Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

forrás: Prím Online, 2019. január 16. 11:02

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.

Legyen szó kisebb vagy nagyobb cégről, ha telefonos ügyfélszolgálatuk van, akkor óhatatlanul előfordul, hogy az ügyfeleik, partnereik egyszerre akarják őket elérni. Ilyenkor pedig jönnek a sablonos tájékoztató szövegek, amelyek arról próbálják a hívót meggyőzni, most ugyan nem éri el a vállalkozást, de az ő hívása mégis nagyon fontos. Bármennyire is megnyugtatónak szánják a tájékoztató szavakat, a frusztráló helyzetben ez sokszor ellentétes hatást ér el. A felbosszantott ügyfeleknél pedig nem sok rosszabb van, hiszen megnő az esélye az elvesztésüknek, amit még tetézhet az is, hogy a negatív ügyfélélmény miatt rossz hírét keltik a cégnek.

 

 

Automatikus segítség ingyen

A hazai kkv-k számára komoly versenyelőnyt indukálhat, ha képesek még hatékonyabban megszervezni az üzleti kommunikációt. Ebben pedig ma már 21. századi eszközök állnak rendelkezésükre, ráadásul ingyen. Az MCN Telecom új funkciót adott a virtuális alközponthoz, ami lehetővé teszi, hogy a hívó azonnal beszélni tudjon azzal a kollégával, akivel előzőleg már kapcsolatba lépett. Ez az opció segít a kis- és középvállalkozásoknak elkülöníteni az összes többi bejövő hívástól a nem első alkalommal telefonáló, vagyis potenciálisan új, illetve meglévő ügyfeleket. Ezzel pedig a valós üzleti haszonnal kecsegtető hívók számára gyorsabb kiszolgálást, így magasabb ügyfélélményt tudnak biztosítani a vállalatok.

 

Így kell telefonálni a 21. században

Érdemes megjegyezni, hogy a virtuális alközpont használata mellett egyébként is számos érv szól, ezek ugyanis rugalmas beállítást, teljes statisztikát, hatékony hívásirányítást, hívásrögzítést, online monitoringot, tiltó és kedvenc listákat is biztosítanak. A szolgáltatás egyébként olyan előremutató megoldásokat kínál, amik szintén a hatékonyabb kommunikációt segítik, például valós idejű információáramlást tesznek lehetővé chat ablakon keresztül.

 

 

Komoly megtakarítás érhető el a virtuális alközpontokkal

Az sem elhanyagolható, hogy a folyamatok és a munkatársak kontrollját, valamint fejlesztését segítő megoldások is rendelkezésre állnak. Így például a vezetők az online monitoring révén valós időben követhetik nyomon az alkalmazottak elfoglaltságát, illetve leterheltségét. Hasonló célokat szolgálhat, hogy akár az egész cég bejövő és kimenő hívásainak ellenőrzésére és statisztikai figyelésére is van lehetőség. A legjobb a dologban persze az, hogy a kommunikáció ezen formája nagyon költséghatékony, mivel nincs szükség drága berendezések vásárlására és fenntartására. 

 

Folyamatos fejlesztések

„Az MCN Telecom Virtuális alközpont szoftverének fő előnye, hogy már most több mint 200 funkciót tartalmaz, de a jövőben tovább tervezzük bővíteni a felhasználói lehetőségek körét. Emellett megkezdjük a Call Tracking szolgáltatás fejlesztését, amit távközlési platformokon fogunk telepíteni és értékesíteni mind az öt országban, ahol jelen vagyunk” – mondja az MCN Telecom vezérigazgatója, Alexander Melnikov. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar startupperek építhetik a jövő okos városait

Világszerte egyre nagyobb teret hódít a fenntartható települések koncepciója. Az okos város remek befektetési lehetőség az előrejelzések szerint, ám a technológia kínálati oldalán bőven vannak még kiaknázatlan területek. Az EIT Climate-KIC inkubációs programja február 28-ig olyan magyar vállalkozások jelentkezését várja, amelyek elősegítik a városi lakosság életminőségének javítását, vagy a klímaváltozás egyéb kihívásaira nyújtanak megoldást.

2019. február 21. 13:55

Hivatalos digitális oktatási képzést nyújt pedagógusoknak a HiperSuli

Az idén ötödik éve futó HiperSuli digitális oktatási program mostantól az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI) által akkreditált tanárképzés formájában érhető el minden pedagógus számára. A képzésben résztvevők a HiperSuli eddigi összegyűlt pedagógiai tapasztalataira épülő módszertanokat sajátíthatják el, így a digitális eszközöket és az internet használatát napjaink valós igényeire építve emelhetik be tanári munkájukba. A képzés sikeres teljesítéséért 30 kreditpont jár.

2019. február 21. 11:13

Megjelent az in nuce DPO készlet

A TMSI „in nuce dpo toolkit” néven kereskedelmi termékként adott ki egy olyan eszközkészletet, ami a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselők napi, operatív munkáját segíti. Az „in nuce DPO eszközkészlet”-nek az a célja, hogy átfogó segítséget nyújtson az adatvédelmi tisztviselők számára, hogy a lehető legjobban tudják végezni a munkájukat. A céljuk az volt, hogy az anyagaikban olyan helyzetekkel és forgatókönyvekkel foglalkozzanak, amelyekkel a hazai adatvédelmi tisztviselők leggyakrabban találkoznak.

2019. február 21. 10:00

VAKT: egy jól működő példa a blockchain alkalmazására az energetikában

Az Egyesült Királyságban tavaly decemberben a Deloitte közreműködésével létrejött a VAKT, egy blockchain-alapú kereskedési platform, amely hatékonyabbá teszi az energiatermékek kereskedelmét, és amely már tizenkét globális vállalatból áll. A szervezet fő missziója az energiaszektor ügyleteinek blokkláncra migrálása, az energiaszektorban elterjedt papíralapú dokumentáció okos szerződésekre cserélése, az adatminőség javítása, a biztonság növelése és az elszámolások gyorsítása, ezáltal csökkentve a szektor szereplőinek költségeit. 

2019. február 21. 09:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019

2019. február 21. 10:45

Christopher Mattheisen a Microsoft Magyarország új ügyvezető igazgatója

2019. február 18. 11:50

Bemutatkozik a Samsung 2019-es QLED TV kínálata

2019. február 15. 12:20

Minden eddiginél gyorsabb letöltési sebességet biztosít a Huawei új chipkészlete

2019. január 25. 11:21
cloudappsportal.com