150 millió ember munkáját könnyíthetik meg a jövőben a Cisco és a Google Cloud közös megoldásai

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 10. 09:15

A Cisco bejelentette a Google termékeivel integrálható megoldásainak első hullámát. Az egyre szorosabbá váló együttműködés keretében bemutatott megoldások túlmutatnak az ismert funkciók (telefonhívások, e-mailek, dokumentumkezelés) szorosabb integrációján.

A Cisco tapasztalata szerint a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás drámai mértékben változtatják meg a munkafolyamatokat. A két vállalat fejlesztői ezért azon dolgoznak, hogy a Google Cloud Platform AI megoldásait az együttműködéses technológiákban is hasznosíthassák.

 

A Cisco az alábbi bejelentéseket tette a Google Cloud Next rendezvényen:

  • Mesterséges intelligenciával kibővített ügyfélszolgálati megoldás: világszerte több mint 3 millió ügyfél használja a Cisco ügyfélszolgálati szoftvereit. Az együttműködés keretében a Cisco mesterséges intelligenciával bővítette Customer Journey megoldásait az új Google Cloud Contact Center AI eszköze segítségével. A Contact Center AI egy egyszerű, biztonságos és rugalmas megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a gépi tanulás terén kevesebb tapasztalattal rendelkező vállalatok is alkalmazhassanak mesterséges intelligenciát ügyfélszolgálataiknál. Az AI automatikusan ellátja a munkatársakat a hatékony ügyintézéshez szükséges dokumentumokkal, és folyamatosan tanulva egyre relevánsabb információkat biztosít a felhasználók számára.
  • Webex megbeszélések létrehozása a Google Naptárban egyetlen kattintással: A G Suit programcsomag egyik kiegészítője révén a Webex Meeting ikon is elérhetővé válik a Google Naptárban. Egy kattintással lesz beállítható a videós Webex megbeszélés, csak ki kell választani a meghívandó munkatársakat és a virtuális találkozó helyét, a program minden mást elvégez a felhasználó helyett. A Cisco videoeszközök felhasználói egyetlen gombnyomással léphetnek be a megbeszélésbe, de más eszközökről a Chrome böngészőn keresztül is csatlakozhatnak a tárgyaláshoz – mindezt az applikáció letöltése vagy Webex vendégfiók létrehozása nélkül. Bár ezeket az eszközöket két különböző vállalatnál fejlesztették, mégis úgy működnek, mintha eleve integrálták volna őket. A két cég tovább dolgozik azon is, hogy a Google AI megoldásai olyan funkciókban is megjelenhessenek, mint a fordítás, az emlékeztetők és leiratok készítése, valamint a megbeszéltek „kézzel fogható” feladatokra bontása.
  • Cisco hívások és megbeszélések hozzáadása Androidos alkalmazásokhoz: A Webex Teams Android szoftverfejlesztői készlet (SDK) segítségével a fejlesztők egyszerűen építhetnek be Cisco együttműködési funkciókat Androidos alkalmazásaikba. Például az okosszemüvegekhez is hozzáadható a Cisco videomegbeszélés funkciója, amely tovább bővíthető a „lásd, amit én látok” élménnyel.  Távoli területek esetében például az egyik helyszínen tartózkodó szakértők is láthatják ugyanazt, amit a másik egységben dolgozó mérnök, legyen az akár a szárazföldön vagy egy hajón az óceán közepén.
  • A Google Docs, a Táblázatok, a Diák és az Űrlapok használata a Webex Team Spaces megoldásban: A Cisco és a Google célja az egyre terjedő tartalmi együttműködések megkönnyítése a felhasználók számára. A megoldás révén megszűnhetnek a dokumentumok sokszor követhetetlen körbeküldései az egyes szerkesztési körök után – elég egyszer megosztani a dokumentumot, amely bármennyiszer szerkeszthető, alakítható, és a résztvevők mindig a legfrissebb, legjobb verzióval dolgozhatnak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Ericsson és a Swisscom elindította az első európai kereskedelmi 5G hálózatot

Az Ericsson és Svájc legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója, a Swisscom bekapcsolták Európa első nagyszabású, kereskedelmi 5G-hálózatát, támogatva a kereskedelemben kapható okostelefonokat. A hálózat és az ahhoz tartozó 5G szolgáltatások Svájc 54 városában érhetők el, köztük a legnagyobb lélekszámú településeken, Zürichben, Bernben, Genfben, Baselben, Lausanne-ban és Luzernben. 

2019. április 25. 17:30

Svéd nagyvállalatok fognak össze, hogy közép-kelet-európai startupokat támogassanak

A Svéd Nagykövetség védnöksége alatt négy svéd nagyvállalat fogott össze és hirdette meg a MATCH Startup Programot.  Ennek keretében a közép-kelet-európai régió innovatív startupjai személyesen mutathatják be termékeiket és szolgáltatásaikat az Ericsson, az ABB, a SIGMA és az AQ Anton döntéshozóinak június 14-én, Budapesten. 

2019. április 25. 15:59

Szedjük ráncba az üzleti folyamatokat

Már platformszolgáltatásként is elérhető a Micro Focus Solutions Business Manager. A vállalat nemrég jelentette meg a folyamatkezelő rendszer legfrissebb kiadását, amellyel egyidejűleg a megoldás most már PaaS (Platform-as-a-Service) formában is elérhető. Az eszköz segítségével a szervezetek számos különféle üzleti területen kezelhetik és követhetik nyomon folyamataikat, jelentősen javítva ezzel a hatékonyságot.

2019. április 25. 15:01

Az ABB és a Porsche közösen fejleszti Japánban az elektromos jármű-töltők következő generációját

Az innovatív technológiák terén vezető ABB és a Porsche Japan együttműködésre lép, hogy speciális, nagyteljesítményű töltőt fejlesszenek ki a Porsche elektromos meghajtású járműveihez Japánban. 

2019. április 25. 10:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04

Van kedvenc webáruházad?

2019. április 9. 12:46

Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra

2019. április 2. 08:54
cloudappsportal.com