Az Accenture Interactive digitális támogatást nyújt a Louvre-nak

forrás: Prím Online, 2019. augusztus 15. 11:40

Az évente több mint 10 millió látogatót vonzó párizsi Louvre az Accenture segítségével alakítja át digitális stratégiáját. A látogatói élmény növelését célul kitűző múzeum az Accenture Interactive közel 15 éve elindított pro bono társadalmi szerepvállalás programja keretében kap szakmai támogatást a vállalattól. 

„A stratégiai tervezés középpontjában maga a látogató, a munkatársak, a tudósok és a kutatók állnak, akiknek igyekszünk a legújabb technológiai innovációkkal olyan egyedi élményt nyújtani, mint amilyen egyedi a múzeum maga” – nyilatkozta Claude Chaffiotte, az Accenture Interactive Franciaországért és Benelux államokért felelős ügyvezető igazgatója. 

 

A stratégiai tervben meghatározott három fő célkitűzés:

  • a látogatóknak nyújtott élmények gazdagítása a Louvre felkeresése előtt, közben és után;
  • a munkatársak és a látogatók közötti interakciót és az eredményesebb múzeumi munkavégzést segítő eszközök fejlesztése;
  • a tudásmegosztás ösztönzése, a Louvre művészeti gyűjteményeinek bemutatása a közvélemény, a tudósok és a kutatói közösség számára – személyesen a múzeumban és az interneten keresztül.

 

Az Accenture és az Accenture Foundation 2001 óta bocsátja szakértelmét és erőforrásait a múzeum rendelkezésére a stratégiai fejlesztés, a projektirányítás, a műszaki innováció és az élménytervezés kritikus területein. Eddig támogatást nyújtott a múzeum weboldalának átdolgozásában, az új jegyértékesítési rendszer bevezetésében és mobilalkalmazásának fejlesztésében, de pl. a kiterjesztett valóságot is segítségül hívja a Petite Galérie bemutatásához.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az intelligens vállalat – konferencia

Hogyan építi be a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary a digitalizációt a vállalati működésbe? És hogyan teszi ugyanezt a Mogyi?

2019. augusztus 22. 17:11

Újabb két magyar startup került az európai egészségügyi innováció élvonalába

Két magyar team, az orvosi oktatóalkalmazást fejlesztő InSimu Patient és a nemzetközi teleradiológiát forradalmasító Sineko is elnyert 25 000 eurót az immáron harmadik éve megrendezésre kerülő EIT Health InnoStars Awards startupversenyen. 

2019. augusztus 22. 14:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53
online sportfogadás