Egy cég, egy márka

forrás: Prím Online, 2018. október 3. 08:34

A Getronics bejelentette, hogy a nemzetközi terjeszkedésének részeként nemrég felvásárolt amerikai székhelyű Pomeroy vállalat mostantól formálisan is Getronics márkanéven működik tovább a globális cégcsoport tagjaként. 

A közel 1,3 milliárd dolláros összevont forgalmat bonyolító szervezetnek sikerült megszilárdítania pozícióját az információ- és kommunikációtechnológiai szolgáltatások globális piacán. A Getronics csoport célja, hogy a vállalat a digitális átmenet vezető üzleti partnerévé váljon. Mindebben a cégcsoport a technológiai megoldások mellett a végfelhasználók elégedettségére fókuszáló személyközpontú megközelítésre koncentrál.

 

A Getronics 23 országban működik, ambiciózus stratégiájának célja, hogy a kivívja a piac legnagyobb ICT szolgáltatójának pozícióját. Bár partneri együttműködéseknek köszönhetően a Getronics eddig is jelen volt az Egyesült Államokban, a nemrég felvásárolt Pomeroy egész USA-t lefedő, kiterjedt hálózata olyan szilárd alapot jelent, amelyre támaszkodva a vállalat tovább folytathatja terjeszkedését Észak-Amerikában és hozzáférhet kulcsfontosságú piacokhoz.  

 

A Getronics informatikai területen forradalmi munkahely-menedzsment koncepciójáról ismert. Az „optimalizált munkahelyi szolgáltatások vezető szakértőjeként” emlegetett Pomeroy felvásárlása pedig azt mutatja, hogy a két vállalat szakmailag és jövőkép szempontjából is igen közel áll egymáshoz. Mindkét cég hasonló értékeket vall, melyek egyik legfontosabbika, hogy szolgáltatás-portfóliójuk fejlesztése során a munkavállalók, az ügyfelek és a partnerek szempontjait helyezik figyelmük középpontjába. 

 

Egységes Getronics márkanév alatt a vállalatcsoport célja, hogy a menedzselt digitális munkahelyek, az alkalmazások, az iparág-specifikus szoftvermegoldások, a multi-cloud menedzsment és az egységesített kommunikáció területén globális piacvezetővé váljon. A Getronics szeretné, hogy mindez pozitív változást hozzon a munkatársak számára is, és ami a legfontosabb, hogy ügyfelei továbbra is a lehető legtöbbet profitáljanak az új globális szolgáltatási modell keretében kínált technológiai megoldásokból és a gyors reakcióidejű ügyféltámogatásból. 

 

Nana Baffour, a Getronics csoport globális elnök-vezérigazgatója a Pomeroy felvásárlását ígéretes új fejezetnek tekinti a Getronics több mint 130 éves történetében. „Többszintű szolgáltatás-portfoliónkkal mostantól minden korábbinál magasabb szinten tudjuk kiszolgálni az Egyesült Államok piacát. Ezentúl mi is helyi vállalatként fogunk működni, így még pontosabban fel tudjuk térképezni az amerikai ügyfelek valós igényeit. A szakmai felkészültség mellett, mindezt az ügyfeleinkkel és partnereinkkel való szoros együttműködés fogja segíteni” – mondta el Nana Baffour.

 

Az új Getronics márkát a Pomeroy működésének minden területén bevezetik, a kommunikációtól és logóhasználattól kezdve a vállalat weboldaláig, mely ezentúl a www.getronics.com címen lesz elérhető. A vállalati kommunikáció és az arculat átalakulásán túl azonban a Pomeroy ügyfelek, technológiai partnerek és viszonteladók gyakorlatilag semmilyen egyéb változást nem érzékelnek majd. Az ügyféltámogatás, a szolgáltatás-üzemeltetés és az értékesítés területén is a napi szintű kapcsolattartás az eddig megszokottak szerint fog működni. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Terjednek az alacsony kódú technológiák

Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat. 

2024. április 17. 10:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09