Az Accenture Interactive digitális támogatást nyújt a Louvre-nak

forrás: Prím Online, 2019. augusztus 15. 11:40

Az évente több mint 10 millió látogatót vonzó párizsi Louvre az Accenture segítségével alakítja át digitális stratégiáját. A látogatói élmény növelését célul kitűző múzeum az Accenture Interactive közel 15 éve elindított pro bono társadalmi szerepvállalás programja keretében kap szakmai támogatást a vállalattól. 

„A stratégiai tervezés középpontjában maga a látogató, a munkatársak, a tudósok és a kutatók állnak, akiknek igyekszünk a legújabb technológiai innovációkkal olyan egyedi élményt nyújtani, mint amilyen egyedi a múzeum maga” – nyilatkozta Claude Chaffiotte, az Accenture Interactive Franciaországért és Benelux államokért felelős ügyvezető igazgatója. 

 

A stratégiai tervben meghatározott három fő célkitűzés:

  • a látogatóknak nyújtott élmények gazdagítása a Louvre felkeresése előtt, közben és után;
  • a munkatársak és a látogatók közötti interakciót és az eredményesebb múzeumi munkavégzést segítő eszközök fejlesztése;
  • a tudásmegosztás ösztönzése, a Louvre művészeti gyűjteményeinek bemutatása a közvélemény, a tudósok és a kutatói közösség számára – személyesen a múzeumban és az interneten keresztül.

 

Az Accenture és az Accenture Foundation 2001 óta bocsátja szakértelmét és erőforrásait a múzeum rendelkezésére a stratégiai fejlesztés, a projektirányítás, a műszaki innováció és az élménytervezés kritikus területein. Eddig támogatást nyújtott a múzeum weboldalának átdolgozásában, az új jegyértékesítési rendszer bevezetésében és mobilalkalmazásának fejlesztésében, de pl. a kiterjesztett valóságot is segítségül hívja a Petite Galérie bemutatásához.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még biztonságosabbá vált a bankolás a Budapest Banknál

A 2019. szeptember 14-én hatályba lépő új, európai uniós pénzforgalmi irányelv két fő újdonságot hoz a mindennapi bankolásban: egyfelől az eddiginél is biztonságosabbá válnak a banki tranzakciók, másfelől megnyílik az út az új, innovatív szolgáltatások bevezetése előtt. Az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése Budapest Bank ügyfelei esetében már idén január óta működik. 

2019. szeptember 15. 09:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás