Megérkezett a Nestlé intelligens chatbotja, a Nestella

forrás: Prím Online, 2020. március 11. 12:54

Mostantól átfogó tudással rendelkező chatbot segíthet azoknak, akik a Nestlé Fogyasztói Szolgálatához fordulnak kérdéseikkel vagy észrevételeikkel. A Nestella egyedülálló fejlesztésnek számít hazánkban, hiszen a leggyakoribb témák mellett széleskörű ismeretekkel rendelkezik az egész termékportfólióra vonatkozóan.

A chatbot alapvetően kétféle funkciót lát el: egyrészt a Nestlé Fogyasztói Szolgálathoz érkező, 30 féle témában ismeri fel és válaszolja meg a gyakran ismételt kérdéseket a Messengeren keresztül, másrészt komplex termékkeresővel rendelkezik a teljes, 756 darabos termékportfólióra vonatkozóan, amelyhez a Nielsen Brandbank adatbázisát használja.

 

A chatbot tudása napi szinten frissül a Brandbank adatbázisának megfelelően, hogy mindig naprakész információkkal szolgáljon a legújabb termékekre vonatkozóan. Az FMCG szektorra jellemző sokrétű termékportfólió miatt eddig nem volt példa hazánkban ilyen átfogó tudással rendelkező chatbotra, ezért a Nestlé Fogyasztói Szolgálata és a fejlesztést végző Talk-A-Bot hosszú hónapokon át dolgoztak a rendszeren.

 

Nestellát a Nestlé Facebook oldalán keresztül érhetik el az érdeklődők. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Európa hogyan őrizheti meg versenyképességét a felhő terén?

Tíz éve a vállalatok felhőre való átállása leginkább az adattárolást és a hálózati működést érintette. Azóta robbanásszerűen fejlődik a felhőalapú innováció, ám sok európai cég még mindig csupán a sávszélesség-bővítés és a költségmegtakarítás eszközeként tekint a felhőre.

2021. október 20. 12:39

A Verizon Business és a CareAR stratégiai partnerséget kötött

A Verizon Business és a CareAR, A Xerox Company stratégiai partnerséget jelentett be annak érdekében, hogy átalakítsa a CareAR által a terepen dolgozó szakemberek és ügyfelek számára nyújtott szolgáltatást és ügyfélélményt. A Verizon 4G, 5G hálózatait és közel valós idejű számítási technológiát a CareAR kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) alapú platformjával ötvözve a technikusok távolról és proaktív módon gyorsabban, okosabban és biztonságosabban oldhatják meg a szolgáltatási problémákat, ami teljesebb felhasználói élményhez vezet.

2021. október 20. 09:57

A karbonlábnyom csökkentésében segíthet az Emissions Impact Dashboard

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes szolgáltatni a rendszer a vállalatok vezetőinek, akik így még átfogóbb, jól elemezhető adatok birtokában hozhatják meg a legjobb döntéseket a fenntartható működés érdekében.

2021. október 19. 20:23

Startupokat és scaleup innovátorokat keresnek

A vállalkozók a változás motorjai. Ezen filozófia mentén indít az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT), valamint az Intézet 5 tematikus innovációs közössége új programot, hogy elősegítse az új európai Bauhaus kezdeményezés sikerét és hozzájáruljon egy fenntarthatóbb és befogadóbb Európa megvalósításához.

2021. október 19. 16:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20