Nemzetközi támogatást kap a magyar fejlesztésű Medistance rendszer
A Medistance rendszer a Promecom Kft. fő szolgáltatásaként évek óta elérhető a piacon, sikerességét számos regisztrált előfizető igazolja. A Medistance lehetővé teszi, hogy a páciens egészségügyi állapotát orvosa, vagy hozzátartozói távolból is felügyelhessék. Az orvosilag validált eszközök használatával mért adatok másodperceken belül elérhetővé válnak a beteg kezelője és/vagy hozzátartozója számára.
Mivel az orvos hozzáférhet valós idejű információkhoz, idejében hozhat meg olyan döntéseket, amelyekkel elkerülhetők súlyosabb következmények. Beavatkozása bizonyos helyzetekben akár életmentő jelentőségű lehet, de a rendszeres nyomon követéssel mindenképpen javítja a páciens életminőségét. Mindez a krónikus megbetegedéseknél kiemelten fontos, mint például a diabétesz, a magas vérnyomás, vagy a szívelégtelenség.
A rendszer nem más, mint egy intelligens egészséggondozást, terápiamenedzsmentet támogató ügyviteli megoldás, hiszen a Medistance optimalizálni képes magát a gyógyítási folyamatot, segít a döntések előkészítésében és meghozatalában, valamint növeli a költséghatékonyságot.
A Techwave mint az ügyviteli megoldások szakértője mostantól tapasztalatával és globális jelenlétével támogatja a Medistance minél szélesebb körű ismertségét és elterjedését.
„Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan IT megoldás partnerei lehetünk, amely mérföldkövet jelent a tudatos egészséggondozásban” – mondja Nógrádi Zsolt, a Techwave magyarországi leányvállalatának partner menedzsere. – „A Medistance valódi áttörést jelent az egészséggondozási üzleti szoftverek terén. A Techwave a digitális megoldások forradalmasítójaként üdvözöl minden olyan megoldást, amely a technológia segítségével minőségileg javítja hétköznapi életünket.”
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.