Vodafone: folytatódnak a fejlesztések a következő hónapokban

forrás: Prím Online, 2020. július 1. 14:35

A Vodafone Magyarország és a UPC Magyarország jogi összeolvadása 2020. április 1-jén megtörtént, ezzel a két cég egy jogi entitássá vált. Bár a pozitív változásokat hamarosan már kezdhetik érzékelni az ügyfelek, vannak még további teendők, amíg a UPC korábbi technikai rendszerei teljesen integrálódnak a Vodafone rendszerébe, amiket átmeneti időre részben még a korábbi tulajdonos infrastruktúrája szolgál ki. A Vodafone az integráció felgyorsítása révén a lehető legrövidebb időn belül ki kívánja váltani a jelenlegi működést, és a szolgáltatásokat a lehető leghamarabb a Vodafone saját hálózatára irányítja át.

Április 1-től Magyarországon a Vodafone mint a UPC jogutódja viszi tovább szolgáltatásportfólióját. A beolvadást követően a vezetékes szolgáltatásokat érintő műszaki integrációs folyamat megindult, ennek köszönhetően a felvásárlás előtti időszakhoz képest közel 10 százalékkal sikerült a szolgáltatáskimaradásokat csökkenteni, de az ideális állapotig még van teendő. Részben azonban még mindig a jogelőd társaság korábbi tulajdonosának a vezetékes szolgáltatásait, hálózatát és rendszereit használja a Vodafone Magyarország az ügyfelek kiszolgálása érdekében.

 

A Vodafone Magyarország számára az ügyfelek elégedettsége kiemelten fontos terület, ezért a szolgáltató folyamatosan, minden erejével dolgozik azon, hogy a vezetékes hálózat esetében tapasztalható esetleges problémákat a lehető leghamarabb megszüntesse és a Vodafone-tól a mobil szolgáltatások terén eddig megszokott szolgáltatási színvonalat biztosítsa. Ennek érdekében a vállalat mindent megtesz, hogy a vezetékes hálózatokat megerősítse és a lehető legrövidebb időn belül kiváltsa a jelenlegi működést, a szolgáltatások saját hálózatra történő átterhelésével, illetve hálózati fejlesztéssel.

 

„Az elmúlt két hónapban a koronavírus miatt bevezetett otthonról történő munkavégzés és tanulás idején a hálózatunk folyamatos és eddig nem tapasztalt terhelésnek volt kitéve. Összességében elmondhatjuk, hogy a mobil és vezetékes hálózataink egyaránt kiállták ezt a próbát, hiszen az utóbbi esetében a felvásárlás előtti időszakhoz képest csökkentek a szolgáltatáskimaradások, de az ideális állapotig még sok a teendő Ügyfeleink ebben az időszakban érthető módon érzékenyebben reagáltak a nap közbeni, akár csak néhány percig tartó kimaradásokra, vagy harmadik fél által üzemeltetett applikációkban tapasztalt problémákra, így ügyfélszolgálatunknak is közel 50 százalékos extra terhelést kellett kezelnie. A jelentős nagyságrendű hálózatfejlesztés és a műszaki integrációs folyamat felgyorsítása mellett jelenleg is dolgozunk azon, hogy az ügyfélszolgálat kapacitásait is növelni tudjuk, hogy az ügyfelek a Vodafone-tól megszokott gyorsasággal és hatékonysággal kaphassanak segítséget egy esetleges hálózati kimaradás vagy egyéb probléma idején.”  - mondta Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország igazgatóságának alelnöke.

 

Nem csak a hálózati eszközöket, de a lakosságnál található végberendezéseket – modemek, TV boxok – is cserélni fogja a szolgáltató a következő hónapokban, hogy a lehető legújabb és lehető legnagyobb stabilitást biztosító eszközökkel rendelkezzen minden ügyfél. Ennek folyamatáról a Vodafone Magyarország közvetlen csatornákon tájékoztatja az ügyfeleket és ütemezetten cseréli le az eszközöket országszerte.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Xeropan alkalmazás elnyerte az egyik legnevesebb digitális oktatásért járó díjat

A Xeropan idén nyáron elnyerte az egyik legnevesebb, oktatóprogramokat bíráló szervezet, az amerikai Tech Breakthrough szerint a világ legjobb “Learning Relationship Management”, avagy Interaktív Tanulást Támogató rendszere díjat. Kategóriájában egyedüliként olyan cégek mellett győzedelmeskedett, mint a Lenovo, Busuu és Discovery Education.

2020. augusztus 5. 19:17

Debrecenben nyitott regionális központot a 4iG

Debrecenben nyitotta meg legújabb régiós központját kedden a 4iG Nyrt., a társaság az észak-magyarországi gazdasági övezetben működő partnereinek kíván közvetlenebb és testre szabottabb szolgáltatásokat nyújtani - tájékoztatta az informatikai vállalat az MTI-t.

2020. augusztus 5. 17:40

Gyorsabb fejlesztés appról appra

Egyre nagyobb nyomás nehezedik mostanság az IT-vezetőkre és az alkalmazásfejlesztőkre, hogy a rugalmas üzleti reakciók érdekében lerövidítsék az alkalmazásfejlesztési ciklusokat, és gyorsabban tegyék elérhetővé az új szoftvereket és funkciókat. A SUSE friss felmérése szerint a fejlesztők 87 százaléka szerint ennek a területnek a korszerűsítése kapja idén a legnagyobb hangsúlyt, amelyben fontos szerepet játszanak majd többek között a DevOps folyamatok és a konténerek.

2020. augusztus 5. 16:12

Bekerültek a pótlóbusz megállóhelyek a MÁV-START online menetrendi keresőjébe

Már az ELVIRA menetrendi keresőbe is bekerültek a pótlóbuszok megállási helyei, így az utasok könnyebben, pontosabban tudnak tájékozódni a vonatok helyettesítő buszok megállóiról.

2020. augusztus 5. 14:43

Már elérhető a Razer Kishi univerzális mobil játékvezérlő Android (Xbox) változata

A Razer bejelentette, hogy már elérhető az Android (Xbox) rendszerhez szánt Razer Kishi univerzális mobil játékvezérlő - egy új kiegészítő, amely lehetővé teszi több mint 100 Xbox-kedvenc az Xbox Game Pass Ultimate segítségével, közvetlenül a felhőből történő, zökkenőmentes futtatását a legtöbb, USB-C csatlakozóval rendelkező okostelefonon.

2020. augusztus 5. 13:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre

2020. augusztus 4. 16:36

Online sportfogadás Magyarországon

2020. július 23. 20:39

Harmadával nőttek a kibertámadások a koronavírus miatt

2020. július 16. 09:36

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53
online sportfogadás