Pécsi egyetemi hallgatók jutottak be a L’Oréal Brandstorm párizsi döntőjébe

forrás: Prím Online, 2019. április 25. 11:25

A L’Oréal Brandstorm innovációs versenyének regionális fordulóján magyar, cseh, illetve szlovák felsőoktatási hallgatók mutatták be ötleteiket a zsűrinek. A megmérettetésen az első három helyezettet díjazták, a győztes pedig továbbjutott a májusi döntőbe. Az első helyezést a pécsi egyetemisták csapata, a L’Oréal FaceTech érte el, így ők fognak versenybe szállni a 3 hónapos gyakornoki programért Párizsban.

Idén összesen 210 hallgató, vagyis 70 csapat jelentkezett a versenyre. Közülük 16 csapat vehetett részt a pozsonyi regionális döntőn. A feladat az egészségtudatos fogyasztóknak szóló áttörő, innovatív bőrápolási élmény megtervezése volt. Az ötletnek kapcsolódnia kellett az Aktív Kozmetika Divízió üzleti modelljéhez és márkáihoz. A zsűri innovatív, digitális és fenntartható megoldásokat várt.

 

A regionális fordulón a L’Oréal FaceTech csapat nyert, melynek tagjai a Pécsi Tudományegyetemről érkeztek, ötletük egy szilikonból készült, fenntartható, újrahasználható, okos arcmaszk volt, melynek digitális szenzorai az arcbőrt területenként, az arcbőr igényeinek megfelelően hidratálják, míg a hozzá kapcsolódó alkalmazás bőrápolási és sminktanácsokkal is ellátja a felhasználókat. Ötletüket május 23-án, a nemzetközi döntőn is bemutatják majd Párizsban. A tét nagy, ugyanis ha az ő ötletük tetszik leginkább a zsűrinek, 3 hónapos gyakornoki programot tölthetnek el a Station F startupnál, Párizsban.

 

„Remek lehetőség egy ilyen nagy, nemzetközi cég működésébe belelátni, ráadásul érdekes projekten dolgozhatunk. Jó volt látni a L’Oréal dolgozók lelkesedését, látszott, hogy szeretik, amit csinálnak, mintha egy nagy család lennének. Izgatottan várjuk a párizsi utazást és a döntő újabb kihívásait is” – mondták el a L’Oréal FaceTech csapat tagjai, akik két éve tanulnak a Pécsi Tudományegyetemen.

 

A második helyezett a cseh Vision from Prague cseh csapat lett, míg a harmadik díjat a szintén magyar Skinderella kapta.

 

A L’Oréal Brandstorm a kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, amely 27 éves története során a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát. A Brandstorm egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a versenyzőknek valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L’Oréal zsűrijének prezentálhatnak.

 

A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felkutatása is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően. 

 

Az esemény 2019-es trailere: 

 

Összefoglaló videó a 2018-as eseményről:

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Közös kollekcióval fogtak össze a kortárs magyar művészek

A MOJO Art Space keretein belül 8 kiváló hazai művész tehette le kézjegyét a márka prémium audió eszközein, hogy új szintre emeljék a zenehallgatás élményét, és a hazai művészeti szcénával való együttműködésünket. A kollekció Bálint Bianka, Birinyi Tamás, Borsi Flóra, Kiss Miklós, Oláh Anna, Pápay Fanny, Szalay Zoltán és Varga Zsolt közreműködésével készült el.

2019. május 24. 11:20

Több tízmillió stream után kapnak pénzt a magyar előadók

Megegyezéssel zárul az EJI (Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület) és a Deezer internetes streaming zeneszolgáltató több mint félévtizede indított próbapere. Az egyezséget a Fővárosi Törvényszék jogerős végzésével jóváhagyta. Ezzel lehetővé válik, hogy az érintett előadók még az idén hozzájussanak elmaradt jogdíjaikhoz. A Deezer egy összegben fizeti meg a 2012 októbere és 2018 áprilisa között Magyarországon letöltött több tízmillió stream után járó jogdíjat és a megállapodás kiterjed a 2019. december 31-ig tartó időszakra is. Az egyezség szerint a Deezer garanciát vállal az előadói díjak kifizetése tekintetében többek között a nem magyar székhelyű kiadókkal kötött szerződései alapján is.

2019. május 24. 08:58

Sikerrel zárult a Charity Fest

A Budapest Bike Maffia által szervezett Charity Fest rekord számú látogatót vonzott, így az összegyűlt adományokból összesen 1.617.700 forint fordítható a három kiemelt szervezet, a BAGázs Közhasznú Egyesület, a Budapest Bike Maffia és a Tetovált Állatvédők Állatvédelmi Egyesület programjainak megvalósítására. 

2019. május 23. 18:53

Médiatanács: nyolc online alkotás készülhet nyolcmillió forintból

Két határon túli és hat hazai pályázó nyert összesen nyolcmillió forint támogatást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának online tartalmak gyártását támogató pályázatán. A testület emellett e heti ülésén a Balaton Rádió Kft.-t nyilvánította nyertesnek a Siófok-Fokihegy telephelyű kisközösségi rádiós pályázaton, és véglegesítette a Keszthely 93,4 MHz-es és a Szombathely 97,1 MHz-es helyi rádiós frekvenciák pályázati felhívásait.

2019. május 23. 17:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20

A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik

2019. május 6. 15:02

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05
online sportfogadás