2018 harmadik negyedévében is kiváló eredmények a UPC Magyarországnál

forrás: Prím Online, 2018. november 8. 20:17

Kiváló teljesítményről és 5,5%-os árbevétel-növekedésről számolt be a UPC Magyarország 2018 harmadik negyedévében. A teljes üzleti évre kiható kitűnő eredmények elsősorban a dinamikusan fejlődő üzleti- és mobil szolgáltatásoknak és az erőteljes hálózatfejlesztési tevékenységnek köszönhetők. Folyamatos beruházási tevékenységének keretében, saját és állami forrásokból – a Szupergyors Internet Program részeként – a UPC már megkezdte korszerű hálózatainak átadását a monori körzetben. 

A szeptemberben megújított Happy Home csomagajánlatok és az újonnan bevezetett Wifi Power Pack rendszer is hozzájárultak a cég jó teljesítményéhez.

 

2018 harmadik negyedévének legfontosabb üzleti eredményei:* 

  • A lakossági és üzleti előfizetők száma 23 000-rel növekedett 2017 harmadik negyedévéhez képest, és elérte a 865 000-et.
  • Az előfizetések összesített száma – beleértve a mobil előfizetéseket is – meghaladta a 2 146 600-at, amely egyéves viszonylatban 120 700-as növekedést jelent.
  • Jelentős növekedés volt az előfizetések számában az elmúlt egy év alatt. A nagysebességű internet előfizetések száma 33 200-zal növekedett, és így elérte a 688 200-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 689 600-ra bővült, ami 12 000-rel több, mint az előző év azonos időszakában.
  • A fix-mobil konvergencia terén is erőteljes teljesítményt produkált a UPC; a mobil előfizetések száma meghaladta a 103 000-et, ami 21 900-as növekedés 2017 harmadik negyedéve óta.
  • A UPC 2018 szeptember végéig 12 milliárd forint értékben végzett beruházásokat szolgáltatási területén, illetve terjesztette ki szolgáltatásait újabb településekre. Monor, Dabas és Gyál körzetében megkezdődött a korszerű szélessávú hálózat átadása, amely részben saját, részben állami forrásokból valósul meg. A Szupergyors Internet Program részeként kiépítésre kerülő 14 település felében már év végéig elérhetővé válnak a UPC új szolgáltatásai.
  • A UPC szolgáltatásai országszerte már 1 816 600 háztartásban érhetők el; ez 52 200-zal több, mint egy évvel korábban.

 

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója:

“2018 harmadik negyedévében tovább fejlesztettük Happy Home csomagajánlatainkat: megnöveltük a belépő internetsebességet, kiszélesítettük a tévécsatorna-kínálatot és elindítottuk az integrált Wifi Power Pack rendszert. Ezzel még nagyszerűbb és megbízhatóbb szolgáltatásélményt kínálunk ügyfeleinknek, és a család minden tagja élvezheti innovatív megoldásainkat – több képernyőn, stabil netkapcsolattal, a pincétől a padlásig. Folyamatos beruházásainkkal arra törekszünk, hogy kiemelkedő minőséget biztosítsunk egy erősen kiélezett piaci versenyben. Ennek érdekében még több lakossági és üzleti ügyfelünk számára tesszük elérhetővé szupergyors szélessávú hálózatunkat és innovatív szolgáltatásainkat.”

 

Több mint 2,15 millió előfizetés és 865 000 ügyfél 2018 harmadik negyedévében:

 

_____________________

* A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.

Kulcsszavak: UPC +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Karbonsemleges rendezvényekkel a zöldebb jövőért

A HungaroControl fenntarthatósági kezdeményezései egyikeként tavaly karbonsemlegessé tette legnagyobb éves rendezvényét. A példamutató környezetvédelmi kezdeményezést a Greenairport Program Az év partnere díjjal ismerte el a 2021. április 20-án megrendezett online partnertalálkozóján.

2021. április 20. 15:37

A SodaStream újrahasznosított műanyagból készülő szódagépeket fejleszt

A SodaStream hétfőn elindította idei Föld Napja kampányát, amely a „Ne csak megossz, cselekedj” mottóval szólítja meg az embereket. A világ legnagyobb szódagépgyártója humoros és szórakoztató módon arra kívánja felhívni a földlakók figyelmét, hogy ne elégedjenek meg azokkal a lehetőségekkel, amit a közösségi oldalak kínálnak, hanem a való életben is tegyenek lépéseket egy-egy jó ügy, például a Föld védelme érdekében. A SodaStream kampányához Randi Zuckerberg is csatlakozott, aki az ezzel kapcsolatos videóban is feltűnik. 

2021. április 20. 13:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05