Óriási online tudásanyagot adnak ingyen a vállalkozók kezébe
Az elmúlt hetek történései a gazdaság egyetlen szegmensét sem kímélték. Nincs ez másképp a webáruházakkal sem: vannak, akik a koronavírus hatására kezelni sem tudják az óriási keresletet, míg mások eladásai visszazuhantak. Az M. I. Solution Kft. most ingyenesen elérhetővé teszi a tudásközpontját, hogy hatékonyan kezelhessék a kialakult helyzetet.
“A legfontosabb, hogy összefogjunk ezekben az időkben, ezért az M. I. Solution Kft. is rendkívüli lépésekre szánta el magát” - jelentette ki élő Facebook-bejelentkezésében Surányi Ferenc ügyvezető. “Akár hasítanak a webáruházad eladásai és alig tudod kiszolgálni a vevőket, akár nehezebb helyzetbe kerültél a válság miatt, mindenképpen segítünk gyorsan reagálni” - tette hozzá.
A cég a világon egyedülálló, webáruházra köthető mesterséges intelligencia rendszerrel támogatja a webshopok növekedését. Száznál több ügyfelük tavaly összességében több mint 2 millió vásárlót szolgált ki. Most azonban úgy döntöttek, minden webáruház előtt megnyitják az M. I Tudásközpontot, amelynek fejlesztésére közel 15 millió forintot fordítottak.
1300 percnyi ingyenes oktatóvideó 30 napig
A webáruházak most egy hónapig ingyenesen érhetik el az M. I. Tudásközpont exkluzív oktatóanyagait. A tudásanyag részeként profi szakemberek és a legjobb tanácsadók adnak át naprakész tudást mindenről, ami a növekedést segíti.
A Tudásközpontban 1300 percnyi videóanyag elérhető, ami a legkülönbözőbb területeket járja körül, a jog- és adatvédelemtől a pénzügyeken keresztül egészen a cégvezetési stratégiáig. A szakemberi gárda is sokoldalú, találunk köztünk mini CRM szakértőt épp úgy, mint adatvédelemmel foglalkozó ügyvédet, online marketing szakértőt vagy PR tanácsadót.
A cég ezen felül a személyes, szakértői konzultációkból is 50 százalék kedvezményt biztosít minden online kereskedőnek, aki úgy érzi, jól jönne a tanácsadás a jelenlegi helyzetben.
Surányi Ferenc ezen felül mostantól rendszeres Facebook Live adásokban jelentkezik be, ahol a szakértők, illetve az ügyfélkörbe tartozó, tízmilliárdos forgalmat bonyolító webáruházak vezetői is vendégei lesznek. Velük arról beszélget majd, mit tesznek és mit javasolnak a többieknek is, hogy a jelenlegi helyzet nyerteseivé válhassanak.
Értékes csomagban jön a segítség az ügyfeleknek
Surányi Ferenc egyesével keresi meg az ügyfeleket, hogy együtt gondolkodjon velük, mi az, amiben a legtöbbet segíthetné a mostani helyzetben. Bejelentett egyúttal egy minden ügyfélre kiterjedő csomagot is, ami több oldalról nyújt segítséget.
Ez lényegében teljes webáruház átvilágítás, aminek részét képezi a látogatói élményelemzés egy profi szakértői csapattól, a PPC kampányelemzés két szakember részvételével, valamint 1 órás adószakértői konzultáció is. Mindezek költségét az M. I. állja.
“Ezzel szeretném és tudom támogatni azokat, akiknek a nálunk lévő erőforrás, tudás, tapasztalat segíthet megküzdeni a következő néhány hónap kihívásaival” - zárta a szakember.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes interaktív hangoskönyvek felolvasással a BOOKR Kids és a Samsung együttműködésében
- Vállalkozásokat segítő kedvezmények a Vodafone-tól
- Postára csak akkor menjünk, ha muszáj
- Kényszerből sietünk a digitális jövőbe
- Az SAP megnyitja és ingyenessé teszi egyes alkalmazásait a járvány elleni küzdelem jegyében
- Átalakította és ingyenessé tette nyelvtanuló szoftverét az iTOLC
- Így teljesít a tantermen kívüli oktatás
- A Da Vinci TV is segíti a tanulást az országos iskolabezárás alatt
- Közös európai nyilatkozat a megnövekedett hírközlési hálózati igények teljesítéséről
- Már a világhálón is ott a koronavírus
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.
Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus
Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is.