Az Infosys segítségével digitalizálja szolgáltatásait a GEFCO

forrás: Prím Online, 2020. január 19. 13:13

Az Infosys, az újgenerációs digitális szolgáltatások globális vezetője, partnerségre lép a GEFCO-val, az autóipari logisztika európai vezetőjével és a globális multimodális ellátási lánc szakértőjével, annak érdekében, hogy a következő öt évben támogassa a cég digitális átalakítását.

Az Infosys, a GEFCO kulcsfontosságú üzleti és technológiai partnereként fogja segíteni a csoport újgenerációs üzleti alkalmazás-menedzsment szolgáltatásainak átalakítását. Az Infosys biztosítja Live Enterprise Suite megoldását, hogy ezzel is elősegítse a GEFCO digitális evolúcióját. Ez új képességekkel ruházza fel az ellátási láncot, amelyek biztosítják az információk valós idejű kinyerését és feldolgozását, és célzott visszajelzéseket hoznak létre annak érdekében, hogy segítsék a GEFCO hatékony és intelligens válaszait a teljes értékláncon átívelően. A végső cél az, hogy mindez támogassa a GEFCO-t a versenyképességét biztosító fenntartható megoldások létrehozásában és folyamatosan növelje szolgáltatásinak értékét ügyfelei számára.

 

 

Jean-Luc Galzi, a GEFCO informatikai igazgatója az együttműködés kapcsán kifejtette: „Örülünk, hogy a digitális átalakulás útjára lépünk az Infosys-szal. A digitális innováció az ellátási lánc ágazatában kulcsfontosságú, új partneri együttműködésünk segít erősíteni a GEFCO szakértelmét és értéket teremt ügyfeleink számára.”

 

 

„Nagyra értékeljük a GEFCO bizalmát és elköteleződését abban, hogy velünk partnerségben lép a digitális megújulás útjára. Közös vízióval rendelkezünk „a lehetőségek kihasználásának művészetéről” és alkalmazni fogjuk a Live Enterprise megközelítésünket annak érdekében, hogy a GEFCO egy új teljesítményszintre léphessen és tovább erősítse piacvezető pozícióját” - kommentálta az együttműködést Karmesh Vaswani, az Infosys ügyvezető alelnöke és globális kiskereskedelmi üzletágának vezetője.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A chatbot a cégvezető legjobb barátja

Employer branding, onboarding, HR-applikációk – divatos és gyakran puffogtatott kifejezések nem csak a toborzók és kommunikációs szakemberek, de a cégvezetők körében is. Mindeközben kevés vállalatot jellemez tudatosság a HR-stratégiát, a toborzásra fordított erőforrásokat és a járulékos költségeket tekintve, holott egy új kolléga kiválasztása átlagosan 50 napba és közel 1,2 millió forintba kerül a cégeknek. A kihívás és a verseny óriási, de a technológia ebben is partner: mesterséges intelligenciával a toborzásra fordított idő és a költségek is jelentősen csökkenthetők, így minden cégnek érdemes újragondolnia a hagyományos kiválasztási folyamatokat és eszközöket.

2020. február 26. 10:03

A világ egyik legjelentősebb befektetési eseményén vett részt a magyar startup delegáció

A Startup Campus a HEPA törökországi irodája és az Isztambuli Magyar Főkonzulátus együttműködésében háromnapos törökországi üzleti túrát szervezett állami, egyetemi és vállalati partnerek, valamint három magyar startup számára. A startupok a világ egyik legjelentősebb befektetői konferenciáján, a World Business Angel Forum-on (WBAF) pitchelhettek, a Startup Campus pedig egyetértési megállapodást írt alá a török Hackquartersszel. 

2020. február 25. 16:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

2020. február 25. 13:40

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33
online sportfogadás