Pécsi egyetemi hallgatók jutottak be a L’Oréal Brandstorm párizsi döntőjébe

forrás: Prím Online, 2019. április 25. 11:25

A L’Oréal Brandstorm innovációs versenyének regionális fordulóján magyar, cseh, illetve szlovák felsőoktatási hallgatók mutatták be ötleteiket a zsűrinek. A megmérettetésen az első három helyezettet díjazták, a győztes pedig továbbjutott a májusi döntőbe. Az első helyezést a pécsi egyetemisták csapata, a L’Oréal FaceTech érte el, így ők fognak versenybe szállni a 3 hónapos gyakornoki programért Párizsban.

Idén összesen 210 hallgató, vagyis 70 csapat jelentkezett a versenyre. Közülük 16 csapat vehetett részt a pozsonyi regionális döntőn. A feladat az egészségtudatos fogyasztóknak szóló áttörő, innovatív bőrápolási élmény megtervezése volt. Az ötletnek kapcsolódnia kellett az Aktív Kozmetika Divízió üzleti modelljéhez és márkáihoz. A zsűri innovatív, digitális és fenntartható megoldásokat várt.

 

A regionális fordulón a L’Oréal FaceTech csapat nyert, melynek tagjai a Pécsi Tudományegyetemről érkeztek, ötletük egy szilikonból készült, fenntartható, újrahasználható, okos arcmaszk volt, melynek digitális szenzorai az arcbőrt területenként, az arcbőr igényeinek megfelelően hidratálják, míg a hozzá kapcsolódó alkalmazás bőrápolási és sminktanácsokkal is ellátja a felhasználókat. Ötletüket május 23-án, a nemzetközi döntőn is bemutatják majd Párizsban. A tét nagy, ugyanis ha az ő ötletük tetszik leginkább a zsűrinek, 3 hónapos gyakornoki programot tölthetnek el a Station F startupnál, Párizsban.

 

„Remek lehetőség egy ilyen nagy, nemzetközi cég működésébe belelátni, ráadásul érdekes projekten dolgozhatunk. Jó volt látni a L’Oréal dolgozók lelkesedését, látszott, hogy szeretik, amit csinálnak, mintha egy nagy család lennének. Izgatottan várjuk a párizsi utazást és a döntő újabb kihívásait is” – mondták el a L’Oréal FaceTech csapat tagjai, akik két éve tanulnak a Pécsi Tudományegyetemen.

 

A második helyezett a cseh Vision from Prague cseh csapat lett, míg a harmadik díjat a szintén magyar Skinderella kapta.

 

A L’Oréal Brandstorm a kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, amely 27 éves története során a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát. A Brandstorm egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a versenyzőknek valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L’Oréal zsűrijének prezentálhatnak.

 

A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felkutatása is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően. 

 

Az esemény 2019-es trailere: 

 

Összefoglaló videó a 2018-as eseményről:

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A régió egyik legnagyobb social impact befektetését kapta a Green Fox Academy

450 millió forintos befektetést biztosít az Impact Ventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. a Green Fox Academynek. Az Impact Ventures egy impact (társadalmi hasznosságú) befektetési alap, amely kifejezetten olyan szociális vállalkozásoknak nyújt kockázati tőkét, amelyek az üzleti eredmények mellett pozitív társadalmi hatást fejtenek ki. A mostani befektetés az egyik legnagyobb régiós dedikált impact befektetés. 

2020. május 28. 19:13

Évet értékelt és előrejelzést adott a magyarországi Bosch csoport

A Bosch, a technológiák és szolgáltatások vezető szállítója, miután 2020 márciusától több hazai telephelyén az ipari tevékenységet átmenetileg csökkentette, sőt bizonyos esetekben felfüggesztette, a gyártási kapacitások fokozatos növelésére készül. A termelés átmeneti mérséklésével a vállalat a gépjárművek iránti kereslet - különösen Európában tapasztalható – nagymértékű csökkenésére, valamint az autógyárakban folyó termelés ezzel összefüggő leállítására reagált. A gyártási kapacitás kiegyensúlyozottságának érdekében a vállalatcsoport számos intézkedést vezetett be, hogy gondoskodjon munkatársai egészségének védelméről a koronavírus-járvány időszakában is.

2020. május 28. 17:40

A koronavírus elhozta az e-aláírás forradalmát

Globális robbanás zajlik az e-aláírások piacán. Kanadától Indonéziáig a világ legtöbb kormányzata igyekszik olyan jogi és szabályozási környezetet teremteni, amellyel ösztönzik és segítik az elektronikus aláírás használatát. Ez alól Magyarország sem kivétel, a vírushelyzet miatt - egyelőre ideiglenesen - változott a szabályozás, már személyes megjelenés nélkül, távolról, videoazonosítással is bárki kiválthat webes e-aláírást.

2020. május 28. 16:11

7,68 TB kapacitású adatközponti SSD-ket mutatott be a Kingston

A Kingston Digital bemutatta adatközponti meghajtóinak 7,68 TB* kapacitású változatát, melyek közül a Data Center 500R (DC500R) és 450R (DC450R) SATA modellek szállítását már meg is kezdte. A DC1000M 7,68TB U.2 NVMe szállítása pedig júniusban indul. A nagyobb tárkapacitású SSD-k szigorú szolgáltatásminőségi (QoS) követelményeket teljesítve, alacsony késleltetés mellett kiszámítható I/O-sebességet nyújtanak az NVMe és/vagy SATA technológiával működő adatközpontokban.

2020. május 28. 14:47

Az AOC tíz új P2 sorozatú monitorral bővíti ki üzleti monitorkínálatát

A nagyobb méretű, fejlett csatlakoztathatósággal és képminőséggel rendelkező monitorok iránti növekvő igények korában a kijelzőkre szakosodott AOC bejelenti a professzionális felhasználóknak szánt új, P2 sorozatú monitorait. A kijelzőméretek a 21,5 hüvelykes képátlótól a (54,7 cm), 23,8 (60,4 cm) és 27 hüvelykes kápátlón (68,6 cm) át az ultraszéles 34” (86 cm) képátlóig terjedő széles skála lefedésével az AOC elismeri a felhasználók igényei és egyéni beállításai eltérőek.

2020. május 28. 13:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás