Pécsi egyetemi hallgatók jutottak be a L’Oréal Brandstorm párizsi döntőjébe

forrás: Prím Online, 2019. április 25. 11:25

A L’Oréal Brandstorm innovációs versenyének regionális fordulóján magyar, cseh, illetve szlovák felsőoktatási hallgatók mutatták be ötleteiket a zsűrinek. A megmérettetésen az első három helyezettet díjazták, a győztes pedig továbbjutott a májusi döntőbe. Az első helyezést a pécsi egyetemisták csapata, a L’Oréal FaceTech érte el, így ők fognak versenybe szállni a 3 hónapos gyakornoki programért Párizsban.

Idén összesen 210 hallgató, vagyis 70 csapat jelentkezett a versenyre. Közülük 16 csapat vehetett részt a pozsonyi regionális döntőn. A feladat az egészségtudatos fogyasztóknak szóló áttörő, innovatív bőrápolási élmény megtervezése volt. Az ötletnek kapcsolódnia kellett az Aktív Kozmetika Divízió üzleti modelljéhez és márkáihoz. A zsűri innovatív, digitális és fenntartható megoldásokat várt.

 

A regionális fordulón a L’Oréal FaceTech csapat nyert, melynek tagjai a Pécsi Tudományegyetemről érkeztek, ötletük egy szilikonból készült, fenntartható, újrahasználható, okos arcmaszk volt, melynek digitális szenzorai az arcbőrt területenként, az arcbőr igényeinek megfelelően hidratálják, míg a hozzá kapcsolódó alkalmazás bőrápolási és sminktanácsokkal is ellátja a felhasználókat. Ötletüket május 23-án, a nemzetközi döntőn is bemutatják majd Párizsban. A tét nagy, ugyanis ha az ő ötletük tetszik leginkább a zsűrinek, 3 hónapos gyakornoki programot tölthetnek el a Station F startupnál, Párizsban.

 

„Remek lehetőség egy ilyen nagy, nemzetközi cég működésébe belelátni, ráadásul érdekes projekten dolgozhatunk. Jó volt látni a L’Oréal dolgozók lelkesedését, látszott, hogy szeretik, amit csinálnak, mintha egy nagy család lennének. Izgatottan várjuk a párizsi utazást és a döntő újabb kihívásait is” – mondták el a L’Oréal FaceTech csapat tagjai, akik két éve tanulnak a Pécsi Tudományegyetemen.

 

A második helyezett a cseh Vision from Prague cseh csapat lett, míg a harmadik díjat a szintén magyar Skinderella kapta.

 

A L’Oréal Brandstorm a kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, amely 27 éves története során a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát. A Brandstorm egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a versenyzőknek valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L’Oréal zsűrijének prezentálhatnak.

 

A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felkutatása is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően. 

 

Az esemény 2019-es trailere: 

 

Összefoglaló videó a 2018-as eseményről:

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Közeleg a 28. Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat beadási határideje

Az Innovációs Nagydíjon kívül, összesen hét innovációs díj kerül átadásra, március 27-én az Országházban, azon társaságok számára, melyek 2020. február 12-ig beadják jelentkezésüket.

2020. január 25. 13:17

Kelet-Közép-Európa lehet a kulcs az európai autógyártás versenyképességéhez

Kelet-Közép-Európában javíthatnak versenyképességükön a nyugat-európai gépkocsigyártók, amelyek elsősorban a kutatás-fejlesztés (k+f) terén néznek szembe rendkívüli kihívásokkal – derül ki a McKinsey&Company tanácsadó cég legfrissebb tanulmányából. Olyan technológiák bevezetéséről van szó elsősorban, amilyen az önvezetés, a konnektivitás vagy az elektromos meghajtás. 

2020. január 25. 10:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Életet menthet az ÉletMentő applikáció

2020. január 23. 14:20

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

2020. január 16. 14:39

Újra fesztiváloznak a marketingesek

2020. január 9. 08:01

Digitális biztonsági trendek 2020-ban a Sophos szerint

2020. január 3. 11:44
online sportfogadás