A Fujitsu RunMyProcess összekapcsolja az embereket és a dolgokat

forrás: Prím Online, 2019. november 6. 14:55

A Fujitsu RunMyProcess nagy produktivitású felhőplatform bemutatja a digitális üzleti innovációt és együttműködést támogató, összekapcsolt DigitalSuite Business Fabric ökoszisztémát. Az IoT-eszközök adataihoz zökkenőmentes hozzáférést biztosító DigitalSuite Business Fabric minden eddiginél jobban megkönnyíti a nagyvállalatoknak az új adatforrások eredményes hasznosítását. 

Az IoT-kész eszközök adatai alapján új és nagy jelentőségű összefüggések felismerésére nyílik lehetőség – mind a korábban széles körben nem gyűjthető információknak, mind a már bejáratott folyamatok mélyebb megértésének köszönhetően. Az IoT-eszközök például képesek arra, hogy rögzítsék és a felhőbe küldjék a gyártási folyamat érzékelőinek adatait, ott pedig vizuális képpé alakítsák és irányítópultokon összegezzék őket, majd korai riasztást küldjenek a gépeknél szükséges karbantartásról, proaktívan megelőzve ezzel a meghibásodást.

 

Az így elért információk alapján a vállalatok eredményesen megvizsgálhatják és új értéket teremtve felhasználhatják az általuk gyűjtött adatokat. A DigitalSuite Business Fabric ökoszisztéma célja, hogy észszerűsítse az emberek és a dolgok közötti fontos kapcsolatot. Az ökoszisztémához eddig a Citrix, az IoT.nxt és az Okin Business Process Services csatlakozott partnerként.

 

A Fujitsu szolgáltatásként nyújtott szoftver (SaaS) platformja, a bevált RunMyProcess DigitalSuite központi szerepet játszik abban, hogy a vállalatok össze tudják kapcsolni egymással az embereket és a dolgokat. A platform több digitális terület könnyen felhasználható üzleti folyamatait integrálja. Projektjeinek megvalósítását az Okin Business Process Services támogatja. 

 

Az ökoszisztéma „emberi” oldalát a Citrix biztosítja. A Citrix Workspace révén a dolgozók egységes és rendkívül biztonságos módon, tetszőleges helyszínről férhetnek hozzá minden alkalmazáshoz és a különféle adatforrások tartalmához.

 

A „dolgok” oldalán az IoT.nxt-vel kiépített partnerkapcsolatnak köszönhetően a RunMyProcess DigitalSuite sokféle nagyvállalati alkalmazásba integrálja a különféle eszközök IoT-adatait. Akár nem szabványos protokoll használatával is képes gyűjteni az adatokat, majd azokat felhasználóbarát formátumban megjelenítve fokozza az üzleti folyamatok hatékonyságát.

 

„A Fujitsu RunMyProcess a fontos digitális partnerekkel kiépített kapcsolatrendszeren keresztül segíti a szervezeteket lehetőségeik kiteljesítésében. A DigitalSuite Business Fabric ökoszisztémában saját szakértelmünket és partnereink képességeit kiaknázva tágítjuk a lehetőségek határait, és fejlett eszközökkel segítünk a vállalatoknak a lehető legjobb üzleti eredményeket elérni” – mutatott rá Hiroshi Yazawa, a Fujitsu RunMyProcess vezérigazgatója. 

 

„A Fujitsu és a Citrix partnerkapcsolata magától értetődik, hiszen mindketten emberközpontú szemlélettel igyekszünk kialakítani egy olyan munkastílust, amely a végfelhasználók és az IT számára egyaránt előnyös. A RunMyProcess DigitalSuite platform és a Business Fabric ökoszisztéma zökkenőmentes hozzáférést kínál azokhoz az ütőképes jellemzőkhöz és funkciókhoz, amelyekkel észszerűsíthetőek a megoldások, minimumra szorítható a leállás, és fokozható a dolgozói produktivitás úgy, hogy közben az egyén is szabad kezet kap annak eldöntésében, hol, mikor és milyen eszközön dolgozik. Ennek érdekében nagy örömmel integráljuk a Citrix Workspace megoldást az ökoszisztémába” – nyilatkozta Diane Fanelli, a Citrix globális rendszerintegrátor-partnerekért felelős alelnöke. 

 

„Szinte minden vállalat rendelkezik már IoT-adatokkal, de nem mindannyian képesek teljes mértékben kiaknázni a bennük rejlő értéket. Az eszközadatok lefordításával és rendelkezésre bocsátásával mi pótoljuk ezt a hiányosságot. Az így szerzett információkat a Business Fabric ökoszisztémába táplálva óriási lehetőségek nyílnak meg a gyakorlati hasznosításra. Új megoldások és szolgáltatások fejleszthetők ki, az ügyfelek és a vállalatok pedig új értéket teremthetnek. Ráadásul mindez egyetlen platformon keresztül elérhető” – tette hozzá Jason Bradlee, az IoT-.nxt amerikai operatív vezérigazgató-helyettese. 

 

Az érdeklődők november 6-án és 7-én, a müncheni Fujitsu Forum Europe keretében ismerkedhetnek meg a DigitalSuite Business Fabric ökoszisztémával, az emberek és dolgok egyszerű összekapcsolását támogató képességeivel, és a bizalmi alapokon nyugvó jövő kiépítésében játszott szerepével. A látogatók személyesen tanúi lehetnek annak, hogyan navigálnak a dolgozók az IoT-eszközök világában a konkrét vállalatokra szabott mobil munkafolyamatok segítségével.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Égető problémára ad megoldást a Kulcs-Soft új szolgáltatása

A KKV-k aktuális kihívásait szem előtt tartva, Magyarországon egyedülálló, egyben hiánypótló szolgáltatást indít a Kulcs-Soft. A szoftverfejlesztő cég vállalása, hogy a vállalkozások számára biztosít mindent, ami informatika: rendszergazdai szolgáltatást, informatikai biztonságot és számítástechnikai eszközöket és ügyviteli szoftvereket egy kézből. Nagyvállalati szintű szolgáltatások elérhetőek lesznek a kisvállalkozások számára.

2020. június 3. 19:13

A Fujitsu hatpontos akciótervet dolgozott ki a munkaerő átalakítására

Új akciótervében a Fujitsu hat olyan cselekvési pontot azonosított, amelyek révén a szervezetek túltekinthetnek a COVID-19 világjárvány által megkövetelt azonnali munkaerő-gazdálkodási intézkedésékeken. 

2020. június 3. 14:56

Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését

Az elmúlt két évben NKFI pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét a Clementine, a hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége. A közel 180 millió forintos projekt eredményeként Cassandra rávilágít az ügyfélinterakciók rejtett, de hasznos információtartalmára, racionalizálja a call centerek napi működését, lehetővé teszi a működési és fenntartási költségek csökkentését, hozzájárul az ügyfélszolgálatok által nyújtott szolgáltatás minőségének javításához, támogatja az operátor kollégák szakmai fejlődését, és javítja az ügyfélélményt.

2020. június 3. 12:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás