Az Allianz Hungária bővíti sikeres digitális megoldásainak körét

forrás: Prím Online, 2020. április 8. 12:56

A biztosító március végén a gépjármű-felelősségbiztosítási károk esetében is elérhetővé tette ügyfelei és a hozzá forduló károsultak számára az eddig csak Casco-kárügyintézésben használt, azon a téren már közkedvelt Online Kárstátuszkövető alkalmazását.

Az Online Kárstátuszkövető alkalmazással az ügyfelek számára könnyűvé, kényelmessé, bárhol és bármikor hozzáférhetővé válik a kárügyintézés folyamata. A szolgáltatás bevezetése volt a 2019-es év egyik fókuszpontja az Allianz Hungária digitalizációs fejlesztéseinek. A vezérelv az volt – a magyar piacon három évtizede jelen lévő Allianz Hungária számára – hogy a kárügyintézés során végig ügyfelei kezében maradjon az irányítás annak köszönhetően, hogy a biztosító valós idejű információkat szolgáltat számukra kárügyük alakulásáról a hét minden napján, a nap huszonnégy órájában.

 

Az Online Kárstátuszkövető alkalmazás segítségével arra is lehetőség nyílik, hogy az ügyfél azonnali emlékeztetőt kapjon, ha a folyamat során további dokumentumot kell csatolnia az ügyintézés folytatásához, lerövidítve ezzel a kárrendezés idejét. Az alkalmazás a folyamatot négy egyszerű lépésre osztja: a kárbejelentés, a kárszemle, a javítás, vagy egyezség és a visszajelzés szakaszára. A Kárstátuszkövető használata egyszerű: miután az ügyfél telefonon, vagy interneten bejelentette káreseményét, egy linket kap az Allianz Hungáriától, amelyet bármilyen internetkapcsolattal rendelkező számítógépen, vagy okoseszközön megnyithat, és ezen keresztül láthatja, hogy a négy közül melyik fázisban tart a kárügyintézés.

 

 

Az alkalmazás magyarul és angolul is elérhető, mentes mindenféle biztosítási zsargontól, és felhasználóbarát felülettel rendelkezik. Az Online Kárstátuszkövető az Allianz Hungáriánál megkötött casco-biztosítások mellett immár gépjármű-felelősségbiztosításoknál is alapvető szolgáltatás, amelyet nem szükséges külön igényelni, és használata nem jár semmiféle többletköltséggel. Ez az alkalmazás egy, a biztosítási piacon egyedülálló funkció, amelyet a csomagkövetési szolgáltatások ihlettek, és az Allianz Hungária ezzel megteremtette a kényelmes, nyomon követhető valamint átlátható kárügyintézési folyamatot minden ügyfele, valamint a kárrendezés során vele kapcsolatba kerülő károsult számára.

 

„A korábban bevezetett, és most továbbfejlesztett digitális megoldásainkkal célunk, hogy ügyfeleink minél egyszerűbben intézhessék és követhessék nyomon kárügyeiket. A Casco-biztosítások esetében az Online Kárstátuszkövetőre kapott visszajelzéseink pozitívak, az ügyfél élmény mérhetően növekszik, és ügyfélközpontú szolgáltatásaink jól láthatóan kedvező fogadtatásra találtak biztosítottaink körében. Ezek a sikerek ösztönöztek minket arra, hogy az alkalmazást egy szélesebb kör számára is elérhetővé tegyünk, így a gépjármű-felelősségbiztosítási termékünk is integrálásra került, az Online Kárstátuszkövető alkalmazásunkba, amellyel ügyfeleink naprakész információkat kaphatnak kárukkal kapcsolatban. Az Allianz Hungáriánál hiszünk abban, hogy az ilyen és ehhez hasonló digitális szolgáltatások jelentik a jövőt a biztosítási szektorban. ” – fűzte hozzá a fejlesztéshez dr. Pápay Zoltán Szilárd, a biztosító market menedzsment-igazgatója.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jobb teljesítmény és több funkció a céges adatok biztonságban tartásához

A tajvani Zyxel bemutatta új, a kisvállalkozásokra szabott és távoli munkavégzés kihívásaira is választ adó tűzfal eszköztárát. Az USG FLEX sorozattal a járványhelyzet csillapodása után is biztosított a mobilis munkavégzés, és a folyamatos biztonságos kapcsolódás.

2020. június 5. 17:25

Azért fizet egy budapesti étterem, ha nem lájkolod őket

Szokatlan akciót indított egy belvárosi étterem, hogy kimozdítsa az embereket a számítógép elől. A Tapassio nevű tapasozó 3000 forintot von le mindenkinek a számlájából, aki felvállalja, hogy egy hétig nem lájkolja a Facebook-bejegyzéseiket. Ezzel a húzással szeretnék ösztönözni a lakosságot arra, hogy a koronavírus miatti bezártság után ismét keressék fel kedvenc vendéglátóhelyeiket.

2020. június 5. 15:58

Indul a Startup Plastic Surgery program

Idén először szervezi meg a Klímainnovációs Közösség a Startup Plastic Surgery inkubációs programot, amelyre olyan magyar startupok jelentkezését várja, melyek megoldást nyújtanak a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokra. A program során kiválasztott legígéretesebb projektek gyorsított eljárású lehetőséget kaphatnak az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures inkubációs tőkeprogramjában, ahol 15 millió forintos befektetésben részesülhetnek. A programra június 20-ig lehet jelentkezni.

2020. június 5. 14:42

Még a járvány sem fogott ki a szerelmeseken

Minden negyedik távkapcsolatban élő, vagy arra kényszerült pár úgy érzi, hogy a fizikai távolság ellenére köteléke a veszélyhelyzet ideje alatt tovább erősödött társával – derül ki a Huawei Technologies Hungary 1000 fős, reprezentatív online felméréséből. A kutatás szerint a távkapcsolatban élők több időt töltöttek együtt beszélgetéssel, étkezéssel és egyéb közös online programokkal, mint azok a párok, akik egy háztartásban éltek a járvány alatt. A felmérés alapján a szerelem még a korlátozásoknál is erősebbnek bizonyult: tízből heten az óvintézkedések ellenére is találkoztak néha-néha, vagy akár gyakrabban is szerelmükkel. Egy ember átlagosan 9 másikkal tartott rendszeres kapcsolatot online, és naponta mintegy 45 percet töltött videóhívásokkal. 

2020. június 5. 13:20

A HONOR elindítja a HONOR Academy programsorozatát

A Honor nemzetközi okotelefon és okoseszköz márka bejelentette, hogy elindítja Honor Academy programsorozatát. A kezdeményezés célja, hogy támogassa a felhasználókat a produktivitásban, a kreativitásban és új ismeretek elsajátításában, mindezt exkluzív oktatási és fejlesztési anyagokon keresztül. A program keretében a Honor számos online oktatási platformmal és kulturális intézménnyel működik együtt, így biztosítva különleges programokat a felhasználóknak.

2020. június 5. 12:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás