Online vásárlási szokásaink

forrás: Prím Online, 2019. február 19. 19:03

Vajon mennyi időt szánunk egyes termékek megvásárlására? Ebben a cikkben a ShopAlike csapata megvizsgálta, hogy mennyi ideig tartott az európai vevőknek bizonyos termékek online vásárlása 2018-ban. Vajon ki a leggyorsabb döntéshozó az online piacon és melyek azok a termékek, amelyeket alaposan megfontolunk vásárlás előtt? Vajon mennyire különböznek az európai nemzetek egymástól?

Ez a kutatás láthatóan bemutatja az európai vásárlók online szokásait. A legjobbat szeretnénk a gyerekeink számára, ezért több időt is fordítunk a nekik szánt termékekre. A babakocsik és az autós gyerekülések azok a termékek, melyeknél a vevő nagyobb kutatást készít vásárlás előtt. Ez még akkor is érvényes, hogyha csak egy gyerek overálról vagy esőruházatról beszélünk. Azonban, ha magunknak vásárolunk bármilyen ruházatot a vásárlási döntés sokkal hamarabb megtörténik. Csak egy órára van szükségünk ahhoz, hogy kinti öltözetet pl. kabátot vásároljunk, míg a tökéletes ruha megtalálása akár 7 napot is igénybe vehet.

 

 

 

Országok összehasonlítása

A 13 ország közül Magyarország az olaszok után 6. helyen végzett a leggyorsabb online vásárlók listáján. Országunk maga mögé utasítja a németeket, franciákat, dánokat és svédeket. Ezáltal elmondhatjuk, hogy az európai nemzetek között az online vásárlási listán az élmezőnyben végeztünk, hiszen átlagosan 5 nap 1 óra és 53 percig tart egy adott termék megvásárlása. Ez a szám valljuk be teljesen reális, hiszen látszik, hogy a magyar vevők átgondolva, kutatás után hoznak online vásárlási döntéseket.

 

 

Országos adatok

Országunkat tekintve az alábbi termékeket vásároljuk meg online a leggyorsabban és a leglassabban.

 

 

A kutatás alapján elmondható, hogy a magyarok leggyorsabban test- és szépségápolási készülékeket vásárolnak, míg meglepően egy kabátot vagy táskát akár 8-9 napig is nézegetnek. A leggyorsabb termékek között találhatóak még a plüss állatok, irodai cikkek, kozmetikumok, képkeretek és labdajátékok. A lista alján végzett a legtöbb ruházati cikk, napszemüvegek és nappali bútorok, mely azt mutatja, hogy igenis nagyon megfontoljuk, milyen ruházati termékekre költünk, vagy esetleg a legjobb akciókra vadászunk.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megjelent a Körkörös gazdaság szakmai tanulmány

A Nemzeti Smart City Technológiai Platform (NSCP) projekttel kapcsolatos szakmai munka részeként, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. publikálta a „Körkörös gazdaság” című szakmai tanulmányát.

2019. július 15. 18:16

Bemutatta éves fenntarthatósági jelentését a Huawei

Nyilvánosságra hozta 2018-as fenntarthatósági riportját a Huawei Technologies. A vállalat több mint egy évtizede készít kimutatást arról, milyen lépéseket tett a környezet védelme, valamint a digitális technológiák energiafelhasználásának csökkentése és a felhasználók technológiai bevonása érdekében. 

2019. július 15. 16:42

Az IT menedzserek nehezen birkóznak meg a digitális támadásokkal

A hálózati és endpoint védelem ágazatában globális vezető szerepet betöltő Sophos ismertette a The Impossible Puzzle of Cybersecurity felmérésének eredményeit. A felmérés arra mutat rá, hogy az IT menedzsereket elárasztják a minden irányból érkező digitális támadások és nehezen birkóznak meg a helyzettel a biztonsági szakértelem, a költségvetés és a korszerű technológia hiánya miatt. A felmérésben 3100 középvállalkozásokban dolgozó IT döntéshozó vett rész.

2019. július 15. 15:17

A Novathon konferenciára jön az Apple társalapítója

A CIB Bank és anyavállalata, az Intesa Sanpaolo meghívására október 30-án Magyarországra érkezik az Apple társalapítója, Steve Wozniak. A Szilícium-völgy legendás alakja a pénzügyi innováció meghatározó nemzetközi szereplőit felvonultató Novathon 2019 konferencián lesz látható, melyre szeptembertől regisztrálhatnak az érdeklődők.

2019. július 15. 13:50

A L’Oréal Magyarországra is elhozza a jövő szépségét

A hazai szépségápolásban is bevezette a mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseket a L’Oréal.  Több olyan szolgáltatás is elérhetővé válik idén, amely alapjaiban változtathatja meg a fogyasztói szokásokat. Magyarországra érkezett a nyakláncként is hordható szenzor és a virtuális hajszín kipróbáló alkalmazás, és hamarosan jön a problémás bőrt elemző applikáció is.

2019. július 15. 11:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05
online sportfogadás