Már lehet nevezni a webáruházak hiánypótló szakmai versenyére

forrás: Prím Online, 2019. július 18. 11:53

Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház díjmentesen pályázhat. A kicsi vagy fiatal webshopok sem indulnak hátránnyal, ugyanis a független zsűri szakmai, és nem népszerűségi szempontok alapján értékel. A szakmai versenyre 2019. augusztus 31-ig lehet jelentkezni.

A tavalyi évben is igen nagy sikert arató versenyre csaknem 200 webshop jelentkezett, melyek közül a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett az első helyezett, amely azóta is sikeresen működik. Az idei versenyre július 15-től már nevezhetnek azok a webáruházak, akik nem félnek megmérettetni magukat egy szakmai és üzleti etikai szempontból is magas rangú kezdeményezésben.

 

Mitől ennyire tiszta és igazságos a verseny? Háromszoros összeférhetetlenségi szabályzatot határoztak meg a szervezők. A versenyszabályzat előírja, hogy: 

  • nem vehet részt a versenyben olyan webshop, amellyel akár személyes, akár üzleti kapcsolatban áll a szervező, a Complexpress Logisztika Kft. 
  • a szervező cég nem delegálhat tagot a zsűribe. 
  • a zsűrinek nem lehet olyan tagja, akivel a Complexpress üzleti kapcsolatban áll.

 

A versenyre bármelyik hazai webáruház benevezhet, ugyanis itt a fő szempont nem az, hogy kicsi vagy nagy, most indult vagy már régóta jelen van a piacon. Az egyetlen kőbe vésett szabály az, hogy a verseny tisztaságának megőrzése érdekében nem fogadják el olyan webáruházak nevezését, melyek a Complexpress Logisztika Kft.-vel üzleti vagy annak alkalmazottaival rokoni kapcsolatban állnak. De milyen kritériumok alapján választják ki a dobogósokat?

 

Az Év Webshopja versenyt igazán egyedivé pont az teszi, hogy az előkelő helyezéshez nem az számít, hogy mekkora a webáruház forgalma, a látogatottsága, milyenek a népszerűségi mutatói vagy az, hogy mikor indult. A zsűri kizárólag szakmai szempontok szerint értékel, úgy, mint pl. az áttekinthetőség, dizájn, technikai megoldások, vásárlásösztönzés, innováció, webergonómia vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége, de leginkább maga a vásárlói élmény.  

 

A jelentkezők listáját első lépcsőben 25 webshopra szűkítik le, így ezek az indulók kerülnek be a döntősök közé. Ezután közülük fogja a független szakmai zsűri kiválasztani az első három helyezettet, akik ismert szponzorok által felajánlott, egyenként is többszázezer forint értékű díjakban részesülnek majd. A zsűri minden évben az e-kereskedelem és az azt támogató különböző szakterületek szakértőiből áll.

 

„Azt gondoljuk, hogy a számok magukért beszélnek. A hozzánk érkezett rendkívül pozitív vélemények - mind a szponzorok, mind az elindult webshopok, mind a zsűri részéről - pedig csak még jobban megerősítettek minket abban, hogy erre a versenyre az online kereskedői szakmának nagy szüksége van. Büszkeséggel tölt el, hogy már harmadjára startol el az Év Webshopja verseny és izgatottan várjuk, hogy idén hányan indulnak a címért.” – mondta el Rácz Péter, a Complexpress Logisztika Kft. ügyvezető tulajdonosa és a díj alapítója.

 

A versenyre díjmentesen lehet nevezni, az egyetlen megkötés a megfelelő regisztráció a www.az-ev-webshopja.hu oldalon. A nevezési időszak 2019. július 15-től 2019. augusztus 31-ig tart. Az oldalon emellett minden információt megtalálnak az érdeklődők a verseny részleteiről, a zsűritagokról, a szponzorokról és a tavalyi győztesekről is. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kezd újraindulni az élet a járműiparban

Komoly következményekkel járt a koronavírus miatti leállás, amelyhez hasonlót még a 2008-as gazdasági világválság idején sem tapasztalt a járműipar. A COVID-19 nem várt kihívások elé állította az autógyárak beszállítóit is; fennmaradásuk érdekében gyorsan alkalmazkodniuk kellett az új helyzethez. Már megkezdődött a fellendülés, igaz a cégek teljes kapacitásának visszaállásáig még hosszú hónapokat kell várni.

2020. július 11. 14:55

A virtuális tárgyalóban is fontos a személyesség

Sokan fognak visszatérni a munkahelyükre a járvány után, de még többen lesznek azok, akik továbbra is a távolból, vagy részben távolról fognak dolgozni – ez derül ki a Microsoft friss, már a járvány után készített, globális felméréséből. Az elmúlt hónapok tapasztalatai azt bizonyították: minél személyesebb és életszerűbb a találkozás a virtuális térben, annál hatékonyabb az értekezlet. A Teams sci-fi-be illő fejlesztésekkel siet az új ügyféligények elébe.

2020. július 11. 11:58

A Tech Data hozzávetőleg 750 millió dollárt fordít a digitális transzformáció felgyorsítására

Az Apollo Global Management magántőke-társaság befektetői által végzett akvizíciót követően a Tech Data bejelentette, hogy hozzávetőleg 750 millió dollárt tervez befektetni a digitális transzformációt elősegítő kezdeményezésekbe az elkövetkező öt évben. A beruházással a Tech Data azon stratégiáját kívánja erősíti, melynek célja azoknak az innovációknak a felgyorsítása, melyek révén sokrétűbb tapasztalatokat és magasabb fokú agilitást biztosíthatnak a vállalkozásoknak a technológiai ökoszisztéma minden területén.

2020. július 11. 09:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás