Bizalomra épülő jövő építése a technológia erejével
A 2019-es Fujitsu Fórumon a Fujitsu bemutatja, hogyan lehet új, bizalomra épülő jövőt építeni a szervezetek és a társadalom számára a technológia erejével. A vállalat 2019. november 6-án és 7-én, Münchenben megrendezendő kiemelt ügyfélrendezvényére több mint 10 ezer látogatót várnak.
A világ a nagy társadalmi-politikai és ökológiai bizonytalanságok korát éli. A Fujitsu Fórum vendégei megtudhatják mi teszi a Fujitsu emberközpontú innovációs szemléletét minden eddiginél relevánsabbá ebben az új környezetben. Az „Emberközpontú innováció a bizalomra épülő jövőért” jelmondatú rendezvényen a Fujitsu bemutatja, hogyan lehet a diszruptív technológiákat a bizalomra épülő ökoszisztémák építésével a sikeres digitális átalakulás szolgálatába állítani anélkül, hogy ezzel elidegenítenénk a szervezeten belüli és kívüli embereket.
Az idei nyitóprogramban iparági szakértők és különleges vendégek hangsúlyozzák majd a bizalom fontosságát az új üzleti modellek kidolgozásában, és ismertetik az új technológiák tudatos és etikus bevezetését segítő stratégiákat.
Bizalomra épülő jövő
A munkahelyi bizalom megteremtésének fontossága is központi téma az idei müncheni rendezvényen. Az úgynevezett gig-gazdaságtól a robotalapú folyamatautomatizáción át az emberi jóllétig és a szervezettervezésig, a vállalatok számos területen és módszerrel alakíthatják át munkaerejüket.
A bizalomépítés egy másik fontos területével foglalkoznak majd a Fórumon a Fujitsu Laboratories vezető szakemberei, akik a Fujitsu úttörő mesterségesintelligencia-kezdeményezéseiről és az azokat támogató etikus, megérthető és megbízható technológiákról számolnak be. Valós életből vett példákkal szemléltetik, hogyan teremt értéket és ösztönzi a digitális átalakulást az ügyfelekkel közösen végzett alkotómunka, a „co-creation”.
„Az emberek egyre inkább aggódnak amiatt, hogy a szervezetek és az üzleti, társadalmi folyamatok nem biztosítják számukra azt az átláthatóságot és megbízhatóságot, amire szükségük van, és amit elvárnak. A Fujitsu emberközpontú innovációs jövőképe közvetlenül reagál ezekre az aggodalmakra. A Fujitsu bizonyítottan képes arra, hogy következetesen és sikeresen együttműködjön ügyfeleivel a bizalom építésére – és újraépítésére – alkalmas megoldások közös létrehozásán. Ezek a megoldások minden érintett számára fontos előnyöket kínálnak, páratlan biztonság, átláthatóság, hatékonyság, követhetőség és elszámoltathatóság mellett. A Fujitsu szerint napjainkban egyetlen vállalat sem engedheti meg magának, hogy figyelmen kívül hagyja ezeket a tényezőket” – hangsúlyozta dr. Réger József, a Fujitsu tudományos munkatársa és európai technológiai vezérigazgató-helyettese.
Human Centric Experience Design
A Fujitsu mesterséges intelligenciára és kvantumtechnológia által inspirált számítástechnikára épülő megoldásai a gyártóipartól a kiskereskedelmen át az állami szektorig, átalakítják a fontos iparágak működését, és értékes új lehetőséget nyitnak meg a vállalatok előtt működési hatékonyságuk és az általuk nyújtott ügyfélélmény javítására. Az idei rendezvény vendégei részt vehetnek egy digitális átalakulásról szóló miniworkshopon, ahol első kézből ismerkedhetnek meg a Fujitsu egyedülálló Human Centric Experience Design co-creation módszertanával. A miniworkshop ugyanazt a szemléletet követi, mint az ügyfeleknél világszerte és a Fujitsu müncheni, londoni, New York-i, sydney-i, tokiói és oszakai digitális átalakulási központjaiban szervezett „éles” co-creation workshopok.
A demóközpont bemutatja a Fujitsu gyorsabb és zökkenőmentesebb átalakulást támogató, legfrissebb munkahelyi, internetes biztonsági és többfelhős működést támogató innovációit. A látogatók személyesen megismerkedhetnek a legújabb szerverekkel, kliensszámítástechhnikai eszközökkel és a legkomplexebb hibrid infrastruktúrák üzemeltetését végző megoldásokkal. A legfrissebb adatközponti megoldásoktól és végfelhasználói eszközöktől kezdve, a szolgáltatásvezérelt többfelhős és iparágspecifikus megoldásokig, a demóközpont sokféle területen inspiráló képet ad a Fujitsu és globális partnerhálózata innovációiról.
A Fujitsu Fórum 60-nál is több interaktív háttérelőadása a különböző iparágak kihívásaival foglalkozik, és valódi esettanulmányokon keresztül mutatja be az új megközelítéseket. A népszerű szakértői beszélgetéseken a résztvevők a Fujitsu és partnerszervezetei témaszakértőivel vitathatják meg a konkrét kihívásokat és lehetőségeket. A több mint 80 ország üzleti és IT-vezetőit összegyűjtő müncheni Fujitsu Fórum egyedülálló lehetőséget kínál a látogatóknak ismereteik bővítésére és a szakmai kapcsolatépítésre.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung partnereivel és szoftverfejlesztőkkel közösen hozza el a jövő technológiáit
- A jövő munkakörnyezetének kialakításán dolgozik a Fujitsu és a Citrix
- A Fujitsu többfelhős internetes biztonsági csomaggal lép piacra
- Mesterséges intelligencia alkalmazása a kis- és közepes vállalkozásokért
- Újabb szervereket mutatott be a Fujitsu
- Action plan, ami segíti a fontos feladatok elvégzését
- Az európai gyártóvállalatok nem tudják eredményesen alkalmazni az okostechnológiákat
- Babakocsikhoz fejleszt intelligens hajtásrendszert a Bosch
- Új biztonságos csatlakozási technológiát mutatott be a Fujitsu
- A Fujitsu startup-akcelerátor programot indít Európában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.