A kiskereskedelmi vállalatok minden IT-igényét képes kielégíteni a Fujitsu

forrás: Prím Online, 2020. február 22. 12:33

A Fujitsu bemutatta a kiskereskedelmi folyamat minden lépését lefedő, egyedülállóan gazdag kínálatát a világ legnagyobb kiskereskedelmi szakvásárán, a németországi Düsseldorfban megrendezett EuroShop 2020-on.

A kiskereskedelmi iparág globális rendezvényén a Fujitsu hangsúlyozza, hogy a piaci szereplők közül továbbra is egyedüliként képes kiszolgálni a kiskereskedelmi vállalatok minden igényét az alapvető IT-gerincinfrastruktúrától és szolgáltatásoktól kezdve a boltüzemeltetési alkalmazásokon át az eladótéri megoldásokig. Egyedülállóan széles informatikai megoldás- és szolgáltatáskínálata révén a Fujitsu a kiskeresekdelmi folyamat minden lépésnél képes új alapokra helyezni a teljesítményt és javítani a vásárlói élményt, a kiskereskedelmi működést kiszolgáló digitális alaptechnológiáknál éppúgy, mint a vevőoldali digitalizációs projektekben. 

 

A Fujitsu főbb újdonságai:

  • A Fujitsu kvantumtechnológia által inspirált kiskereskedelmi optimalizációs megoldása: A Fujitsu kvantumtechnológia által inspirált Digital Annealer rendszere kvantumalgoritmusok segítségével kínál áttörő jelentőségű, gazdaságos, hatékony szolgáltatásfejlesztő megoldásokat a kiskereskedelmi környezetben. Lehetővé teszi többek között a „quantum annealing” algoritmusok alkalmazását olyan, korábban megoldhatatlan kihívásokra, mint például az „utazó ügynök” problémája. Ily módon elősegíti az optimális útvonalak meghatározását a logisztika, a raktári komissiózás vagy éppen a kiskereskedelmi helykiosztás terén, és segít megoldani a „best fit” problémát, azaz megtalálni az elhelyezés és az ár optimális kombinációját a szállítási logisztika és a polci kihelyezés területén.
  • „Store Operations Cockpit”: A kiskereskedelmi helyszín különböző pontjain elhelyezett érzékelők összekapcsolásával és ezen keresztül az adatok állandó gyűjtésével és elemzésével optimalizálja az üzletekben zajló folyamatokat. A Bosch technológiájával ötvözve képes az energiapazarlás azonosítására és a bolti személyzet munkaterhelésének csökkentésére.
  • Szállítói portálok: A vásárlói viselkedéssel kapcsolatos felismerések kiskereskedők és szállítók közötti megosztása kulcsfontosságú a növekedés szempontjából. A Fujitsu bemutatta legújabb módszereit az olyan szállítói portálok létrehozására és kezelésére, amelyek segítségével átalakítható a kiskereskedelmi vállalat és beszállítói közötti értéklánc, javítható az ügyfélelégedettség és növelhető az árbevétel. 
  • A Fujitsu „Mosiac” pénztármegoldásai: Az önkiszolgáló és a hagyományos pénztár közötti egyszerű váltás révén dinamikus létszámgazdálkodást tesznek lehetővé, igazodva az adott üzleti viszonyaihoz és az ügyfélkiszolgálás fejlesztésének igényéhez. Megelőzik a számolási hibákat, megszüntetik a belső veszteséget, és a készpénzkezelés támogatásával mérséklik a költségeket. 

 

A kiállítás látogatói találkozhattak a Fujitsu kiváló partnereivel, a Connencted Retail ökoszisztéma tagjaival is. A Connected Retail kezdeményezés arra a felismerése épül, hogy a kiskereskedelmi szereplőknek gyorsan kell reagálniuk a vásárlók radikálisan változó elvárásaira és igényeire, ha relevánsak és versenyképesek kívánnak maradni a piacon. A Fujitsu nemrég kiskereskedelmi stratégáknak szánt, gondolatébresztő tanulmányban foglalta össze nézeteit, „A Fujitsu felismerései a jövőre nézve – Digitális átalakulás a kiskereskedelemben” (Future Insights – Digital Transformation in Retail) címmel.

 

A tanulmány azzal érvel, hogy a társadalom fejlődésével a tömegpiaci kiskereskedelem több alapfeltételezése is megdől. 2030-ra a kiskereskedelmi vállalatoknak a fogyasztók hat – eltérő értékrendű és időként változó viselkedésű – generációjának igényeire kell egyidejűleg reagálniuk. Az új környezetben azok a piaci szereplők lesznek sikeresek, akik képesek felismerni és kezeIni vásárlóik megbízhatósággal és társadalmi felelősséggel kapcsolatos aggodalmait.

 

„A EuroShop 2020 szakvásáron hangsúlyozzuk, hogy továbbra is a Fujitsu az egyetlen, valóban komplett kiskereskedelmi megoldásokat és szolgáltatásokat nyújtó szállító a piacon. Áttörő innovációink, köztük a kvantumtechnológia által inspirált kiskereskedelmi optimalizációs rendszer, a Store Operations Cockpit és a szállítói portálmegoldások mellett azt is ismertetjük, milyen előnyöket ígér Connected Retail jövőképünk a kiskereskedelmi szektor számára. Az általunk kínált keretrendszerrel a kiskereskedelmi vállalatok hosszú távon is eredményes, stratégiai szemlélettel reagálhatnak napjaink kihívásaira. Azok, akik nem ismerik fel az átalakulás szükségszerűségét, fokozatosan kiszorulnak majd a piacról, és többé nem tudják visszaszerezni elvesztett hitelességüket és részesedésüket” – nyilatkozta Ralf Schienke, a Fujitsu Central Europe kiskereskedelmi és vendéglátóipari ügyfelekért felelős vezetője.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A magyar 3D nyomtató is felveszi a harcot a koronavírussal

A koronavírus elleni harc világszerte jelentős erőket mozgatott meg, 3D csoportok alakultak, hogy orvosi eszközöket, alkatrészeket, védő felszereléseket gyártsanak a kórházaknak. A magyar 3D nyomtató is beszállt ezekbe a folyamatokba, hogy a lehető leghamarabb a hazai orvosok és önkormányzatok segítségére siessen. A CraftUnique Kft. éppen ezért 3D nyomtatott arcvédő pajzsokat és ajtónyitó segédeszközöket – tenyér használata nélkül használható – adományoz több intézménynek.

2020. március 30. 16:21

A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport

A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Virgo csoport iparági kutatásából. Az eredmények szerint az üzemeltetők számára legfontosabb szempont a webshop működésének gyorsasága, valamint jelentős igény van a magyar nyelvű terméktámogatásra.

2020. március 30. 11:27

A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

Sokat változott a környezet, sokat változtak a gazdasági kilátások és még többet változott a marketingkommunikációs szakma szerepe és súlypontja az utóbbi alig két hét leforgása alatt. Hatalmas szervezési, üzleti és szakmai feladatcsomagot kaptak a szervezetek, amelyet tudatosan kell menedzselniük. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői szerint jelen körülmények között a marketingszakma kiemelt felelőssége éppen abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot.

2020. március 30. 10:16

Online feladatbankkal segíti az informatika érettségire készülő diákokat a Neumann Társaság

Internetes feladatbankkal segíti a Neumann Társaság és ELTE IK a programozás érettségire készülő diákok, illetve az őket felkészítő tanárok munkáját. A Mester.inf.elte.hu című honlap adatbázisa a 2005 és 2017 közötti összes közismereti emelt és szakmai programozás érettségi feladatot tartalmazza. Az oldalra a diákok hat különböző programnyelven feltölthetik a kódjukat, a szerver pedig automatikusan kiértékeli a munkájukat. A rendszerben a tanárok nyomon követhetik diákjaik tevékenységét.

2020. március 30. 09:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11

Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól

2020. március 15. 11:53
online sportfogadás