Magyar fejlesztésű rendszerekkel készül Amerika a szuperkeddre
Egy magyar fejlesztőcsapat, a Cheppers segíti az Egyesült Államokban az előválasztás egyik legfontosabb napjára, az úgynevezett szuperkeddre eső rendezvények gördülékeny lebonyolítását, amelyek során eldőlhet a demokrata párti elnökjelöltség kérdése is. A hazai cég által optimalizált felhő alapú infrastruktúra segít az online platformokat ilyenkor érő, kiugró terhelés kezelésében, illetve az esetleges támadások kivédésében. A Cheppers a League of Women Voters választójogi szervezet megbízására dolgozik a szoftveres infrastruktúrájuk fejlesztésén.
A szuperkedd egy kitüntetett nap az előválasztási versenyben, ekkor ugyanis a demokrata párti jelöltállító gyűlés delegáltjainak akár harmada is mandátumot kaphat. Március 3-án nagyszámú szavazó járul az urnákhoz az USA több államában egyszerre, így a háttérben működő online platformokat jelentős terhelés éri.
A League of Women Voters – amerika egyik legnagyobb, női szavazókat képviselő és mobilizáló - nonprofit szervezet kérte fel a Chepperst, hogy készítse fel a Drupal keretrendszerre épülő platformot az extrém terhelésre. Az előválasztási rendezvények koordinálásáért felelős intranet rendszer mögöttes infrastruktúráját az Amazon Web Services (AWS) biztosítja. A magyar csapat optimalizálta a Drupal rendszer és az Amazon felhőalapú megoldásának működését, illetve továbbfejlesztette az infrastruktúrát, hogy elkerüljék az elmúlt években a szavazókörökben tapasztalt túlterheléses hibákat, illetve leállásokat. Az elmúlt időszakban támadások is érték az oldalt, ezért a Cheppers felkészült ezek kivédésére is.
„Nagy öröm számunkra, hogy újabb jelentős nemzetközi projektnek lehetünk részesei. A Super Tuesday-en használt Drupal rendszer fejlesztése komoly kihívást jelentett számunkra, hiszen kiemelten fontos, hogy az intranet hibátlanul működjön a mozgósítás napján. Az elmúlt hetekben a rendszert több túlterheléses tesztnek is alávetették, amelyeken mind jól szerepelt, így büszkén mondhatom, készen állunk.” – mondta el Oroszvári Péter, a Cheppers Zrt. alapító-vezérigazgatója.
A hazai alapítású Cheppers évekkel ezelőtt megkezdte a nemzetközi terjeszkedést, az USA-ban is számos partnerrel rendelkezik. A vállalat ügyfelei között megtalálható az ország legelismertebb egyetemeit tömörítő Ivy League-be tartozó Harvard és Princeton is. A tengerentúli ügyfélkör és az USA-ban népszerű Drupal rendszerek fejlesztésében és üzemeltetésében szerzett komoly tapasztalat miatt nyerte el a Cheppers a megtisztelő megbízást.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar tudást az agrotechnikába
- Mobiltávközlési eszközöket gyártó üzemet létesít a Huawei Franciaországban
- Progmatic Academy üzletrészt vásárol a Kulcs-Soft
- A chatbot a cégvezető legjobb barátja
- Az ABB támogatja az ázsiai csendes-óceáni térség tisztaenergia-projektjét
- Bizalomra épülő jövő építése a technológia erejével
- A Samsung partnereivel és szoftverfejlesztőkkel közösen hozza el a jövő technológiáit
- Mesterséges intelligencia alkalmazása a kis- és közepes vállalkozásokért
- Action plan, ami segíti a fontos feladatok elvégzését
- Babakocsikhoz fejleszt intelligens hajtásrendszert a Bosch
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.