Az ABB és a Porsche együttműködésre lép az e-mobilitás piacán

forrás: Prím Online, 2020. február 10. 11:49

Az ABB, vezető ipari technológiai vállalat a Porsche autógyárral közösen jelentette be új, exkluzív partnerségi együttműködését az e-mobilitás fejlesztése területén. A többszintű megállapodás részeként az ABB a TAG Heuer Porsche Formula E csapat hivatalos támogatójává válik. A Porsche Motorsport idén az első versenyévét tölti az ABB FIA Formula E bajnokságban, az ABB pedig harmadik éve működik közre névadó partnerként az első teljesen elektromos üzemű világverseny-sorozatban.

A bejelentésre az ABB FIA Formula E bajnokság hatodik szezonjának harmadik futama előtt került sor a chilei Santiagóban, az ABB elnök-vezérigazgatója, Peter Voser, a Porsche AG kutatás-fejlesztési igazgatótanácsának tagja, Michael Steiner, valamint a Porsche Motorsport alelnöke, Fritz Enzinger jelenlétében. Voser, Steiner és Enzinger később hivatalosan leleplezték a legújabb Porsche versenyautót, mely elöl és hátul az ABB jól ismert logóját viseli.

 

 

„Az ABB egy világcég, és az elektromos gyorstöltők terén piacvezető. Nagy örömünkre szolgál, hogy mostantól egy ilyen vállalat kiemelt partnerünk lehet, és a jövőben támogat bennünket ügyfeleink e-mobilitási igényeinek kielégítésében” – mondta Michael Steiner. „Mindez további hangsúlyt ad a Porsche Mission E stratégiájának, melynek része egy 6 milliárd eurós e-mobilitás befektetés 2022-ig.”

 

„Az ABB FIA Formula E bajnokság több, mint pusztán verseny – elektromos mobilitási technológiáink próbaterepeként is működik, hozzájárulva szénlábnyomunk csökkentéséhez és egy tisztább világhoz” – mondta Voser. „És ki lehet ebben jobb partner, mint a Porsche, amely az autóipar ikonikus prémiummárkájának számít? Együtt biztosan előmozdítjuk majd az elektromos mobilitás fejlődését.”

 

Az ABB és a Porsche megegyeztek gyorstöltők telepítéséről a Porsche Központokban és egyéb középületeknél Japánban. Az első így telepített rendszer várhatóan 2020 közepén áll üzembe. Emellett az ABB Formula E svájci nagykövete, Simona De Silvestro került a TAG Heuer Porsche Formula E csapat teszt- és fejlesztő pilótaülésébe.

 

 

Balról jobbra: Peter Voser (elnök-vezérigazgató, ABB), Michael Steiner (kutatás-fejlesztési igazgatósági tag, Porsche AG)

 

Balról jobbra: Fritz Enzinger (alelnök, Porsche Motorsport), Andre Lotterer (pilóta), Simona de Silvestro (teszt- és tartalék pilóta, ABB nagykövet), Neel Jani (pilóta), Peter Voser (elnök-vezérigazgató, ABB) 

 

Balról jobbra: Andre Lotterer (pilóta), Simona de Silvestro (teszt- és tartalék pilóta, ABB nagykövet), Neel Jani (pilóta)

 

Az ABB Formula E egyre növekvő globális elterjedése kiváló terep az innovatív technológiák bemutatására, amely egyben a siker kulcsa is a motorsport e fenntartható formájának. Az ABB FIA Formula E bajnokság hatodik évadában 24 kiváló versenyző küzd egymással második generációs versenyautókban, összesen 10 globális autógyártó képviseletében. A verseny új helyszínei között szerepel a dél-koreai Szöul és az indonéziai Jakarta is. Az ABB globális vezetővé vált az elektromos autók DC gyorstöltő rendszereinek piacán, eddig több mint 13 000 DC gyorstöltőt értékesített több mint 80 országban világszerte.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09