Nemzetközi támogatást kap a magyar fejlesztésű Medistance rendszer

forrás: Prím Online, 2019. október 4. 12:55

Külföldi és magyarországi ügyfeleknek értékesíti mostantól a Techwave a magyar Promecom Kft. Medistance rendszerét, valamint segít a termék sikeres nemzetközi menedzselésében. Az amerikai székhelyű, globális IT-vállalat először köt kizárólagos együttműködési megállapodást magyar céggel. 

A Medistance rendszer a Promecom Kft. fő szolgáltatásaként évek óta elérhető a piacon, sikerességét számos regisztrált előfizető igazolja. A Medistance lehetővé teszi, hogy a páciens egészségügyi állapotát orvosa, vagy hozzátartozói távolból is felügyelhessék. Az orvosilag validált eszközök használatával mért adatok másodperceken belül elérhetővé válnak a beteg kezelője és/vagy hozzátartozója számára.  

 

Mivel az orvos hozzáférhet valós idejű információkhoz, idejében hozhat meg olyan döntéseket, amelyekkel elkerülhetők súlyosabb következmények. Beavatkozása bizonyos helyzetekben akár életmentő jelentőségű lehet, de a rendszeres nyomon követéssel mindenképpen javítja a páciens életminőségét. Mindez a krónikus megbetegedéseknél kiemelten fontos, mint például a diabétesz, a magas vérnyomás, vagy a szívelégtelenség. 

 

A rendszer nem más, mint egy intelligens egészséggondozást, terápiamenedzsmentet támogató ügyviteli megoldás, hiszen a Medistance optimalizálni képes magát a gyógyítási folyamatot, segít a döntések előkészítésében és meghozatalában, valamint növeli a költséghatékonyságot. 

 

 

A Techwave mint az ügyviteli megoldások szakértője mostantól tapasztalatával és globális jelenlétével támogatja a Medistance minél szélesebb körű ismertségét és elterjedését. 

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan IT megoldás partnerei lehetünk, amely mérföldkövet jelent a tudatos egészséggondozásban” – mondja Nógrádi Zsolt, a Techwave magyarországi leányvállalatának partner menedzsere. – „A Medistance valódi áttörést jelent az egészséggondozási üzleti szoftverek terén. A Techwave a digitális megoldások forradalmasítójaként üdvözöl minden olyan megoldást, amely a technológia segítségével minőségileg javítja hétköznapi életünket.” 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05