Samsung legújabb Galaxy Buds Live fülhallgatói korlátozott ideig egyedi Misztikus Kék színben is elérhetővé válnak a vállalat legújabb promóciójának részeként. A Galaxy Buds Live divatos kiegészítő, amely kiváló hangminőséget biztosít a felhasználóknak, az új színnel pedig még többen fejezhetik ki a saját stílusukat.

2020. október 26. 13:26

Az Atlassian ledobta a cloud-bombát

A nagyvállalatok IT fejlesztéseihez leggyakrabban használt szoftver gyártója elbúcsúzik az “on-premise” termékektől és a jövőben kizárólag a felhőben futó szoftvereit kínálja ügyfeleinek. 

2020. október 26. 12:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás