Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség

forrás: Prím Online, 2019. február 11. 14:55

Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövő marketingeseit. A Digital Masters egy hónapon átívelő képzése a marketingszakemberek digitális tudásfejlesztését és a fiatal marketingesek digitális szakemberré válását szolgálja. A tavaszi kurzuson 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok, amelyre maximum 40 fő jelentkezhet. A képzés ideje alatt a résztvevők folyamatosan kérhetik mentoraik iránymutatását. A Digital Masters digitális marketing akadémia 2. évfolyamát a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a POSITIVE by Hinora Group közösen szervezi.

A Digital Masters képzés szervezői azzal a céllal hívták életre az akadémiát, hogy a marketingben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat a marketingtevékenységet végzők egy képzéssorozat keretében naprakészen, átfogóan megismerhessék, valamint elsajátítsák. Az akadémia olyan digitális mestereket kíván képezni, akik kreatív megoldást jelentenek egy szervezet online marketingjére.

 

„Minden szervezet, vállalat, illetve márka számára egyre fontosabb, hogy csapatában tudhasson olyan online marketing szakembereket, akik nem csak lekövetik a digitális világban rejlő, folyamatosan változó lehetőségeket, hanem a gyakorlatban is képesek alkalmazni a digitális szaktudást. Valamint minden marketinges számára fontos, hogy naprakész és használható digitális tudással rendelkezzen, képben legyen az aktuális trendekkel, és azokat a napi munkája során is használni tudja. Bármilyen iparágban is dolgozzon a marketinges szakember (akár megbízói – akár, ügynökségi oldalon), a digitális transzformáció részét kell képezze munkájának. Ehhez adjuk meg a tudást és a szakmai stabilitást akadémiánk képzési programjának segítésével” – mondta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. 

 

 

A Digital Masters specialitása a mentor program; az akadémia résztvevői szakmai mentorok segítségével és vezetésével saját projekteken dolgozhatnak a képzés ideje alatt, vizsgafeladatként pedig olyan anyagot kell összeállítaniuk és prezentálniuk, amely meghatározza jövőbeni online marketingtevékenységüket. 

 

A digitális marketing akadémia tavaszi, négynapos kurzusán (dátumok: 2019. április 12., 26., május 3., 10.) 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok. A képzés hatékonysága miatt maximum 40 fő jelentkezhet.

 

A Digital Masters partnerei között idén is megtalálható a Microsoft, amely a helyszín biztosítása mellett elszánt a hazai vállalatok és szakemberek digitális tudásának fejlesztésében, az UNIQA Biztosító, amely mint a Cherrisk digitális platform alapítója elhivatott a digitális termékek és szolgáltatások népszerűsítésében, valamint a POSITIVE by Hinora Group, amely a hazai marketingszakma fejlesztésének elkötelezett támogatójaként az MMSZ-szel közösen a rendezvény társszervezője. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar startupperek építhetik a jövő okos városait

Világszerte egyre nagyobb teret hódít a fenntartható települések koncepciója. Az okos város remek befektetési lehetőség az előrejelzések szerint, ám a technológia kínálati oldalán bőven vannak még kiaknázatlan területek. Az EIT Climate-KIC inkubációs programja február 28-ig olyan magyar vállalkozások jelentkezését várja, amelyek elősegítik a városi lakosság életminőségének javítását, vagy a klímaváltozás egyéb kihívásaira nyújtanak megoldást.

2019. február 21. 13:55

Hivatalos digitális oktatási képzést nyújt pedagógusoknak a HiperSuli

Az idén ötödik éve futó HiperSuli digitális oktatási program mostantól az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI) által akkreditált tanárképzés formájában érhető el minden pedagógus számára. A képzésben résztvevők a HiperSuli eddigi összegyűlt pedagógiai tapasztalataira épülő módszertanokat sajátíthatják el, így a digitális eszközöket és az internet használatát napjaink valós igényeire építve emelhetik be tanári munkájukba. A képzés sikeres teljesítéséért 30 kreditpont jár.

2019. február 21. 11:13

Megjelent az in nuce DPO készlet

A TMSI „in nuce dpo toolkit” néven kereskedelmi termékként adott ki egy olyan eszközkészletet, ami a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselők napi, operatív munkáját segíti. Az „in nuce DPO eszközkészlet”-nek az a célja, hogy átfogó segítséget nyújtson az adatvédelmi tisztviselők számára, hogy a lehető legjobban tudják végezni a munkájukat. A céljuk az volt, hogy az anyagaikban olyan helyzetekkel és forgatókönyvekkel foglalkozzanak, amelyekkel a hazai adatvédelmi tisztviselők leggyakrabban találkoznak.

2019. február 21. 10:00

VAKT: egy jól működő példa a blockchain alkalmazására az energetikában

Az Egyesült Királyságban tavaly decemberben a Deloitte közreműködésével létrejött a VAKT, egy blockchain-alapú kereskedési platform, amely hatékonyabbá teszi az energiatermékek kereskedelmét, és amely már tizenkét globális vállalatból áll. A szervezet fő missziója az energiaszektor ügyleteinek blokkláncra migrálása, az energiaszektorban elterjedt papíralapú dokumentáció okos szerződésekre cserélése, az adatminőség javítása, a biztonság növelése és az elszámolások gyorsítása, ezáltal csökkentve a szektor szereplőinek költségeit. 

2019. február 21. 09:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019

2019. február 21. 10:45

Christopher Mattheisen a Microsoft Magyarország új ügyvezető igazgatója

2019. február 18. 11:50

Bemutatkozik a Samsung 2019-es QLED TV kínálata

2019. február 15. 12:20

Minden eddiginél gyorsabb letöltési sebességet biztosít a Huawei új chipkészlete

2019. január 25. 11:21
cloudappsportal.com