2020-as Panasonic televíziók a Netflix ajánlásával

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 3. 18:24

A Panasonic bejelentette, hogy 2020-as OLED és LCD televízióinak többsége, egészen a HX800 modellekig rendelkezik a Netflix Recommended TV ajánlással. 

A Netflix Recommended TV minősítés egy teljesítményt, felhasználóbarát kezelést és egyéb funkciókat felmérő, alapos vizsgálat eredménye, és célja, hogy segítsen a vásárlóknak olyan televíziót választani, amely a legjobban képes átadni a Netflix-élményt.

 

 

A filmrajongók számára tehát egy Panasonic televízió a legjobb választás hiszen azon kevés televíziók közé tartozik, amelyek nem csupán Netflix Recommended TV ajánlással rendelkeznek, de támogatják a Netflix Calibrated Mode funkciót is, amely úgy konfigurálja a televízió képernyőjét, ahogyan az utómunkálatok során a filmalkotók konfigurálják saját monitoraikat, hogy a filmstúdiók képminősége beköltözhessen az ön nappalijába is.

 

 

Netflix Recommended TV ajánlással rendelkező Panasonic televíziók:

OLED televíziók              LCD televíziók

HZ2000 sorozat                HX940 sorozat

HZ1500 sorozat                HX900 sorozat

HZ1000 sorozat                HX800 sorozat

 

Netflix Calibrated TV funkciót támogató Panasonic televíziók:

OLED televíziók

HZ2000 sorozat

HZ1500 sorozat

HZ1000 sorozat

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Felszállóágban várja a Kékszalagot a „válságálló” vitorlázás

Alig több mint egy hét múlva kezdődik a hazai vitorlásszezon csúcseseménye, az 54. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj. A szervezők mintegy 600 hajóra és 3000 körüli indulóra számítanak, akik között egyre nagyobb arányban vannak azok, akik a versenyzés helyett az élményért vágnak neki a tókerülésnek. Mindez nem meglepő, hiszen az új aranykorát élő Balatonon az utóbbi években csak a kikötőhelyek száma szabott határt a hobbivitorlázás bővülésének. A szakértő szerint pedig a gazdaság felett gyülekező fellegek sem hoznak majd jelentős visszaesést ilyen téren.

2022. július 5. 18:42

Új ajánlatokkal jelentezik a Telekom

Vajon hogyan tudnánk még elégedettebbé tenni az ügyfeleinket és még magasabb minőségű szolgáltatást, vagy terméket biztosítani nekik? – teszi fel a legtöbb cégvezető a kérdést, legyen szó akár most induló, akár több éve jól működő vállalkozásról. Miközben a fejlesztés és a fejlődés vállalkozásonként mást és mást jelent, a digitális megoldások szerepe mindenhol és minden ponton ugyanúgy felértékelődött, kulcsfontosságúvá vált: a Telekom most arra vállalkozik, hogy egy online követhető „átalakító show” segítségével megmutassa, hogyan járul hozzá a digitalizáció a vállalkozások fejlődéséhez, amit a Telekom új üzleti ajánlatokkal és megoldásokkal is támogat.

2022. július 5. 17:01

Elérhetővé tette a Profession.hu a cégekről szóló munkavállalói értékeléseket

Az elmúlt hónapok során az álláskeresőknek lehetőségük nyílt jelenlegi vagy korábbi munkahelyük minősítésére a Profession.hu felületén, amelynek eredményeként összeállt egy olyan céges értékeléseket tartalmazó oldal, ahol a legtöbb magyar vállalat megtalálható. Már 2 600 olyan munkahely szerepel az adatbázisban, amely legalább 3 különböző felhasználótól kapott visszajelzést. Az álláskeresési portál célja olyan, munkaadói moderálás nélkül közvetített értékelések közzététele, amelyek valós munkavállalóktól származnak; a véleményezők kilétét megőrzik – a felületen név nélkül lehet pontozni.

2022. július 5. 15:26

Azon dolgozik egy magyar, hogy mudi, puli és border collie LEGO figura is készüljön

Különleges játék kutyafuttatót és új kutya figurákat is tervezett egy fiatal magyar formatervező mérnök. Szalay Péternek tízezer támogatói szavazatra lenne szüksége ahhoz, hogy megvalósíthassa gyermekkori álmát és igazi LEGO tervező legyen. Fotón mutatjuk a különleges játék látványterveit.

2022. július 5. 13:58

Túl a százezren az okoseszközzel fizetők száma a K&H-nál

Átléptek egy határt a K&H-sok: májusban már 100 ezer felett volt az okoseszközzel fizetők száma, ami majdnem háromszorosa az egy évvel korábbinak. A vásárlások száma ennek köszönhetően masszív emelkedést mutat, az Apple Pay-hez, Google Pay-hez, Xiaomi Pay-hez és Garmin Pay-hez köthető tranzakciók száma 18 százalékkal nőtt áprilishoz képest. Az Apple Pay- és Google Pay-forgalom pedig éves szinten 150, illetve 883 százalékkal nőtt. A K&H-sok az országos bővülést is felülmúlták, az első negyedévben 302 százalékkal több alkalommal 292 százalékkal nagyobb összeget költöttek, mint egy évvel korábban, ehhez képest a teljes piac 158 és 177 százalékkal bővül. 

2022. július 5. 12:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új vezető a Microsoft Magyarország élén

2022. július 1. 11:16

A hatás mechanizmusát keresik az IVSZ MENTA 2022 előadói

2022. június 30. 12:40

Az ESET új, hálózati szintű megoldást kínál a távközlési és internetszolgáltatók számára

2022. június 23. 11:24

A raktár nélküli webshopoké a jövő

2022. június 19. 13:24