A Xerox ismét vezető helyen végzett a Quocirca elemzésében

forrás: Prím Online, 2018. november 6. 12:31

A Xerox Corporation továbbra is megőrizte vezető szerepét a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) területén, amelyet alátámaszt, hogy immár kilenc egymást követő évben végzett a Quocirca elemzés elején.

„A Xerox, megismételve a korábbi évek sikerét, ismét a toplista tetejére került” – mondta Louella Fernandes, a Quocirca társigazgatója. „A Xerox bizonyított szakértelemmel rendelkezik a többszállítós támogatásban, a globális szolgáltatások biztosításában, emellett pedig az átfogó analitikai és riportolási rendszerrel, valamint a ConnectKey technológia által biztosított lehetőségekkel megszilárdította a vállalat helyét az MPS szolgáltatások piacán.”

 

A Xerox ConnectKey technológia összeköti a fizikai nyomtatást a digitális megoldásokkal úgy, hogy a hagyományos nyomtatókat olyan intelligens, egymással kapcsolatban álló munkahelyi asszisztensekké emeli, amelyek megfelelnek a modern munkahelyek által támasztott követelményeknek. A személyre szabott, automatizált munkafolyamatok, a felhőhöz való egyszerű hozzáférés, a mobil hozzáférés lehetősége és a többszintű biztonsági funkciók segítséget nyújtanak a hatékonyság, valamint az információbiztonság javításában. 

 

 

Segítség az ügyfelek stratégiai céljainak megvalósításában

A Xerox azon ügyfelei, akik igénybe veszik a cég MPS szolgáltatásait, saját maguk is tapasztalhatják, hogy a menedzselt nyomtatás hogyan segíti őket stratégiai céljaik elérésében. Az MPS bevezetése nagyobb rugalmasságot tesz lehetővé az ügyfelek számára, miközben a költségek is csökkenthetők, ellenőrizhetőbbé válnak a folyamatok. Emellett a működésük során a fenntarthatósági vállalásaikban is segítséget kapnak köszönhetően többek között a választható nyomtatási méretnek, amelynek használatával csökkenthető a kinyomtatott dokumentumok mennyisége. 

 

A Xerox MPS szolgáltatásai egyaránt képesek kielégíteni a kis- és középvállalkozások, valamint a nagyvállalatok digitalizáció során felmerülő komplex igényeit. Az olyan technológiák, mint a Xerox’s DocuShare platform lehetővé teszi a mai irodákkal szemben támasztott legfontosabb feladatokat: a mobil munkavégzést, az együttműködést, az intuitív adatkezelést valamint az időigényes folyamatok automatizálását. A Xerox’s User Analytics Service betekintést nyújt a nyomtató használatába, hogy könnyebben azonosíthatók legyenek a digitalizációs lehetőségek. 

 

A dokumentum- és adatbiztonság a Xerox MPS szerves része, amelyet a Quocirca elemzés is kiemel. „A Xerox jelentős biztonsági szolgáltatás- és eszközcsomagot kínál, amelyek alapvető részét képezik az MPS szolgáltatásoknak. A többszintű biztonsági megközelítés magában foglalja az értékeléseket, a biztonsági irányvonalak fejlesztését, a megfelelőségi és helyreállítási folyamatok támogatását, valamint a felhasználói elemzést, ellenőrzést és nyomon követést.”  

 

„A Xeroxnál elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy olyan eszközöket és támogatást biztosítsunk ügyfeleinknek, amelyek ahhoz szükségesek, hogy elindítsák, illetve folytassák munkafolyamataik digitális átalakítását” – mondta Tracey Koziol, a Xerox Global Offerings szenior elnökhelyettese. „Büszkék vagyunk arra, hogy ismét elismerték, hogy az MPS szolgáltatások terén az élen járunk és segítjük ügyfeleink hatékony, produktív és a költségcsökkentést szem előtt tartó működését.”

 

A Quocirca riport tartalmazza az MPS szolgáltató független értékelését is, amely az ügyfelek körében végzett felmérések alapján tartalmazza a legfontosabb iparági trendeket is. A jelentés többek között a következőket állapítja meg:

  • Az MPS szerződések kiterjesztésével a digitális munkafolyamat-szolgáltatások további segítséget nyújthatnak a vállalkozások hatékonyságának növeléséhez és a produktivitás fejlesztéséhez. A vállalkozások 84 százaléka már elindította digitális, papírmentes folyamatait. 
  • Az MPS kulcsfontosságú tényező a digitális átalakítás felgyorsításához, a digitalizálás és a munkafolyamatok automatizálása segítségével.
  • A szolgáltatások minősége, valamint a biztonság a legfontosabb tényezők az MPS bevezetésénél. 
  • A vállalatok közel fele (49 százalék) egyetért azzal, hogy a nyomtatási biztonság lényeges az átfogó információbiztonsági stratégia szempontjából.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Euronics: egy értékesítő átlagosan közel 400 ezret keresett

Egy raktáros 300-320 ezer forintos, egy hitelügyintéző-pénztáros 340-360 ezer forintos, míg egy szakértékesítő akár 360-380 ezer forintos bruttó bért kereshetett juttatásokkal 2021 első félévében a legnagyobb magyar tulajdonú műszaki áruházláncnál. Mindezt úgy, hogy az Euronics a tavaszi boltzár alatt sem bocsátotta el munkavállalóit, és alapbérüket sem csökkentette. A vállalat most infláció feletti mértékű béremelést és félévente folyósított, évente összesen akár egy teljes havi fizetésre rúgó hűségbónuszt is bevezetett közel 700, az üzletekben dolgozó munkatársa számára.

2021. augusztus 5. 15:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Xiaomi a Fortune Global 500-as listájának 338. helyére lépett

2021. augusztus 3. 09:56

Jó belépő a külföldi piacra a hazai tech cégeknek

2021. július 20. 16:30

Első a kiberbiztonság?

2021. július 7. 12:37

950-szeresére nőtt három hét alatt a magyar vizslacoin árfolyama

2021. június 28. 09:52