Az Accenture robotasszisztenssel segíti a betegek ellátását

forrás: Prím Online, 2018. november 12. 19:30

Az Accenture két interaktív virtuális robotasszisztenssel bővítette Intelligent Patient Platformját. Ella és Ethan olyan asszisztensek, akik folyamatosan tanulnak és képzik magukat a mesterséges intelligencia (AI) által, képesek intelligens javaslatokat tenni a betegek, az egészségügyi szolgáltatók és az ápolók közötti interakciókra. A vállalat a betegek egészségi állapotának javítására és kellemesebb körülmények biztosítására fejlesztette ki a botokat.

Az Ella és Ethan az Accenture Intelligent Patient Platformon belül a Patient Engagement Support (betegprogram támogatás) megoldás részei. Ez egy olyan digitális egészségügyi kapcsolattartó megoldás, amely segít a betegeknek megszervezni a klinikai vizsgálatokat, a folyamatos orvosi kezeléseket, illetve ügyel az egészségmegőrzésre.

  • Ella a betegek virtuális gondozója, aki emlékeztet a gyógyszerek bevételére, segít az időpontfoglalásban, de követi és ellenőrzi a betegek állapotát, életjeleit is. A bot lehetővé teszi a személyre szabott, interaktív kapcsolattartást, amely segíthet az egészségmegőrzésben is. 
  • Ethan az egészségügyi szolgáltatók virtuális asszisztense, aki egyszerűbbé teszi a betegekkel való kapcsolattartást, így jobban nyomon követhető az egészségi állapotuk és összehangolható a gondozói csapat tagjainak munkája. A tartalmak és a szolgáltatások révén proaktív javaslatot tesz az egészségügyi szakembereknek, így egyszerűbbé teszi a betegek kezelését. 

 

Videók a robotokról:

 

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53
online sportfogadás