Online játékvásárlási Black Friday rekordok, érdekes trendek
A JátékNet.hu webáruháznál az év legforgalmasabb időszaka a tél: a Black Friday napjai, az adventi hétvégék és az Ország Játéka verseny. Magyarország legnagyobb gyermekjáték webáruházának vasárnap zárult Black Weekend akciója során, csütörtök és vasárnap között közel 25 000 rendelés érkezett és 95 000 darab játékot adtak el. Ezalatt összesen 82,9 millió forint kedvezményhez jutottak a vásárlók, az összes rendelés eredeti és akciós ára közötti különbséget tekintve. Ennek a négy napnak a forgalma 30 százalékkal magasabb lett, mint az első negyedéves teljes forgalom volt, illetve több, mint 16 százalékos forgalomnövekedést értek el az előző év azonos időszakához képest. A JátékNet.hu szerint a Black Friday hétvégi forgalmának a háromszorosa várható decemberben.
Black Friday legek a JátékNet.hu webáruháznál:
- A legnagyobb összegű rendelés: 450 810 forint (egy ügyvédi irodából).
- A legkisebb összegű rendelés: 53 forint (Mikulás zacskó).
- A legnagyobb kedvezményt elérő vásárló: 127 199 forinttal járt jobban.
- A leggyorsabb vásárló csütörtök 0 óra 0 perc 6 másodperckor adta le a rendelését, a legügyesebb pedig vasárnap éjszaka 23 óra 59 perc 59 másodperckor.
A JátékNet.hu prognózisa szerint az idei karácsony legnépszerűbb termékei a következők lesznek: a klasszikus játékok közül a Barbie és a Fisher-Price bébijátékok, a társasjátékok terén továbbra is hódít az Activity, a Gazdálkodj okosan és a Monopoly. Az interaktív társasok köréből az Igaz vagy Hamis? és az Igaz vagy Hamis? Junior már 2 éve tarolnak, ezekre láthatóan idén is hasonlóan nagy az igény. A szerepjátékok kellékei – pl. a kiskonyha vagy a barkácsszettek – idén is erős forgalomra számíthatnak, valamint a kreatív játék kategóriában egyre nagyobb a kereslet a nemrégiben debütált Tybo batikoló készlet iránt. Ami pedig egész évre igaz, de a főszezonjukat mégiscsak karácsonykor élik, azok a tűzoltós játékok – márkától, ártól függetlenül. Az interaktív állatkákat is egyre többen keresik, közülük az idei karácsony legnagyobb meglepetése Betsy nyuszi, ami a kommentelők szerint már most a kislányok kedvence, ami ugyanúgy viselkedik, mint az igazi társa.
A JátékNet.hu webáruház játéksztárjai 2019 karácsonyán:
- Kétnyelvű intelligens asztalka (Fisher-Price)
- Igaz vagy Hamis? Junior (társasjáték)
- BeatBo vonat (Fisher-Price)
- Barbie: tengerparti álomház
- Betsy nyuszi (Club Petz)
- Barbie: álomrepülő
- Monopoly Junior, többféle
- Igaz vagy Hamis? (társasjáték)
- So Bomb! Fürdőgolyó gyár (Canal Toys)
- Kamu detektor társasjáték
Kapcsolódó cikkek
- Online és az üzletekben is elérhető kedvezményekkel indult a Black Week a Telenornál
- A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t
- Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek
- Árukereső.hu – GKI: idén közel 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra
- Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- Ilyen volt az idei eMAG Black Friday
- Új Black Friday csalási módszerek
- Euronics-GKI Digital: elhúzódik az idei Black Friday
- Még mindig kihívás a karácsony az e-kiskereskedelemben
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
Amíg a nemzetközi kereskedelem 19 százaléka zajlik jelenleg elektronikus csatornákon, addig ez az arány hazánkban csak 10% körül van, így a piaci szereplők számára jelentős potenciál van a fejlődésre. - hangsúlyozta Mészáros Ádám, a DHL Express Magyarország vezérigazgatója a hazai webshopok számára könnyedén elérhető határon túli piacok nyújtotta lehetőségekről tartott nyitó előadásában az idén második alkalommal megrendezésre kerülő Future Trade konferencián.
Négyszer annyian rendelnek házhoz a kedvenceknek
Ha online bevásárlásról van szó, már nemcsak magunkról, hanem a kisállatainkról is minél gyorsabban szeretnénk gondoskodni. Az állateledel-rendelések egyre népszerűbbek a foodpandán: a platformon keresztül egyre több üzleti partnertől lehet rendelni a kedvenceknek, a cég saját élelmiszerüzleteiben, a panda marketekben pedig megnégyszereződött az elmúlt évben az állatoknak vásárlók száma.
Ezentúl a KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra
A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.
Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
Év Gyára 2021 díjat nyert a Bridgestone Tatabánya a „Legjobb menedzsment folyamatok” kategóriában. A vállalat az elmúlt években számos elismeréssel gazdagodott, például elnyerte az Év beszállítója címet, a Családbarát Munkahely elismerést, Topolcsik Melinda, ügyvezető igazgató pedig a nagyvállalati szektorban harmadik helyezést ért el „Az év cégvezetője” versenyen.