Az ABB robotjai segítenek ünnepi hangulatot varázsolni New Yorkban

forrás: Prím Online, 2019. december 20. 09:15

Kevés ünnepi dekoráció versenyezhet a New York-i Bloomingdale’s áruházláncéval. A kiskereskedelmi lánc minden évben jól kidolgozott, új ötletekkel és interaktív elemekkel kápráztatja el a vásárlóit. Ez évben az ABB 12 robotja öltözteti díszbe az áruház kirakatait, ráirányítva a figyelmet a robotikában és az automatizálási technológiában rejlő lehetőségekre, amelyekkel forradalmasítható a vásárlásösztönző látványtervezés, és még dinamikusabbá tehető a vásárlási élmény. 

Az ABB robotjai arról híresek, hogy a legfejlettebb technológiai színvonalat képviselik, és ipari környezetben együtt tudnak dolgozni az emberekkel. Ezek a robotok azonban sokkal több feladatra is alkalmazhatók. Az ABB robotok ezekben a napokban, New Yorkban, a metropolisz egyik legikonikusabb áruházban, a Bloomingdale’s-ben köszöntik a vásárlókat, így varázsolva a karácsonyi bevásárlást még szórakoztatóbbá és vidámabbá.      

 

Az ABB négy darab, hattengelyes IRB 120 típusú robotja most azon a közös feladaton dolgozik, hogy egy hatalmas karácsonyfa ágait 20 törékeny aranydísszel díszítse fel. A másik kirakatban négy IRB 1200-as robot alkotta kvartett réz csörgőkön, tamburinon, harangjátékon és egy futurisztikus digitális xilofonon karácsonyi dallamokat játszik. Az utcán nézelődő vásárlók három karácsonyi dal közül választhatnak, és a bátrabbak részt vehetnek egy kis karaokéban is. Az énekes kedvű vevők a dalok szövegét a négy IRB 120-as robot karjára erősített három mozgó, 38”-os, grafikus RoboScreens-en követhetik.    

 

Bent, a Bloomingdale’s áruházban, YuMi, az ABB kétkarú, kollaboratív, azaz együttműködő robotja mutatja be a legújabb Nespresso terméket, és különféle kávékkal kínálja a betérő vásárlókat.  A vásárlók közvetlenül kapcsolatba léphetnek YuMi-val, az emberek melletti biztonságos munkavégzésre tervezett robottal. A kávét kínáló robot egyedülálló vásárlási élményt nyújt, és lehetővé teszi, hogy a vásárlók működés közben ismerhessék meg a Nespresso új termékét. Műveleti pontosságának és mozgékonyságának köszönhetően YuMi automatizálja a kávéfőzés teljes folyamatát, a kiválasztott kávékapszula kezelésétől és betöltésétől a forró ital felszolgálásán át az elhasznált kapszula újrahasznosítását biztosító elhelyezéséig. 

 

 

„Nagy örömünkre szolgál, hogy részt vehetünk a New York-i karácsonyi vásár megnyitójának számító nevezetes eseményen. Arra is büszkék vagyunk, hogy ünnepi hangulatot teremtünk a Bloomingdale’s vásárlói számára, akiknek bemutathatjuk, hogy a robotika és az automatizálási technológia miként képes magasabb szintre emelni a vásárlás élményét,” - nyilatkozta Marc Segura, az ABB Service Robotics vezetője. „A Bloomingdale’s-ben tartott bemutatókkal azt kívánjuk demonstrálni, hogy a robotika miként teheti a vizuális vásárlásösztönző látványtervezést dinamikusabbá és vonzóbbá. A jövőben a kiskereskedelmi üzletek a robotika segítségével innovatív, a vásárlókkal interakcióba lépő médiumokat hozhatnak létre, bemutathatják termékeiket, és az árusítóhelyeken sokkal jobban felkelthetik a vásárlók figyelmét, mint a hagyományos, statikus áruházi kirakatok.”               

 

A Bloomingdale’s-be telepített robotokat az ABB US Robotics Auburn Hillsben, Michigan államban lévő központjában szakemberek felügyelik a nap 24 órájában,az ABB Ability Connected Services rendszerén keresztül.  A fejlett rendszer távfelügyeletet végez, és elemzi a közvetlenül a robotoktól érkező adatokat, segítségével az ABB szakemberei meghatározzák, és már a kialakulásuk előtt felkészülhetnek a váratlan leállásokhoz vezető esetleges problémák elkerülésére.    

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Fujitsu hatpontos akciótervet dolgozott ki a munkaerő átalakítására

Új akciótervében a Fujitsu hat olyan cselekvési pontot azonosított, amelyek révén a szervezetek túltekinthetnek a COVID-19 világjárvány által megkövetelt azonnali munkaerő-gazdálkodási intézkedésékeken. 

2020. június 3. 14:56

Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését

Az elmúlt két évben NKFI pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét a Clementine, a hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége. A közel 180 millió forintos projekt eredményeként Cassandra rávilágít az ügyfélinterakciók rejtett, de hasznos információtartalmára, racionalizálja a call centerek napi működését, lehetővé teszi a működési és fenntartási költségek csökkentését, hozzájárul az ügyfélszolgálatok által nyújtott szolgáltatás minőségének javításához, támogatja az operátor kollégák szakmai fejlődését, és javítja az ügyfélélményt.

2020. június 3. 12:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás