Sárkányokkal hajóztak a Heim Pál Gyermekkórházért
A Morgan Stanley az év minden szakában ösztöni dolgozóit, hogy vállaljanak szerepet a vállalat valamilyen önkéntes munkára épülő programjában. Ezek közül is kiemelkedik a júniusi időszak, amely világszerte az önkéntesség hónapja a vállalatnál. Ennek részeként a cég budapesti technológiai és elemző központjának közel 2 ezer dolgozója vállalhat önkéntes munkát a hivatalos munkaidőkeretében. A karitatív programok látványos nyitóeseménye hagyományosan a dolgozók sárkányhajó versenye, amellyel idén a Heim Pál gyermekkórház számára gyűjtenek.
„Ahogyan vállalatunk sikeréhez is elengedhetetlen a kiváló csapatmunka, ebben a sportban is az nyer, aki a leginkább képes egységesen, szinkronban, egymást támogatva dolgozni. A tökéletes összhang a siker kulcsa.” – mondta el Fogarasi Norbert, a Morgan Stanley budapes-ti irodájának vezetője. „A sárkányhajó verseny az adománygyűjtésről szól. Minden hajó egy-egy részleget képvisel, eveznek informatikusok, matematikusok, kockázatelemzők, pénzügyi szakemberek is. Kollégáink önként felajánlott összeggel támogatják saját hajójukat, a Mor-gan Stanley alapítványa pedig megduplázza az adományokat, amelyet a Heim Pál gyermek-kórház számára gyűjtünk. Büszkék vagyunk rá, hogy a vállalat budapesti technológiai és in-novációs központjában a kollégáink 95 százaléka végez valamilyen karitatív tevékenységet” – tette hozzá. A verseny különlegessége, hogy a résztvevők mind valamilyen tematikus jelmez-be öltözve hajóznak, a hajókat pedig a vállalat jelmezes igazgatói irányítják.
Giving Back: a gyermekkórházon kívül az oktatást is támogatják
A Morgan Stanley vállalati alapértékei közül kiemelkedik a „giving back” filozófia, amelynek lényege, hogy a cég igyekszik a lehető legtöbbet visszaadni annak a közegnek, ahol dolgozik. A vállalat év közben is számos olyan programot támogat, amely valamilyen társadalmi vagy éppen oktatási célt szolgál. „Becslések szerint a következő években egymillió új munkahely jön létre az IT területén Európában. Csak Magyarországon jelenleg több mint 20 ezer infor-matikus hiányzik, miközben még mindig nagyon kevés nő választja ezt a pályát. Ezért számos olyan programot támogatunk, amely ezen próbál változtatni. Egyik ilyen a Morgan Stanley és a NaTE (Nők a Tudományban Egyesület) Smartiz nevű kezdeményezése. A program során középiskolás lányok matematika és programozó foglalkozásokon vehetnek részt. A cél termé-szetesen az, hogy a lányok számára is vonzóvá tegyük a matematikára épülő tudományága-kat, például az informatikát.” – összegezte Fogarasi Norbert.
Kapcsolódó cikkek
- Színes fényjátékba borul a Párisi Udvar
- Taroltak a Huawei hordozható okoseszközei 2019 első negyedévében
- Nyilvános aukció lebonyolításáról döntött az OTT-ONE
- A Sophos megvásárolta a Rook Securityt
- Kanada nem adhatja ki az Egyesült Államoknak a Huawei pénzügyi vezetőjét
- A Russmedia International lett a Randivonal cégcsoport többségi tulajdonosa
- Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
- Nemzetközi tanácsadó testületben a Budapesti Metropolitan Egyetem vezérigazgatója
- További 50 fővel növeli létszámát az idei évben pécsi IT-központjában az ALDI
- Bíróságon száll szembe az amerikai megszorító intézkedésekkel a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.