Az LG “Come Home Challenge” kihívása a család és az otthon értékét helyezi a középpontba
Azoknak a családoknak, akiknek nem vagy nem megfelelően biztosított a lakhatása, a menedékkérés sokszor nem biztonságos vagy nem megvalósítható. Az LG Electronics (LG) ezért úgy döntött, együttműködésre lép a Habitat for Humanity nonprofit szervezet koreai ágával, amelynek küldetése, hogy e családokat világszerte lakások építésével és korszerűsítésével segítse.
Az LG arra biztatja követőit, hogy vegyenek részt a #LGComeHomeChallenge kihívásban egy videó elkészítésével, amelyben bemutatják, miért fontos számukra az otthon és miért jó hazatérni. Az elkészült videókat a Facebook vagy az Instagram felületére tölthetik fel a résztvevők. Az #LGComeHomeChallenge hashtag alatt futó kampány a vállalat saját videójával veszi kezdetét, amely a szerető otthonokba történő hazatérés örömteli pillanataira emlékeztet mindannyiunkat, valamint a mindennapi életet megkönnyítő LG okoseszközökre hívja fel a figyelmet.
Az #LGComeHomeChallenge résztvevői rövid videóikban olyan hétköznapi jeleneteket mutathatnak be, melyek a leginkább szemléltetik a családi körbe történő hazatérés boldog pillanatait és az otthoni környezet jelentőségét. Ilyen lehet például együtt ülni az asztalnál, együtt játszani, együtt nevetni vagy csak egyszerűen közösen élvezni az apró örömöket. A kihívásra külön AR (augmented reality, kiterjesztett valóság) Instagram filter készült, amely még személyesebbé tesz minden elkészült videót.
Az LG 300 000 dollárral támogatja a Habitat for Humanity Korea tevékenységét, valamint tervei szerint további háztartási gépek adományozásával is segíti majd az új otthonok berendezését. A készülékek az Indiában, Kenyában és Vietnámban épülő új otthonokba kerülnek, biztonságos lakókörnyezetet biztosítva a leginkább rászoruló családoknak.
„Az LG-nél folyamatosan azon dolgozunk, hogy jobbá tegyük a mindennapi életet. Éppen ezért megtiszteltetés, hogy támogathatjuk a Habitat for Humanity segítő munkáját és az egészséges otthoni környzetet biztosító megoldásainkkal mi is hozzátehetünk a családok jólétének megóvásához.” — mondta Dan Song, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának vezetője. „A Come Home Challenge kampány valódi képet mutat arról, hogy az emberek életében mekkora értéket képvisel egy biztonságos és egészséges otthon.”
Kapcsolódó cikkek
- Viselhető, akkumulátoros légtisztító eszközt fejlesztett ki az LG
- Új mércét állít a teljesítmény és a kényelem terén az LG
- Online jövőbemutatót tart az LG a 2020-as IFA-n
- Az LG tévéi és audiotermékei az idei EISA-díjkiosztón is taroltak
- Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
- Baktériumölő hatású töltőtokkal érkezik az LG legújabb vezeték nélküli fülhallgatója
- Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
- Megérkeztek Magyarországra az LG új XBOOM Go PL hordozható, vezeték nélküli hangszórói
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG VELVET okostelefon
- Az LG is elnyerte az General Motors innovációs díját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
A Thermaltake bemutatja a háromféle GPU-elrendezést támogató közepes toronyházát
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkájának, CTE E600 MX közepes toronyháza fekete, hófehér és hortenziakék változatban is elérhető. A CTE E600 MX a CTE-sorozat legújabb kiegészítése, egy kétkamrás közepes toronyház, amely a Thermaltake innovatív CTE-kialakítását örökölte, ami a központi hűtési hatékonyság (Centralized Thermal Efficiency) rövidítése, és a kritikus alkatrészek magas szintű hűtési teljesítményének biztosítására összpontosít. Ráadásul a CTE E600 MX háromféle GPU-elrendezési lehetőséggel és cserélhető, kettős előlapi kialakítással rendelkezik, maximális rugalmasságot kínálva a felhasználóknak gépük testreszabásához.
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.
Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus
Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is.