A Schneider Electricé az év innovatív adatközponti megoldása
A Schneider Electric adatközponti megoldása, a HyperPod elnyerte az „Év innovatív adatközponti megoldása” címet az idei DCS Award versenyen. A közönségszavazással megítélt elismerés jól igazolja a vállalat innovatív és vezető tevékenységét az adatközpontok piacán.
A DCS Awardot azzal a céllal hozták létre, hogy díjazzák azoknak a tervezőknek, gyártóknak, beszállítóknak és szolgáltatóknak a munkáját, akik tevékenységükkel jelentős eredményeket értek el az iparágban. A Schneider Electric egyik zászlóshajójának számító HyperPod egy bővíthető, racksor lezáró keretrendszer, amely a hagyományos installáláshoz képest jelentősen leegyszerűsíti a kábelezés és a hűtés kialakítását, valamint a hideg vagy meleg folyosós lezárás kiépítését. A megoldás 8-12 rackes egységekben telepíthető IT-infrastruktúrát biztosít, és a manapság elérhető összes racktípust támogatja. Az egyszerű és rugalmas konfiguráció előnye, hogy a hagyományos IT-rendszerekhez képest akár 21 százalékkal gyorsabban telepíthető, ami 15-20 százalékos idő- és költségmegtakarítást tesz lehetővé.
A HyperPod elsősorban az olyan, például hyperscale, illetve kolokációs adatközpont-szolgáltatók számára ideális, akik gyorsan szeretnék kapacitásaikat bővíteni.
Kapcsolódó tartalom:
- Tanulmány: Hogyan teszik a pod-keretek olcsóbbá és gyorsabbá az IT-rackek telepítését az adatközpontban?
- Tanulmány: Az adatközponti IT-pod architektúrák specifikációja
Kapcsolódó cikkek
- Az internethez csatlakoztatott eszközök a szakértelmet is közelebb hozzák
- Sok az adat, kevés az ember
- A Schneider Electric ősztől saját programjának keretében képzi a jövő szakembereit
- Váltakozó áram: az energiamenedzsment új kihívásai
- A Fujitsu diktálja a tempót a virtualizált scale-out SAP HANA rendszereknél
- Schneider Electric kapcsolócsalád okosotthonok, irodák vagy hotelek vezérléséhez
- Így lehetnek versenyképesek a vállalatok a digitális gazdaságban
- Rendelhető a Fujitsu és a NetApp közös NFLEX-megoldása
- Okosépületek a maximumon
- A Fujitsu IoT-infrastruktúra megoldása az ingatlankezelőknek is jól jön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.