Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait

forrás: Prím Online, 2019. október 24. 12:01

Keresik az elmúlt egy év legjobb marketing munkáit, a Magyar Marketing Szövetség a hagyományokhoz híven idén is átadja Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg.

A Magyar Marketing Szövetség immár ötödik alkalommal keresi a 2015-ben megalapított Marketing Diamond Awards - Országos Marketinggyémánt Díj - legjobbjait. A zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatásosságát ismeri el a marketinggyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével. A legtöbb marketinggyémánt elismerést szerző ügynökség "Az Év Ügynöksége 2019”, ügyféloldali cég esetében pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” Díjat nyeri el.

 

A pályázat célja

A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. Célja továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. 

 

Zsűri

A pályázat zsűrije két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal is lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségeknek, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketing-aktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék. Az előre megadott elbírálási szempontoknak köszönhetően a benyújtott pályázatok nem egymással versenyeznek. A szakmai zsűri a szempontoknak való megfelelés alapján minősíti a pályamunkákat.

 

A zsűritagok között olyan neves szakembereket találunk, mint Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bene Nikoletta (SPAR Magyarország), Damjanovich Nebojsa (Adplanky.com), Dudás Krisztina (MikroCredit Zrt.), Györke Ádám (Cherrisk.com), Hinora Ferenc (Magyar Marketing Szövetség), Horváth Magyary Nóra (K&H Bank), Jákó Eszter (Magyar Villamos Művek), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség), Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Mondovics Péter (Mastercard), Nyakas Laura (EXIM Hungary), Szilva Mónika (Nestlé), Szomolányi Gabriella (PFIZER) és Tengerdi Laura (Budapest Bank). 

 

Nevezés, kategóriák

A Magyar Marketing Szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát. A kategóriákról bővebben itt olvashat. 

 

Nevezési határidő: 2019. november 8. (éjfél)

 

Diamond List

Az MMSZ a Diamond List keretében mutatja be azokat az ügynökségeket, marketing-aktív vállalkozásokat, akik az elmúlt évek alapján a legtöbb sikeres pályázattal rendelkeznek. Jelenleg a ranglistán 63 pályázó szerepel, melynek élén a szolgáltatói oldalról a Kreatív Vonalak áll, összesen 23 gyémánt elismeréssel, megbízói oldalon pedig a lista élén holtversenyben, 7-7 gyémánt elismeréssel a MOM Sport és a Naurel Manufaktura Kft. áll.  

 

A (fő) díjazottak értékes nyereményekben részesülnek, a Magyar Marketing Szövetség partnereinek jóvoltából.

 

Díjátadó

A díjak átadására 2019. november 27-én az Extrában kerül sor. A díjátadó után a Magyar Marketing Szövetség Évzáró Party-t rendez, amelyre meghívják az idei évi pályázókat is. 

 

2018-ban Az Év Ügynöksége díjat a Kreatív Vonalak Kft. nyerte el, Az Év Marketingaktív Vállalkozása díjat pedig a Billingo kapta. 

 

(A képen láthatóak a negyedik Marketing Diamond Awards azon gyémánt elismerésben részesült nevezői, akik a Díjátadón személyesen vették át elismeréseiket)

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az LG bemutatja legújabb, továbbfejlesztett Ultra szériás monitorait

Az LG Electronics (LG) tovább erősíti pozícióját a prémium monitorok piacán új, a 2021-es CES kiállításon debütáló Ultra monitoraival. A gamerek, digitális művészek és professzionális felhasználók igényeit szem előtt tartva a legújabb UltraGear, UltraWide és UltraFine szériás kijelzők magas szintű hatékonyságot és szórakozási élményt kínálnak, így otthoni és irodai használatra is tökéletesek.

2021. január 16. 18:15

Szinte az összes felsőoktatási intézménytől egyidőben lehet érdeklődni az online térben

A korlátozások miatt online platformra költözött a továbbtanulók nagyrendezvénye, ám mint azt a szervezők mondják, ez a kihívás egyben új lehetőségeket is hoz. A 21. Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítást 2021. január 21-23. között rendezik meg, a megvalósítás céljából egy úttörő, többnyelvű virtuális expo programot hoztak létre. Az eseményen egyszerre 51 felsőoktatási intézménytől szerezhetnek be információkat az érdeklődők, amely minden bizonnyal elősegíti a továbbtanulás döntéskörét február 15-ig.

2021. január 16. 16:33

Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon

Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a gyorsan növekvő globális e-sport-piacon, mégpedig a világ egyik legnagyobb e-sport-szervezetével, a Gen.G Esportsszal (Gen.G) kialakított partnerségi együttműködés révén. A két vállalat együtt dolgozik majd azon, hogy az LG kategóriavezető UltraGear gaming monitorainak segítségével fejlődhessen tovább a nemzetközi e-sport-színtér.

2021. január 16. 14:58

A magyar startup felhasználói 100 milliót kerestek az elmúlt évben

Minden bizonnyal sokakban felmerül a kérdés, hogy pontosan mit is takar az, hogy egy vállalkozás „startup”-nak minősül. Alapvetően egy mikro- vagy kisvállalkozásként induló cégforma, amely tőke befektetőkre vár, melyből megvalósíthatja önálló és nagyratörő terveit. Egy startup cég esetében az egyik legszembetűnőbb képessége, az az innováció. A startup világban folyamatos az újra törekvés, az újítás jellemzi, legyen szó termékről, szolgáltatásról de nem utolsó sorban egy módszerről. Leginkább ami meghatározó, az az a mentalitás, hogy valami olyan értéket közvetítsen és adjon, amely eddig nem volt jellemző, elérhető. 

2021. január 16. 12:24

Felértékelődött az informatikai vezetők szerepe

A statikus stratégiák ma már gyakran csalódást okoznak, versenyhátrányt jelentenek egy vállalat számára. Míg egyensúlyt kell teremteni az agilitás és stabilitás között, a módszerek és megoldások, informatikai eszközök olyan támogatást adnak, amit a cégvezetésnek ki kell aknázni a sikerhez. Ebben egyre nagyobb szerepet kapnak az informatikai vezetők, áll a Deloitte Tech Trends 2021 kiadványban, amely a sikeres végrehajtást szolgáló együttműködés 6 alappillérét is lefekteti.

2021. január 16. 10:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05

Egy Waldorf-iskola nyerte a VISZ digitalizációs pályázatát

2020. december 11. 16:40
online sportfogadás