Bizalomra épülő jövő építése a technológia erejével

forrás: Prím Online, 2019. november 3. 10:38

A 2019-es Fujitsu Fórumon a Fujitsu bemutatja, hogyan lehet új, bizalomra épülő jövőt építeni a szervezetek és a társadalom számára a technológia erejével. A vállalat 2019. november 6-án és 7-én, Münchenben megrendezendő kiemelt ügyfélrendezvényére több mint 10 ezer látogatót várnak. 

A világ a nagy társadalmi-politikai és ökológiai bizonytalanságok korát éli. A Fujitsu Fórum vendégei megtudhatják mi teszi a Fujitsu emberközpontú innovációs szemléletét minden eddiginél relevánsabbá ebben az új környezetben. Az „Emberközpontú innováció a bizalomra épülő jövőért” jelmondatú rendezvényen a Fujitsu bemutatja, hogyan lehet a diszruptív technológiákat a bizalomra épülő ökoszisztémák építésével a sikeres digitális átalakulás szolgálatába állítani anélkül, hogy ezzel elidegenítenénk a szervezeten belüli és kívüli embereket. 

 

Az idei nyitóprogramban iparági szakértők és különleges vendégek hangsúlyozzák majd a bizalom fontosságát az új üzleti modellek kidolgozásában, és ismertetik az új technológiák tudatos és etikus bevezetését segítő stratégiákat. 

 

Bizalomra épülő jövő 

A munkahelyi bizalom megteremtésének fontossága is központi téma az idei müncheni rendezvényen. Az úgynevezett gig-gazdaságtól a robotalapú folyamatautomatizáción át az emberi jóllétig és a szervezettervezésig, a vállalatok számos területen és módszerrel alakíthatják át munkaerejüket. 

 

A bizalomépítés egy másik fontos területével foglalkoznak majd a Fórumon a Fujitsu Laboratories vezető szakemberei, akik a Fujitsu úttörő mesterségesintelligencia-kezdeményezéseiről és az azokat támogató etikus, megérthető és megbízható technológiákról számolnak be. Valós életből vett példákkal szemléltetik, hogyan teremt értéket és ösztönzi a digitális átalakulást az ügyfelekkel közösen végzett alkotómunka, a „co-creation”.

 

„Az emberek egyre inkább aggódnak amiatt, hogy a szervezetek és az üzleti, társadalmi folyamatok nem biztosítják számukra azt az átláthatóságot és megbízhatóságot, amire szükségük van, és amit elvárnak. A Fujitsu emberközpontú innovációs jövőképe közvetlenül reagál ezekre az aggodalmakra. A Fujitsu bizonyítottan képes arra, hogy következetesen és sikeresen együttműködjön ügyfeleivel a bizalom építésére – és újraépítésére – alkalmas megoldások közös létrehozásán. Ezek a megoldások minden érintett számára fontos előnyöket kínálnak, páratlan biztonság, átláthatóság, hatékonyság, követhetőség és elszámoltathatóság mellett. A Fujitsu szerint napjainkban egyetlen vállalat sem engedheti meg magának, hogy figyelmen kívül hagyja ezeket a tényezőket” – hangsúlyozta dr. Réger József, a Fujitsu tudományos munkatársa és európai technológiai vezérigazgató-helyettese. 

 

Human Centric Experience Design

A Fujitsu mesterséges intelligenciára és kvantumtechnológia által inspirált számítástechnikára épülő megoldásai a gyártóipartól a kiskereskedelmen át az állami szektorig, átalakítják a fontos iparágak működését, és értékes új lehetőséget nyitnak meg a vállalatok előtt működési hatékonyságuk és az általuk nyújtott ügyfélélmény javítására. Az idei rendezvény vendégei részt vehetnek egy digitális átalakulásról szóló miniworkshopon, ahol első kézből ismerkedhetnek meg a Fujitsu egyedülálló Human Centric Experience Design co-creation módszertanával. A miniworkshop ugyanazt a szemléletet követi, mint az ügyfeleknél világszerte és a Fujitsu müncheni, londoni, New York-i, sydney-i, tokiói és oszakai digitális átalakulási központjaiban szervezett „éles” co-creation workshopok.

 

A demóközpont bemutatja a Fujitsu gyorsabb és zökkenőmentesebb átalakulást támogató, legfrissebb munkahelyi, internetes biztonsági és többfelhős működést támogató innovációit. A látogatók személyesen megismerkedhetnek a legújabb szerverekkel, kliensszámítástechhnikai eszközökkel és a legkomplexebb hibrid infrastruktúrák üzemeltetését végző megoldásokkal. A legfrissebb adatközponti megoldásoktól és végfelhasználói eszközöktől kezdve, a szolgáltatásvezérelt többfelhős és iparágspecifikus megoldásokig, a demóközpont sokféle területen inspiráló képet ad a Fujitsu és globális partnerhálózata innovációiról. 

 

A Fujitsu Fórum 60-nál is több interaktív háttérelőadása a különböző iparágak kihívásaival foglalkozik, és valódi esettanulmányokon keresztül mutatja be az új megközelítéseket. A népszerű szakértői beszélgetéseken a résztvevők a Fujitsu és partnerszervezetei témaszakértőivel vitathatják meg a konkrét kihívásokat és lehetőségeket. A több mint 80 ország üzleti és IT-vezetőit összegyűjtő müncheni Fujitsu Fórum egyedülálló lehetőséget kínál a látogatóknak ismereteik bővítésére és a szakmai kapcsolatépítésre.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

„Pocketdoki” - forradalmi újítás a diagnosztikában és az orvos-beteg kommunikációban

Az INNObyte Informatikai Zrt. olyan komplex egészségügyi digitális mérőeszközt és felhőalapú applikációt fejleszt, mely segítségével lehetővé válik a népbetegségek hatékonyabb kiszűrése, valamint a betegút szervezés új formája. Az alkalmazás egyedi és eddig példa nélküli újdonsága az egészségügyi paraméterek újszerű kommunikációja: digitális asszisztens segítségével lehetővé válik a „távlelet” közvetítése olyan felhasználók számára is, akik helyzetüknél fogva nem tudnak okoseszközöket használni.  A fejlesztés a GINOP-2.1.2-8.1.4-16 támogatási konstrukció segítségével valósul meg. A projekt teljes költségvetése 347,3 millió forint, melyből 191,01 millió forint a támogatás.

2020. augusztus 7. 13:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre

2020. augusztus 4. 16:36

Online sportfogadás Magyarországon

2020. július 23. 20:39

Harmadával nőttek a kibertámadások a koronavírus miatt

2020. július 16. 09:36

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53
online sportfogadás