Az áramszünettel járó munkái többségét elhalasztja az E.ON

forrás: Prím Online, 2020. március 25. 07:38

Egyesével vizsgálták felül az elmúlt napokban a korábban tervezett hálózati beavatkozásokat az E.ON szakemberei, hogy csak a feltétlenül szükséges esetekben kelljen a rendkívüli helyzetben ilyen munkát végezni. Az ügyfelek a vállalat weboldalán tájékozódhatnak az őket érintő tervezett munkákról, a lemondásokról, erről e-mail vagy sms formájában értesítést is igényelhetnek.

Az E.ON mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett országos lépésekhez és felkészüljön a járványhelyzet kezelésére. A társaság célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja a kihirdetett veszélyhelyzet idején is. 

 

A vállalat az eddig megtett óvintézkedések mellett az elmúlt másfél hétben egyesével felülvizsgálata azokat a korábban tervezett hálózati beavatkozásokat, melyek az ügyfelek számára áramszünettel járnának. Ezeket a munkálatokat még az új koronavírus járványt megelőzően hirdették meg az érintetteknek, a kialakult helyzetre való tekintettel az ügyfelek kényelme érdekében azonban átszervezik ezeket. 

 

A szakemberek arra törekszenek, hogy minél kevesebb, csak a valóban feltétlenül szükséges beavatkozást végezzék el, hiszen a jelenlegi helyzetben sokan vannak most otthon. Éppen emiatt azonban az áramellátás biztonságának folyamatos garantálása is kiemelten fontos az E.ON számára. Minden esetben egyedileg vizsgálja meg a vállalat, hogy ellátásbiztonsági szempontból jelent-e kockázatot a halasztás, a tervezett üzemszünet kiket érintene (például hatással lenne-e gyógyszertár vagy élelmiszerbolt működésére) és mennyi az ellátás nélkül elfogadható időtartam a nem halasztható esetekben. 

 

 

Az E.ON emellett további intézkedésig elhalasztott minden gyengeáramú rendszerfejlesztéshez szükséges beavatkozást és nagy számú rekonstrukciót. Az ilyen jellegű munkálatokat csak azokban az esetekben végzik el a szakemberek, amikor a tervezett karbantartás rövid távon nagyobb kiterjedésű üzemzavart előz meg (ilyen például egy autóbalesetben megsérült oszlop cseréje). Ekkor is figyel a vállalat arra, hogy a lehető leggyorsabban elvégezze a javítást, hogy minél előbb vissza lehessen kapcsolni az áramot. 

 

A meghirdetett munkálatok halasztása kapcsán előfordulhat, hogy a változásról az idő rövidsége miatt hagyományos, postán kézbesített lemondó értesítést nem kapnak az ügyfelek. Az E.ON ezért arra kéri ügyfeleit, hogy az őket érintő tervezett munkálatokról és azok esetleges törléséről email vagy sms értesítést kérjenek az E.ON online ügyfélszolgálatán, az eon.hu/ugyintezes oldalon.

 

A településeket érintő tervezett munkálatok az alábbi oldalon is nyomon követhetők: https://www.eon.hu/hu/hmke/hmke-hirek/ertesites-uzemzavarrol.html

 

Az E.ON már korábban döntött arról, hogy személyes ügyfélszolgálati irodáit további intézkedésig ideiglenesen zárva tartja, vállalta, hogy egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot, illetve több halasztható tevékenységet, köztük a fogyasztásmérők leolvasását is leállította annak érdekében, hogy támogassa a koronavírus terjedésének megakadályozására tett országos intézkedéseket.

 

Az E.ON szerelői, mérnökei és hálózati szakemberei továbbra is mindent meg fognak tenni a rendkívüli helyzetben az áramszolgáltatás folyamatos és zavartalan biztosítása érdekében az ügyfelekért. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tapasztalt jogi szakértővel erősödött az OTT-ONE Felügyelő- és Audit Bizottsága

Dr. Fábián Ábel Balázs személyében tapasztalt jogi szakemberrel erősítette meg Felügyelő- és Audit Bizottságát az OTT-ONE Nyrt. a társaság mai napon megtartott rendkívüli közgyűlésének döntése nyomán. A közel másfél évtizedes szakmai múlttal rendelkező, korábban a Szerencsejáték Zrt. jogi igazgatóhelyetteseként tevékenykedő szakértő Prof. dr. Nemeskéri Zsolttal és dr. Szabó-Kovács Rékával tölti be a rá ruházott tisztséget.

2020. augusztus 8. 09:55

A befektetésarányos megtérülés kobotok esetén

Amikor a gyártósoron mérlegelik a UR kobotokkal végzett raklapozási megoldásokat, a beruházási megtérülések kiszámítása elengedhetetlen, mivel így megtudhatja, hogy szükséges-e a befektetés vagy sem. Azoknak, akik a Universal Robots együttműködő robotjaival szeretnék a raklapozási feladatokat elvégezni, összegyűjtöttük az összes kulcsfontosságú információt, amelyekre a megtérülés kiszámításhoz szükségük lehet. 

2020. augusztus 7. 18:20

Az Allianz digitális megoldásai gyors és hatékony ügyintézést kínálnak

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be azokat a digitális technológiákat, amelyek egyszerűbbé, kényelmessebbé, gyorsabbá, és nem utolsó sorban papírmentessé teszik az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat. A vállalat ügyfeleinek ma már mintegy hatvan százaléka online intézi  biztosítási ügyeit, és egyre többen választják az online biztosításkötés lehetőségét. Az Allianz utas-, lakás- és gépjármű-biztosításait követően, néhány hónapja az életbiztosítások szerződéskötési folyamatai is teljes mértékben digitálissá – ezáltal érintés- és papírmentessé – váltak.

2020. augusztus 7. 15:43

„Pocketdoki” - forradalmi újítás a diagnosztikában és az orvos-beteg kommunikációban

Az INNObyte Informatikai Zrt. olyan komplex egészségügyi digitális mérőeszközt és felhőalapú applikációt fejleszt, mely segítségével lehetővé válik a népbetegségek hatékonyabb kiszűrése, valamint a betegút szervezés új formája. Az alkalmazás egyedi és eddig példa nélküli újdonsága az egészségügyi paraméterek újszerű kommunikációja: digitális asszisztens segítségével lehetővé válik a „távlelet” közvetítése olyan felhasználók számára is, akik helyzetüknél fogva nem tudnak okoseszközöket használni.  A fejlesztés a GINOP-2.1.2-8.1.4-16 támogatási konstrukció segítségével valósul meg. A projekt teljes költségvetése 347,3 millió forint, melyből 191,01 millió forint a támogatás.

2020. augusztus 7. 13:51

Chatbot funkcióval bővül az ÉletMentő applikáció és Siófokon indul az 5G

A Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat ÉletMentő applikációja újabb funkcióval bővül. A chatbot gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújt a felhasználóknak, emellett kérdezz-felelek formában az elsősegélynyújtást is támogatja. 

2020. augusztus 7. 12:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre

2020. augusztus 4. 16:36

Online sportfogadás Magyarországon

2020. július 23. 20:39

Harmadával nőttek a kibertámadások a koronavírus miatt

2020. július 16. 09:36

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53
online sportfogadás