Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség

forrás: Prím Online, 2019. február 11. 14:55

Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövő marketingeseit. A Digital Masters egy hónapon átívelő képzése a marketingszakemberek digitális tudásfejlesztését és a fiatal marketingesek digitális szakemberré válását szolgálja. A tavaszi kurzuson 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok, amelyre maximum 40 fő jelentkezhet. A képzés ideje alatt a résztvevők folyamatosan kérhetik mentoraik iránymutatását. A Digital Masters digitális marketing akadémia 2. évfolyamát a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a POSITIVE by Hinora Group közösen szervezi.

A Digital Masters képzés szervezői azzal a céllal hívták életre az akadémiát, hogy a marketingben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat a marketingtevékenységet végzők egy képzéssorozat keretében naprakészen, átfogóan megismerhessék, valamint elsajátítsák. Az akadémia olyan digitális mestereket kíván képezni, akik kreatív megoldást jelentenek egy szervezet online marketingjére.

 

„Minden szervezet, vállalat, illetve márka számára egyre fontosabb, hogy csapatában tudhasson olyan online marketing szakembereket, akik nem csak lekövetik a digitális világban rejlő, folyamatosan változó lehetőségeket, hanem a gyakorlatban is képesek alkalmazni a digitális szaktudást. Valamint minden marketinges számára fontos, hogy naprakész és használható digitális tudással rendelkezzen, képben legyen az aktuális trendekkel, és azokat a napi munkája során is használni tudja. Bármilyen iparágban is dolgozzon a marketinges szakember (akár megbízói – akár, ügynökségi oldalon), a digitális transzformáció részét kell képezze munkájának. Ehhez adjuk meg a tudást és a szakmai stabilitást akadémiánk képzési programjának segítésével” – mondta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. 

 

 

A Digital Masters specialitása a mentor program; az akadémia résztvevői szakmai mentorok segítségével és vezetésével saját projekteken dolgozhatnak a képzés ideje alatt, vizsgafeladatként pedig olyan anyagot kell összeállítaniuk és prezentálniuk, amely meghatározza jövőbeni online marketingtevékenységüket. 

 

A digitális marketing akadémia tavaszi, négynapos kurzusán (dátumok: 2019. április 12., 26., május 3., 10.) 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok. A képzés hatékonysága miatt maximum 40 fő jelentkezhet.

 

A Digital Masters partnerei között idén is megtalálható a Microsoft, amely a helyszín biztosítása mellett elszánt a hazai vállalatok és szakemberek digitális tudásának fejlesztésében, az UNIQA Biztosító, amely mint a Cherrisk digitális platform alapítója elhivatott a digitális termékek és szolgáltatások népszerűsítésében, valamint a POSITIVE by Hinora Group, amely a hazai marketingszakma fejlesztésének elkötelezett támogatójaként az MMSZ-szel közösen a rendezvény társszervezője. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Piacképes szaktudás versenyképes fizetésért

A T-Systems Akadémia idén indítja el először az SAP Akadémia modulját, melynek keretében 10 junior SAP tanácsadó és 10 junior SAP fejlesztő képzése kezdődik meg szeptemberben. Olyan frissdiplomásokat és pályamódosítókat várnak, akik a nemzetközi munkaerőpiacon is keresett tudást kívánnak szerezni. A T-Systems Akadémia amellett, hogy egyedülálló képzést nyújt, versenyképes fizetést biztosít a hat hónapos oktatás idejére is. A jelentkezésre 2019. június 18. és július 2. között van lehetőség.

2019. június 19. 16:06

A MiR új szolgáltatása azonnali megtérüléssel jár!

Egy új lehetőség még tovább csökkenti az autonóm mobil robotokba (AMR-ek) való befektetés pénzügyi akadályait – azonnali megtérüléssel jár és a mobil robotok akár 3,58 eurós (kb. 1150 forint) óradíjjal is elérhetőek.

2019. június 19. 10:00

A Vodafone Csoport a Libra Association alapító tagjai között

Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója bejelentette a Facebook kriptovalutáját, a Libra-t, amelynek célja, hogy könnyen elérhető pénzügyi szolgáltatásokhoz juttassa azt a több mint egymilliárd embert, akik nem férnek hozzá a hagyományos banki és pénzügyi szolgáltatásokhoz. A Libra-t a Libra Association elnevezésű nonprofit szervezet fogja kezelni, amely összesen 27 tagot számlál, köztük a Vodafone Csoportot. A Libra-hoz való csatlakozás összhangban van a Vodafone céljával, melynek lényege, hogy a jövő digitális társadalmában mindenki részesüljön annak előnyeiből. 

2019. június 19. 08:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20
online sportfogadás