Saját történetük megosztására bíztatja felhasználóit a Huawei

forrás: Prím Online, 2019. november 29. 09:11

A Huawei legújabb reklámfilmjében és ahhoz kapcsolódóan is arra bátorítja a felhasználókat, hogy osszák meg saját történeteiket mások inspirálására. Azok, akik 2020. január 15 – éjfélig, a kampány weboldalán keresztül elmesélik a saját történetüket, részt vehetnek Michal Woroch kerekesszékes felfedező és utazó webes motivációs előadásán. 

A Huawei induló brand kampánya alkalmából új reklámfilmet készített, melyben négy hőst mutat be: egy balerinát, egy dobost, egy szörföst és egy egyedülálló apát, akik nem adják fel a küzdelmet álmaik megvalósításáért. Legújabb, „Egy történet számít, a Tiéd” nevű kampányában a Huawei a kisfilm alapján arra bíztatja a felhasználókat, hogy bármi is legyen az akadály, sose adják fel az álmaik beteljesítését és az értük való harcolást, ezzel párhuzamosan pedig arra is bátorítja őket, hogy osszák meg saját történeteiket, melyek az akadályok sikeres leküzdéséről szólnak. 

 

Most a magyar felhasználók is csatlakozhatnak a kampányhoz, illetve a hőseihez és elmondhatják saját történetüket. Ehhez a Huawei dedikált honlapján kell megosztaniuk írásaikat és minél többeket kitartásra sarkallniuk. Mivel a személyes történetek elmesélése nem könnyű, ezért a Huawei minden jelentkezőt azzal jutalmaz, hogy meghívja őket Michal Woroch felfedező és utazó online megtekinthető motivációs előadására. Michal, aki elektromos kerekesszékkel kívánja meghódítani a Himaláját, elbeszéli történetét az elé gördülő akadályok ellenére elért eredményeiről.

 

„Tudjuk, hogy rengeteg inspiráló történettel rendelkező ember vesz körbe minket. Ők sosem adják fel, még akkor sem, ha sokan ezt tanácsolják nekik. Tesznek még egy extra lépést, nem számít, mennyire nehéz vagy hány akadállyal találkoznak. Ezeket a történeteket szeretnénk hallani és megosztani, hogy tiszteletünket fejezhessük ki az előtt az attitűd előtt, amit nap mint nap tanusítanak és amivel példával járnak el sokunk számára”, mondta el Trubek Zsuzsa, a Huawei Technologies Hungary, PR managere.

 

A leginspirálóbb történetek a Huawei közösségi média-csatornáin jelennek majd meg a jövő év elején. A történeteket a projekt weboldalán 2020. január 15. éjfélig lehet feltölteni

Kulcsszavak: Huawei kampány

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Tettek hálózatán biztonságban tudhatod azokat, akik igazán fontosak

A Telekom portfóliója új IoT (Internet of Things – a dolgok internete) megoldásokkal bővül, amelyek speciális, kedvező díjcsomagokat és ezekhez tartozó eszközöket tartalmaznak. A Gyerek okosóra megoldás, a Kisállat Radar megoldás, valamint Táska Radar megoldás biztosítják, hogy a Telekom ügyfelek távolról is láthassák hozzátartozóik útját, kapcsolatba léphessenek velük, valamint követhessék házi kedvencük csatangolásait, vagy akár értékeik földrajzi pozícióját. 

2019. december 8. 12:05

Százféle innováció, egy közös szikra

Az áttörő újítások mindig egy korszakalkotó ötlettel kezdődnek. Ahhoz azonban, hogy egy jó elképzelés megszülethessen, és abból sikeres fejlesztés legyen, szükség van a megfelelő és támogató háttérre. Sokszor bele sem gondolunk abba, mi minden járul hozzá egy-egy különleges újításhoz a színfalak mögött. A SUSE számos különféle területen nyújt technológiai támogatást a digitális úttörőknek, az okos városok működtetésétől kezdve a Hold meghódításán és a biztonságos közlekedésen át a rák eddig ismeretlen gyógymódjainak kutatásáig.

2019. december 8. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!

2019. december 3. 18:18

Megtartották Magyarország eddigi legnagyobb informatikai versenyét

2019. november 26. 11:05

Önvezető autós parkolás először Magyarországon!

2019. november 18. 14:23

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07
online sportfogadás