MagyarBrands díjas a Cellum

forrás: Prím Online, 2019. március 21. 11:06

A Cellum, Európa egyik vezető nemzetközi mobiltárca-szolgáltatója elnyerte a megtisztelő “MagyarBrands” elismerést. A díjkiosztó gálára március végén kerül sor, a nagysikerű Brand Excellence konferencia egyik kiemelkedő eseményeként. A MagyarBrands program keretében immáron kilencedik éve jutalmazzák a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket.

 A MagyarBrands független szakértőkből álló bizottsága azokat a sikeres, Magyarországon létrejött vagy magyar vonatkozású márkákat rangsorolta, amelyek a hazai vállalkozások méltó képviselői itthon és határainkon túl is. A számszerűsíthető adatok értékelésén túl a GFK Hungária Piackutató Intézet országos, reprezentatív kutatásának eredményeit is figyelembe vették a döntésnél. Pontozás alapján három alapkategóriában született meg a díjazotti lista.

 

A Szakmai Bizottság döntése alapján a Cellum kiváló márkának számít, a hazai ÜZLETI, valamint INNOVATÍV top márkák egyikeként.

 

„2018-ban a vállalati reputáció erőssége minden korábbinál nagyobb szerephez jutott a szakértői és a fogyasztói véleményalkotás során. Nemzetközi felmérések sora szól arról, hogy egy vállalat működésében a legnagyobb kockázatot a reputáció, a márka sérülése jelenti. Jóval nagyobbat, mint a gazdasági visszaesés vagy az erősödő versenyhelyzet. A MagyarBrands díj elnyerése ezért is kiemelkedő érdem, és ezért jelent minden márka számára egyszerre erkölcsi és üzleti értéket.” – mondta Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.

 

„A Cellum másfél évtizede meghatározó szereplője a mobilfizetési piacnak. A fogyasztói szokások jelentősen átalakultak az okostelefonok robbanásszerű elterjedésének köszönhetően, a világ a készpénzmentes kultúra felé halad. Izgalmas feladat részt venni a digitális átalakulásban, ugyanakkor komoly kihívás, hogy kielégítsük a változó igényeket Magyarországon, és a számunkra fontos Dél-Kelet-Ázsiai régióban és Japánban egyaránt. 

 

Örömünkre szolgál, hogy nem csak mi magunkról gondoljuk, hanem a független szakmai bizottság szerint is a Cellum nevével szorosan párosul a tradíció, a reputáció, egyediség, kedveltség, és egy olyan díj birtokosai lehetünk, amely elismeri a kiemelkedő kreativitást, innovációt, tehetséget, és a magas szintű munkát” – mondta Pápai Edit, a Cellum kommunikációs igazgatója.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Öt év alatt megháromszorozta forgalmát a 77 Elektronika Kft.

Több mint 10 százalékkal nőtt a teljes egészében magyar tulajdonú 77 Elektronika Kft. exportforgalma 2018-ban. A tavalyi, több mint 2,5 milliárdos exportnövekedésnek köszönhetően a családi tulajdonban lévő vállalat megközelítette a 31 milliárd forintos árbevételt, ami 2013-ban még 10 milliárd forint volt. 

2019. április 24. 17:55

Folytatódik az e-kereskedelmi piac konszolidációja

Az egyik legnagyobb, teljes mértékben magyar tulajdonban lévő, ruházati termékeket forgalmazó webáruház jött létre, miután a hdiShop tulajdonosa megvásárolta a Dressa.hu-t. A fúziót követően a Dressa márka alatt működő társaság forgalma néhány éven belül átlépheti az egymilliárd forintot, a középtávú tervekben pedig a külföldi megjelenés is szerepel. 

2019. április 24. 15:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04

Van kedvenc webáruházad?

2019. április 9. 12:46

Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra

2019. április 2. 08:54

MagyarBrands díjas a Cellum

2019. március 21. 11:06
cloudappsportal.com