A PEPCO anyacége is az Oracle Cloud platformot választotta

forrás: Prím Online, 2019. július 12. 11:34

A PEPCO, a Poundland és a Dealz márkákat egyesítő Pepkor Europe vezető páneurópai kiskereskedelmi csoport az Oracle Cloudot választotta üzleti növekedésének támogatásához. A Pepkor a családok mindennapjaihoz szükséges ruházati és általános fogyasztási termékek, mint étel, egészségügyi és kozmetikai termékek forgalmazásával foglalkozik Európa szerte. Magyarországon a PEPCO kereskedelmi lánc 145 üzlettel van jelen.

“A Pepkor Europe alá tartozó márkák 14 országban több mint 2 000 üzlettel szolgálják ki a vásárlókat változatos és folyton megújuló termékkínálattal, magas minőségben. Hiszünk abban, hogy az Oracle Retail központosított és fejlett készletkezelési képességei révén nagymértékben növekszik a működési hatékonyságunk és rugalmasságunk, azáltal, hogy jobb rálátást kapunk a készleteinkre és a különbözetekre” – mondta Andy Bond, a Pepkor Europe ügyvezetője. “Mélyreható vizsgálódást követően az Oracle-t választottuk partnerünknek az infrastrukturális megújulásunk kulcsszereplőjeként.”

 

A Pepkor Europe az Oracle Retail Merchandising Cloud Service alkalmazásával egységesíti készletkezelési folyamatait, az Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud révén pedig automatizálja és korszerűsíti a pénzügyi folyamatokat a vállalat egészére nézve.

 

“A Pepkor Europe-nak olyan technológiai háttérre van szüksége, amely kiszolgálja az üzleti igényeit és mélyrehatóbb betekintést nyújt a működésébe, amivel magasabb fokú hatékonyságot érhet el” – mondta Mike Webster, az Oracle Retail senior alelnöke és vezérigazgatója. “Egyedül az Oracle Retail képes végponttól végpontig terjedő megoldást nyújtani, amely a támogató pénzügyi folyamatoktól az összetettebb kereskedelmi működésig terjed és ezáltal kiszolgálja a Pepkor nemzetközi terjeszkedési igényeit. Emellett számos számviteli megközelítést, különböző pénznemek, nyelvek és jogi személyek kezelését is támogatja.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kelet-Közép-Európa lehet a kulcs az európai autógyártás versenyképességéhez

Kelet-Közép-Európában javíthatnak versenyképességükön a nyugat-európai gépkocsigyártók, amelyek elsősorban a kutatás-fejlesztés (k+f) terén néznek szembe rendkívüli kihívásokkal – derül ki a McKinsey&Company tanácsadó cég legfrissebb tanulmányából. Olyan technológiák bevezetéséről van szó elsősorban, amilyen az önvezetés, a konnektivitás vagy az elektromos meghajtás. 

2020. január 25. 10:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Életet menthet az ÉletMentő applikáció

2020. január 23. 14:20

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

2020. január 16. 14:39

Újra fesztiváloznak a marketingesek

2020. január 9. 08:01

Digitális biztonsági trendek 2020-ban a Sophos szerint

2020. január 3. 11:44
online sportfogadás