Újra gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"

forrás: Prím Online, 2020. március 8. 12:55

Május 22-ig lehet pályázni a Magyar Marketing Szövetség elismerésére, a Városmarketing Díjra. Települési és megyei önkormányzatok, térségek, társulások, szakmai és civil szervezetek, vállalkozások egyaránt elnyerhetik az elismerést városuk, településük, illetve térségük érdekében 2019. január 1. és 2020. február 29. között megvalósított marketingtevékenységükkel.

A pályázat kiírói, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete (MIM) az alábbi öt kategóriában várják a nevezéseket:

  •     Külső marketingkommunikációs megoldások,
  •     Belső marketingkommunikációs programok, projektek,
  •     Márka- és identitásépítés marketingje,
  •     Rendezvény-esemény szervezése és marketingtámogatása,
  •     Fejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai.

 

Piskóti István, a MIM igazgatója, és MMSZ elnökségi tagként a díj egyik alapítója, egyben a zsűri elnöke kiemelte, a kezdeményezés egyik célja, hogy felhívja a figyelmet a marketingtevékenység fontosságára, sokszínűségére. Hozzátette továbbá, hogy idei újításként már határon túli települések is nevezhetnek a díjra, amellyel így a pályázat a sikeres marketing-megoldások elismerésével, a „gyémánt-díjasok” széleskörű népszerűsítésével még nagyobb területen tud hozzájárulni az igényes gyakorlatok és megoldások elterjedéséhez.

 

A városok, területek marketing szakemberei, az elismerés iránt érdeklődők áprilisban díjmentes felkészítő konferencián vehetnek részt, ahol a helyi identitást, közösségfejlesztést, illetve a hatékony turizmust támogató stratégiai és operatív marketingmegoldások kerülnek bemutatásra, megvitatásra. A témák között ezúttal először lesz szó a kisvárosi marketing szakmai sajátosságairól, kihívásairól is.

 

További részleteket a www.varosmarketingdij.hu oldalon olvashatnak az érdeklődők, ahol folyamatosan lehetőség nyílik a pályázatok benyújtására is.

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hamarosan újra pályázható a budapesti 98,0 MHz körzeti rádiófrekvencia

Hír-, közéleti és kulturális magazinműsorok gyártására összesen 127 millió forintot nyertek el helyi és körzeti televíziók a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának legutóbbi ülésén hozott döntése szerint. A grémium elfogadta egy zalaegerszegi, egy mosonmagyaróvári és egy nyíregyházi frekvenciapályázat felhívásainak tervezetét és felkérte az NMHH-t a Budapest 98,0 MHz körzeti rádiós lehetőség frekvenciatervének kidolgozására. A testület bírságot rótt ki egy szombathelyi rádióra, szerződéses vállalásainak mulasztása miatt, valamint egy répcei televízióra engedély nélküli hálózatba kapcsolódásért.

2020. szeptember 21. 16:05

Ilyenek a jövőre felkészült vállalkozások

A Vodafone Business Future Ready Report néven átfogó tanulmányt készített világszerte mintegy 2600 vállalkozás bevonásával, melyben a vállalkozások üzleti ellenállóképességét, valamint a jövőre való felkészültségüket vizsgálták. Az eredmények értelmében a ’jövőre felkészült’ vállalkozások jellemzői közé tartozik, hogy pozitívan állnak a változásokhoz, nyitottak az új technológiákra, átfogó üzleti stratégiával rendelkeznek, rendszeresen tájékozódnak az aktuális tendenciákról és gyorsan reagálnak az új trendekre, kihívásokra. A ’jövőre felkészült’ magyar vállalkozások még szeptember 25-ig nevezhetnek történetükkel a Vodafone Magyarország és a Kreatív közös Ready pályázatára, ahol bemutathatják, hogyan sikerült leküzdeni az elmúlt időszak kihívásait.

2020. szeptember 20. 11:24

Melyik lesz 2020 legjobb gyára?

Idén hatodjára mérhetik össze tudásukat a hazai gyáregységek az Év Gyára versenyen. Újdonság, hogy a fair play jegyében minden kategóriában külön értékelik és díjazzák a kis- és középvállalkozásokat, illetve a nagyvállalatokat.

2020. szeptember 17. 20:09

Pályázati felhívást hirdetett a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat

A Magyar Nemzeti Bank (MNB), az MKB Bank Nyrt. (MKB), a Waberer's International Nyrt. és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat országos ösztöndíjpályázatot hirdet a 2020/2021-es tanévre az általános iskola 2-3. osztályos tanulói részére.

2020. augusztus 28. 15:28

Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív

A Vodafone Magyarország és a Kreatív közös pályázatot hirdet Ready névvel, melynek célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték kihívásaikat– „readyk”, azaz felkészültek, bármit is hoz a holnap. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak, a beküldött pályamunkákat mindkét kategóriában neves zsűri értékeli majd. 

2020. augusztus 13. 18:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11

Virtuális nézőteret nyit a Budai Szabadtéri Színház

2020. szeptember 9. 12:11

Év Informatikai Vezetője díj 2020

2020. augusztus 27. 11:07

Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

2020. augusztus 13. 14:58
online sportfogadás