Van kedvenc webáruházad?

forrás: Prím Online, 2019. április 9. 12:46

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsűri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők.

A díjat a végén az év legkiemelkedőbb internetes kereskedője viheti majd haza KKV és Nagyvállalati kategóriában, valamint keresik a legjobb logisztikával, legjobb felhasználói élménnyel, legjobb omnichanel értékesítéssel működő webáruházat és azt a kereskedőt, aki a legkörnyezetbarátabb szolgáltatást nyújtja. Tavaly az összes internetező 1%-a szavazott kedvenc kereskedőjére, idén a szervezők és szakmai partnerek (az eNET, a Dialogue Creatives, az ECommerce Hungary, az IVSZ, a Reacty Digital és a VeVa közösség) abban bíznak még több internetes vásárló hangot ad majd véleményének.

 

A díj főtámogatója a Mastercard. „A digitalizáció korát éljük, melyet a folyamatos változás jellemez. Nincs ez másként az online vásárlásnál sem. A fejlődés dinamikus, azonban ma már a gyors és biztonságos kiszolgálás mellett egyre fontosabb, hogy a vásárláshoz pozitív ügyfélélmény kapcsolódjon - a webáruházaknak tartaniuk kell a sebességet az ügyfelek részéről felmerülő új igényekkel” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Az Év Internetes Kereskedője verseny kiváló lehetőség arra, hogy a kereskedők visszacsatolást kapjanak a fejlesztésekbe fektetett munkáról. A felhasználók szavazatukkal fontos visszajelzést adhatnak a webshopoknak, és olyan megoldások létrejöttét ösztönözhetik, melyek megkönnyítik és élménnyé teszik az internetes vásárlást”.

 

A díj kiemelt támogatója, a Magyar Posta. A Magyar Posta a logisztikai piac egyik vezető szereplőjeként a legnagyobb országos hálózatot és számos csomagátvételi megoldást kínál partnerei számára. „Számunkra elsődleges, hogy a webáruházak a lehető legtöbb információt tudják megadni az ügyfeleknek a szállításról, legyen szó házhoz kézbesítésről vagy fixponti átadásról. Ha egy webáruház sikeres, az nekünk is siker. Közös cél a hazai elektronikus kereskedelem fejlesztése, és ezen keresztül a fogyasztók igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálása.” - mondta Ráczné Hegedűs Klára, a Magyar Posta vállalati értékesítési igazgatója.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Fujitsu szerint jönnek a dezinformációs támadások

A Fujitsu felhívja a figyelmet a társadalomban jelen lévő pánikot és félelmet kihasználni – vagy azt gerjeszteni – igyekvő dezinformációs kampányok megnövekedett kockázatára. Az internetes bűnözők már eddig is aktívan foglalkoztak a koronavírus-járvány miatt a személyi szabadság terén jelentkező vitás kérdésekkel, például a maszkviselés kötelezővé tételével és a szabad mozgás korlátozásával.

2021. január 19. 17:42

Gépgyártás: A fényes jövő - a jövő szabványos gépelemei

Mindig nehéz a gépeket jövőbemutató teljesítményre tervezni, mert sokféle tényezőt kell figyelembe venni, mint például a kialakulóban lévő technológiákat, a gyártási és összeszerelési folyamatokat. A bizonytalanság csökkentése érdekében mindig tanácsos szabványos gépelemeket használni - mondta Martin Ahner, termékoktató és a norelem ACADEMY vezetője.

2021. január 19. 15:57

Intelligens navigáció és vezeték nélküli töltés mini-holdrobotok számára

A robotoknak energiára van szükségük, még a Holdon is. Az elektromos áramot általában fedélzeti napelemekből nyerik, ám a kisebb méretű robotoknak kiegészítő áramforrásra is szükségük van. Ehhez két új technológiát – a vezeték nélküli töltést és az intelligens önálló navigációt – kombinálják a kutatók. A kisméretű robotokat úgy szerelik fel és tanítják be, hogy kiszámíthatatlan körülmények között is eljussanak a vezeték nélküli dokkolóállomásukhoz. Mindezt olyan környezetben, ahol a GPS technológia nem alkalmazható.

2021. január 19. 14:11

Új európai online piactér indult

A koronavírus-járvány rengeteg vállalatnak felnyitotta a szemét azzal kapcsolatban, hogy érdemes visszatérni s közelebbi, hazai vagy kontinensen belüli terméket vásárolni. Az európai piacon hatalmas még a fejlődési potenciál, ugyanis a kis- és középvállalkozások számtalanszor botlanak nyelvi nehézségekbe, ami gátat is vethet az együttműködéseknek. Ennek a problémának a megoldására is lehetőséget fog adni egy közelmúltban indult európai online piactér, ahol minden korábbinál egyszerűbben egymásra találhatnak a vállalatok. Az egyelőre lengyel-magyar-angol viszonylatban elérhető fejlesztést hamarosan kilenc országra terjesztik ki.

2021. január 19. 12:24

Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala

Vadonatúj felülettel és számos funkcióval bővül a Huawei saját közösségi oldala, a Huawei Közösség. Az interaktív weboldal alapkoncepciója nem változik, a vállalat továbbra is egy olyan felületet szeretne biztosítani a felhasználóinak, ahol egy kattintással elérhetik a legújabb termékekről szóló információkat, kaphatnak tippeket és trükköket a termékek használatához, valamint fórumszerűen különböző témákról beszélgethetnek. Az oldalon a jövőben aktivitásokkal és nyereményjátékokkal is készülnek.

2021. január 19. 11:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05
online sportfogadás