MagyarBrands díjas a Cellum

forrás: Prím Online, 2019. március 21. 11:06

A Cellum, Európa egyik vezető nemzetközi mobiltárca-szolgáltatója elnyerte a megtisztelő “MagyarBrands” elismerést. A díjkiosztó gálára március végén kerül sor, a nagysikerű Brand Excellence konferencia egyik kiemelkedő eseményeként. A MagyarBrands program keretében immáron kilencedik éve jutalmazzák a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket.

 A MagyarBrands független szakértőkből álló bizottsága azokat a sikeres, Magyarországon létrejött vagy magyar vonatkozású márkákat rangsorolta, amelyek a hazai vállalkozások méltó képviselői itthon és határainkon túl is. A számszerűsíthető adatok értékelésén túl a GFK Hungária Piackutató Intézet országos, reprezentatív kutatásának eredményeit is figyelembe vették a döntésnél. Pontozás alapján három alapkategóriában született meg a díjazotti lista.

 

A Szakmai Bizottság döntése alapján a Cellum kiváló márkának számít, a hazai ÜZLETI, valamint INNOVATÍV top márkák egyikeként.

 

„2018-ban a vállalati reputáció erőssége minden korábbinál nagyobb szerephez jutott a szakértői és a fogyasztói véleményalkotás során. Nemzetközi felmérések sora szól arról, hogy egy vállalat működésében a legnagyobb kockázatot a reputáció, a márka sérülése jelenti. Jóval nagyobbat, mint a gazdasági visszaesés vagy az erősödő versenyhelyzet. A MagyarBrands díj elnyerése ezért is kiemelkedő érdem, és ezért jelent minden márka számára egyszerre erkölcsi és üzleti értéket.” – mondta Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.

 

„A Cellum másfél évtizede meghatározó szereplője a mobilfizetési piacnak. A fogyasztói szokások jelentősen átalakultak az okostelefonok robbanásszerű elterjedésének köszönhetően, a világ a készpénzmentes kultúra felé halad. Izgalmas feladat részt venni a digitális átalakulásban, ugyanakkor komoly kihívás, hogy kielégítsük a változó igényeket Magyarországon, és a számunkra fontos Dél-Kelet-Ázsiai régióban és Japánban egyaránt. 

 

Örömünkre szolgál, hogy nem csak mi magunkról gondoljuk, hanem a független szakmai bizottság szerint is a Cellum nevével szorosan párosul a tradíció, a reputáció, egyediség, kedveltség, és egy olyan díj birtokosai lehetünk, amely elismeri a kiemelkedő kreativitást, innovációt, tehetséget, és a magas szintű munkát” – mondta Pápai Edit, a Cellum kommunikációs igazgatója.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Immersive Factory 1 millió eurós tőkeemelést hajtott végre

A Vive X egyik vállalata, az Immersive Factory névre hallgató startup, munkahelyi egészség, biztonság és környezet vonatkozásában virtuális valóság alapú, online platformon keresztül elérhető, gyakorlati tréningek fejlesztésével foglalkozik. Inspirációt a valós élet által generált szituációkból merítenek, és együtt dolgoznak számos iparág képviselőivel.

2020. január 21. 12:12

Fedélzeten gyűjt az easyJet az ausztrál bozóttűz áldozatainak

Európa vezető légitársasága fedélzeti gyűjtést indított, az utasok bármilyen pénznemben adakozhatnak az Ausztrál Vöröskeresztnek, amely a kontinenst hónapok óta sújtó bozóttűz áldozatainak nyújt segítséget. Az easyJet gépein nem először szerveznek gyűjtést, a légitársaság évek óta számos szervezetet támogat fedélzeti adományokkal. 

2020. január 21. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

2020. január 16. 14:39

Újra fesztiváloznak a marketingesek

2020. január 9. 08:01

Digitális biztonsági trendek 2020-ban a Sophos szerint

2020. január 3. 11:44

2020: az adatok évtizedének kezdete

2019. december 27. 10:55
online sportfogadás