Intelligens adatmozgatás - Ericsson Programozó Bajnokság 9.0

forrás: Prím Online, 2019. november 30. 09:16

Az Ericsson Programozó Bajnokság országos szakmai verseny középiskolásoknak, hallgatóknak és tapasztalt programozóknak (szenior). A 9. alkalommal megrendezett versenyen összesen 130 csapatban 383 fő vett részt, ebből 12 csapatban 36 fő került a döntőbe, 28 különböző oktatási intézményből. A döntősök mindegyike az Ericsson szakmai felvételi tesztjének megírása nélkül lehet ericssonos alkalmazott. 

 

  • A 9. Ericsson Programozó Bajnokság nyertese az Ace-v3 csapata (Jankó Júlia, Schlepp Krisztián, Szeteli Ádám)
  • Második a Delphi Forever (Paál Gergely, Virág István, Wágner János), a harmadik helyezett a Wololo csapata (Koncz Levente, Mártonka Zoltán, Szabó Máté)
  • Az első helyezettek stockholmi hétvégét nyertek, Ericsson Studio látogatással együtt, a második csapat tagjai fejhallgatókkal, a harmadikok egy-egypowerbankkel térhettek haza, a Női különdíj pedig egy okosóra volt

 

 

Az idei verseny a Quarry játék adaptációjára épült, amely egy igen népszerű, sokak által ismert játék programozói körökben. A csapatok egymás ellen játszottak, és a saját routerüktől mindkét irányba adatokat kellett eljuttatniuk a másik csapat routeréig, illetve vissza. Az úton egyre több akadállyal szembesültek – ezeket kellett úgy elkerülniük, hogy biztosítsák az adat szabad mozgását, azok továbbítását.

 

A jövőben több milliárd, eszköz kapcsolódik egyidejűleg hálózatba (Internet of Things, IoT). Az IoT azonban nemcsak több milliárd eszköz egyidejű kommunikációját teszi lehetővé, hanem az üzleti folyamatok automatizálásához szükséges, rendkívül nagy adatmennyiségből fakadó előnyök kiaknázását is. Ezért volt olyan játék az idei bajnokság témája, amelyben az adatok hatékony továbbítása adta a megmérettetés alapját.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Tettek hálózatán biztonságban tudhatod azokat, akik igazán fontosak

A Telekom portfóliója új IoT (Internet of Things – a dolgok internete) megoldásokkal bővül, amelyek speciális, kedvező díjcsomagokat és ezekhez tartozó eszközöket tartalmaznak. A Gyerek okosóra megoldás, a Kisállat Radar megoldás, valamint Táska Radar megoldás biztosítják, hogy a Telekom ügyfelek távolról is láthassák hozzátartozóik útját, kapcsolatba léphessenek velük, valamint követhessék házi kedvencük csatangolásait, vagy akár értékeik földrajzi pozícióját. 

2019. december 8. 12:05

Százféle innováció, egy közös szikra

Az áttörő újítások mindig egy korszakalkotó ötlettel kezdődnek. Ahhoz azonban, hogy egy jó elképzelés megszülethessen, és abból sikeres fejlesztés legyen, szükség van a megfelelő és támogató háttérre. Sokszor bele sem gondolunk abba, mi minden járul hozzá egy-egy különleges újításhoz a színfalak mögött. A SUSE számos különféle területen nyújt technológiai támogatást a digitális úttörőknek, az okos városok működtetésétől kezdve a Hold meghódításán és a biztonságos közlekedésen át a rák eddig ismeretlen gyógymódjainak kutatásáig.

2019. december 8. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!

2019. december 3. 18:18

Megtartották Magyarország eddigi legnagyobb informatikai versenyét

2019. november 26. 11:05

Önvezető autós parkolás először Magyarországon!

2019. november 18. 14:23

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07
online sportfogadás